ایده آل ترین آرایش متناسب با رنگ پوست و مو در بانوان
ایده آل ترین آرایش متناسب با رنگ پوست و مو در بانوان

ایده آل ترین آرایش متناسب با رنگ پوست و مو در بانوان

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره ایده آل ترین آرایش متناسب با رنگ پوست و مو در بانوان نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

رنگ پوست و میکاپ:

نکته مهمی که بیشتر بانوان با آن درگیر هستند،تناسب بین میکاپ و رنگ پوست است.و این نکته بسیار مهم است که بدانیم چه میکاپی متناسب با رنگ پوست و مو است و با استفاده از تکنیک های تناسب بتوانیم بهترین میکاپ را داشته باشیم.در این مقاله ایده آل ترین آرایش متناسب با رنگ پوست و مو در بانوان نکات جذابی بیان می شود با ما تا انتها ی مقاله همراه باشید.

موهای روشن و صورت سرد(بلوند):

سایه:

ایده آل ترین رنگ متناسب با این تیپ آبی آسمانی،یاسی،گوجه ای،خاکستری زغالی

رژ گونه:

ایده آل ترین رنگ رژ گونه صورتی ملایم است.

رژ لب:

بهترین رنگ رژ لب؛یاسی،قهوه ای با ته رنگ صورتی،صورتی کم رنگ و ملایم

ریمل:

ریمل خاکستری بسیار ایده آل تر از ریمل مشکی است.

اشتباه بزرگ میکاپ در چهره های بلوند سرد:

وحشتناکترین و بزرگترین اشتباهی که بیشتر زنان ایرانی در میکاپ چهره های بلوند انجام می دهند.استفاده از رنگ های نارنجی و زرد در آرایش است.چهره های بلوند بهتر است اصلا از رنگ های نارنجی و زرد استفاده نکنندو بیشتر از رنگ های خاکستری،آبی ،صورتی استفاده کنند.و هیچگاه از رژ گونه های پر رنگ و 1 درجه بالاتر از صورتی ملایم نروید.

موهای تیره با صورت بی روح و بی رنگ:

سایه:

بهترین و مناسب ترین سایه برای این چهره شکلاتی،قهوه ای،مشکی،نقره ای و خاکستری است.

رژ گونه:

مناسب ترین رژ گونه رنگ صورتی،صورتی چرک است.و گونه ها را برجسته و جذاب می کند.

رژ لب:

مناسب ترین رنگ رژ برای این چهره قرمز جگری،ارغوانی و صورتی به رنگ گل است.

ریمل:

ریمل متناسب این چهره رنگ مشکی است.و جذابیت خاصی به چشمان میدهد.

جذابیت موهای تیره و صورت بی روح:

تضادی که میان رنگ مو و رنگ صورت وجود دارد بهترین کمک است برای انجام دادن یک میکاپ عالی و ایده آل،با به کاربردن رنگ هایی که ذکر شد می توانید جذاب ترین چهره را داشته باشید.

شخصیت شناسی از روی رنگ رژ لب:

به بهترین نکته موجود در مقاله رسیدیم و آن شخصیت شناسی با توجه به رنگ رژ لب،شما می توانید با توجه به رنگ رژی که استفاده می کند پی به شخصیتش ببرید و در هنگام خرید هدیه بهترین انتخاب را داشته باشید.

رژ لب صورتی:

این رنگ شما را شادو پر از سرزندگی و بانشاط نشان می دهد.استفاده از این رنگ به دیگران نشان می دهد که شما یک زندگی عاشقانه و رمانتیک دارید.و از زندگی خود لذت می برید. حس یک دختر جوان بازیگوش را به شما القاء می کند.

رژ لب قرمز:

بانوانی که از رنگ قرمز استفاده می کنند،دارای اعتماد به نفس بالا سرشار از انرژی،شاد و احساساتی هستند،به همگان احترام می گذارند و متقابلا انتظار احترام دارند،و از نشان دادن احساسات خود در مقابل دیگران هراسی ندارند.ممکن است به راحتی در خیابان بلند بلند بخندند و یا به راحتی گریه کنند.

رژ لب هلویی:

بانوانی که از رنگ هلویی استفاده می کنند،دارای شخصیت منحصر به فردی هستند،و همه کار هایشان را به سبک و شیوه خودشان انجام می دهند.و بسیار اجتماعی هستند.

رژ لب بنفش:

بانوانی که از این رنگ استفاده می کنند،شخصیت ماجراجو و شجاعی دارند،نترس بودن این بانوان زبانزد است.این بانوان هر کاری را به چالش می کشند. این بانوان بسیار راز دار هستند.

رژ لب نارنجی:

بانوانی که از رنگ ناررنجی استفاد می کنند،دارای روحه جسورانه،ماجراجو و شیفته زیبایی هستند.و به هیچ عنوان نمی توانند از این رنگ بگذرند و در میکاپ خود استفاده نکنند.

رژ لب بی رنگ:

بانوانی که رژ لب های بی رنگ و همرنگ لب استفاده می کنند،افرادی آرام،فروتن و آسان گیر هستند،در هیچ موردی سخت نمی گیرند،و همه به راحتی می توانند با این افراد دوست شده و رابطه صمیمی برقرار کنند،این بانوان بسیار خونگرم و مهربان هستند.

رژ لب اکلیلی:

بانوانی که از این رژ ها استفاده می کنند.دارای شخصیت اجتماعی و جذاب و با نشاط هستند.و به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می کنند دورو برشان شلوغ است و دوستان زیادی دارندو اهل مهمانی و خوش گذرانی هستند.

رژ لب نود یا خنثی:

بانوانی که از رنگ های نود و خنثی استفاده می کنند،روحیه آرام ،مهربان و خونسردی دارند،و یک گوش شنوا و گنجینه راز دوستان خود هستند.از این دوستان حتما در کنار خود داشته باشید.

رژلب ارغوانی:

بانوانی که از این رنگ استفاده می کنند،دارای روحیه جسورانه و شجاعی هستند،اغلب به ورزش های مردانه روی می آورند مانند موتور سواری،پالاگرایدر،بسیار خونگرم و پر انرژی هستند.و وقتی که با انها هستید احساس گذر زمان را متوجه نمی شوید چون مدام با شادی و خنده دوستان خود را شاد می کنند.حتما از این بانوان در دوستان خود داشته باشید.

رژ لب مات:

بانوانی که از رژ لب های مات استفاده می کنند.دارای روحیه زود رنج،حساس هستند و سریع دل رنجیده می شوند،اکر از این دوستان دارید مواظب دل نازک و بلوری شان باشید.

نکته مهم در انتخاب رنگ رژ لب:

با استفاده از رنگ های روشن،چهره شما دخترانه تر و چشمانتان درشت تر به نظر می رسد.ولی برعکس استفاده از رنگ های تیره در کنار خط چشم تیره و ضخیم شما را خشن نشان می دهد.و رعایت این نکته ایده آل ترین آرایش را به شما هدیه می دهد.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *