معرفی چند راهکار طبیعی که به کمک آن از پیری زودرس جلوگیری می شود
چند راهکار طبیعی که به کمک آن از پیری زودرس جلوگیری می شود

چند راهکار طبیعی که به کمک آن از پیری زودرس جلوگیری می شود

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب ما به چند راهکار طبیعی که به کمک آن از پیری زودرس جلوگیری می شود پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

چند راهکار طبیعی که به کمک آن از پیری زودرس جلوگیری می شود

در این مطلب ما به چند راهکار طبیعی که به کمک آن از پیری زودرس جلوگیری می شود. پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید.

شما وقتی به داروخانه ها مراجعه می کنید. به شما بسیاری از محصولاتی را پیشنهاد می کند که می گویند از بیماری هایی که با پیری مرتبط است جلوگیری می کند.اما در واقع بهترین راهی که می شود. برای پیری زودرس نام برد استفاده از محصولات طبیعی است.در ادامه با ما همراه باشید تا از این درمان های طبیعی شما را آگاه سازیم.

1-زیاد آب مصرف کنید

اگر به این موضوع توجه کرده باشید که تقریبا 60 درصد بدن ما را آب تشکیل می دهد. یک موضوع منطقی به نظر می رسد. و آن هم این است که نوشیدن آب کافی باعث می شود که امید به زندگی در زندگی ما بیشتر شود.یک دکتر این نظر را دارد که:با مصرف آب به مقدار کافی بدن ما هیدراته باقی می ماند. و باعث می شود که بدن ما مرطوب باقی بماند.این موضوع باعث می شود که حمل مواد غذایی در بدن آسان انجام شود. و در نهایت آنهارا به سلول ها می رساند و می تواند مواد زاید را به طور مناسب از بدن دفع کند.

با توجه به موارد ذکر شده و افزون بر آنها آب می تواند. پوست ما را مثل یک انگور تازه در برابر یک کشمش خشک شده حفظ کند.در بعضی از برندهایی که آب معدنی تولید می کنند حتی منیزیم، کلسیم و فسفات نیز وجود دارد..

3-درباره خواص پروبیوتیک ها بدانید

بنیانگذار تغذیه باستان این موضوع را اذعان می دارد که:در روده انسان ها مقدار زیادی سلول های باکتریایی وجود دارد. درحد تریلیون.این سلول های باکتریایی در واقع نقش اصلی را در هر وجه از سلامت را باعث می شوند.در مطالعه ای که در یک مجله دارو های پوستی به انجام رسیده است. این موضوع را بیان می کند که پروبیوتیک ها تاثیرات ضد پیری دارند.در ادامه این تاثیرات می ‌توانند استرس اکسیداتیو را کاهش دهند.از جمله کارهای پروبیوتیک ها این است که باعث می شود عملکرد حصار پوست بهتر شود. آسیبی که آفتاب می زند کم شود و موها را سالم و قوی نگه می دارد.

موضوعی که برای این اصل توصیه می شود این است که از مکمل پروبیوتیک ها برای یک روش راحت و یکپارچه برای بیشتر شدن باکتری های مفید در روده خود و حمایت از سلامت بهتر مصرف کنید.

3-از زردچوبه استفاده کنید و به خواص آن توجه کنید

جالب است که بدانید که این ادویه یعنی زردچوبه باستانی است. و جالب تر اینکه این ادویه مزایایی همچون ضدپیری و خواص ضدالتهابی و آنتی اکسیدانی زیادی دارد. یک متخصص تغذیه و متخصص عصب شناسی بالینی این موضوع را بیان می کند که:عنصر فعال زردچوبه ترکیبی به نام کورکومین برای جلوگیری از کاهش شناختی شناخته شده است.پس به معنایی دیگر اگر شما این موضوع را می خواهید که در طول مدت سالها از ذهنی تیز بهره مند شوید پس از زردچوبه استفاده کنید.

باید توجه کنید که اینها تمام مطلب نیست.یک دکتر این موضوع را بیان کرده است که:در پی مطالعاتی که به انجام رسیده است زردچوبه کمک می کند به از بین بردن بسیاری از بیماری های مزمن مرتبط با پیری.از جمله این بیماری ها می توان به بیماری های قلبی، آلزایمر، دیابت و سرطان اشاره کرد. این موضوع زمانی اتفاق می افتد که شما از زردچوبه بیشتری استفاده می کنید.

 

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد .

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *