معرفی چند نوع ماسک صورت موز با تاثیر مثبت بر روی پوست
چند نوع ماسک صورت موز با تاثیر مثبت بر روی پوست

چند نوع ماسک صورت موز با تاثیر مثبت بر روی پوست

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب به چند نوع ماسک صورت موز با تاثیر مثبت بر روی پوست پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

چند نوع ماسک صورت موز با تاثیر مثبت بر روی پوست

در این مطلب ما به چند نوع ماسک صورت موز با تاثیر مثبت بر روی پوست پرداخته ایم.لطفا ما را همراهی کنید.

در واقع این میوه زرد یعنی موز که خوشبختانه در تمام طول سال هم در دسترس است. به عنوان یک ابر غذا از آن یاد می شود.این میوه به دلیل داشتن ویتامین 12b و 6b در برابر چین وچروک ها و خطوط ریز و پوست شل به خوبی دفاع می کند. از موز به عنوان ابزاری برای افزایش زیبایی و همچنین تغذیه پوست بهره می برند.یکی از خوبی های این میوه این است. که به راحتی با هرنوع پستی می آمیزد.حتی اگر این میوه با پوست های حساس نیز در آمیزد هیچ گونه مشکلی برای این نوع پوست ایجاد نمی شود.این میوه به دلیل داشتن مقدار زیادی آنتی اکسیدان و فیتوکمیکال پوست های خشن و پیر را ترمیم می کند.پس از خواندن این مزایای موز به این نتیجه خواهید رسید. که  قبل از دور انداختن موزهای بیش از حد رسیده، دوباره فکر کنید.

ما در این متن به چند ماسک صورت به کمک موز پرداخته ایم. که به کمک آنها می توانید از درخشندگی مناسبی برای پوست صورت خود برخوردار شوید.

1-ماسک صورت موز پایه (اصلی)

موزها دارای مواد مغذی متنوعی هستند که از آنها می توان به:ویتامین سی و ویتامین b1 وb2 و ویتامین e و کاروتن اشاره کرد.اگر می خواهید که از این ماسک صورت استفاده کنید فقط یک دانه موز را بردارید و آن را له کنید.در ادامه آن را مستقیما بر روی پوست خود قرار دهید.زمانی که نیاز است این موزها بر روی پوست شما باشد 15 دقیقه است.پس از آن صورت خود را با آب سرد بشویید. پس از این که صورت خود را شستید بر روی صورت خود مقداری یخ را مالش دهید.به کمک این راه پوست خشن شما نرم خواهد شد و باعث می شود که یک اثر درخشان کننده برای آن ایجاد شود.

2-ماسک صورت موز برای روشن کردن پوست

از مزایای این ماسک می توان به کم شدن نقاط تیره و لکه های پوست اشاره کرد.اگر در این ماسک از عسل نیز استفاده کنید این موضوع را سبب می شود که خواصی برای روشنی پوست فراهم شود.علاوه بر این وجود عسل باعث می شود که جوش و یا آکنه از بین برود. ماسک برای کاهش نقاط تیره و لکه ها از پوست مناسب است. حضور عسل در این ماسک، خواص روشن کننده پوست فراهم می کند و باکتری هایی که ممکن است باعث جوش یا آکنه شوند را از بین می برد.

در ادامه آن به جای چرب کردن پوست برای آبرسانی آن می توان از آب لیمو استفاده کرد.این موضوع باعث هموار شدن پوست می شود و پوست تیره را روشن می کند.

  • موادی که برای این ماسک لازم است یک قاشق غذاخوری عسل به همراه یک قاشق چایخوری آب لیمو و یک عدد موز است.در ابتدا یک موز رسیده را درون یک کاسه به کمک یک قاشق له کنید.بعد از آن آبلیمو و عسل را به آن اضافه کنید.قبل از استفاده از آن صورت خود را با صابون بشویید و با حرکات ضربه ای حوله خشک کنید.حالا ماسک را به آرامی روی صورت تان بمالید.

اگر می خواهید این ماسک نفوذ عمیق تری را داشته باشد یک لایه دیگر از آن را بر روی صورت خود بمالید.حالا بگذارید این مواد به مدت 15 دقیقه بر روی صورت شما قرار بگیرد. پس از آن صورت خود را به وسیله آب ولرم بشویید.سپس با حرکات ضربه ای حوله صورت خود را خشک کنید.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *