کاربرد صابون لیفت ابرو برای نظافت و حالت دهی ابرو در بانوان

کاربرد صابون لیفت ابرو برای نظافت و حالت دهی ابرو در بانوان

سلام ماه سرایی عزیز. در این مقاله می خواهیم شمارا با کاربرد صابون لیفت ابرو برای نظافت و حالت دهی ابرو در بانوان آشنا کنیم. از اینکه همراه همیشگی ما هستید تشکر میکنیم.

صابون لیفت ابرو:

 از محصولات جدیدی که برای حالت دادن ابرو وارد بازار شده صابون ابرو است. از آن استفاده می‌کنند. با کمک صابون ابرو شما می‌توانید ابروهای خود را در کمترین زمان و با کمترین هزینه فرم زیبایی به ابروها ببخشید. این صابون ابرو باعث پرتر و پهن تر دیده شدن ابروها می شود. که این سبک ابرو از نمادهای زیبایی ابرو و آرایش صورت است. شما بانوان از ژل ابرو،سایه ابرو و ریمل ابرو استفاده کرده اید. صابون ابرو را هم به سبد محصولات آرایشی خود اضافه کنید. ابون ابرو طرفداران زیادی دارد. این صابون نوعی نظافت ابرو هست و آرایشگران از آن به عنوان جایگزین برای ژل ابرو استفاده می کنند.

صابون ابرو مناسب :

از هر صابونی برای ابروهایتان استفاده نکنید. نکته مهمی که در هنگام خرید صابون ابرو باید دقت کنید، این است که مواد صابون باید از گلیسیرین باشد. این صابون ها PH پایینی دارند، از سوزش ابرو جلوگیری کرده و در نتیجه حالت ابرو به خوبی حفظ  می شود.اکثر صابون‌های شفاف، حاوی گلیسیرین هستند. حالت ابرو را به خوبی نگه می دارد.

نکات مهم صابون ابرو:

صابون ابرو یک راهکار ارزان برای شما که حالت ابرو خود را در جهت دلخواه حالت بدهید و ابروهایتان را ثابت نگه دارید.

شما باید قبل از استفاده از صابون ابرو توجه به یک سری موارد داشته باشید تا از آسیب دیدگی پوست و ابرو جلوگیری کنید.

از صابون ابروهای ملایم استفاده کنید تا اثر منفی و حساسیت روی پوست و موی شما ایجاد نکند. از صابون های حاوی گلیسیرین استفاده کنید.

شانه زدن ابروها :

برای اینکه صابون ابرو را به ابروهایتان بزنید به یک برس ابرو با رشته‌های نرم نیاز دارید. ازشانه زدن بیش از حد ابروهایتان بپرهیزید. زیرا باعث ضعیف شدن تارهای ابروهایتان می شود. بعد از خشک شدن صابون روی ابروهایتان از شانه زدن ابروها بپرهیزید. زیرا ابروهای شما فیکس و محکم است و با شانه زدن آن ها از پوست جدا می شوند.

 PH صابون ابرو :

جالب بدانید که پوست و موی شما مقداری اسیدی است. درمقابل صابون ابرو قلیایی است.انتخاب یک صابون با PH بالا ، در طولانی مدت باعث پوسته پوسته شدن و خشکی پوست در ناحیه اطراف ابرو خواهد شد. در نتیجه توصیه ماه سرا به شما این است که هنگام خرید صابون لیفت ابرو صابونی با PH مناسب انتخاب کنید.

کاربرد صابون لیفت ابرو برای نظافت و حالت دهی ابرو در بانوان

کاربرد صابون لیفت ابرو :

استفاده از یک قلموی مرطوب و مخصوص شانه کردن ابرو

انتخاب یک صابون لیفت ابرو حاوی گلیسیرین

روش میکاپ ابرو با صابون لیفت:

توصیه همیشگی قبل از میکاپ  پوست صورا خود را با شوینده ملایم بشوئید و سپس خشک کنید. از قلمو با رشته های نرم استفاده کنید .کمی قلموی خود را مرطوب کنید . بعد قلمو را آغشته به صابون ابرو کنید. به آرامی روی ابرویتان بزنید و در جهت دلخواه با صابون به ابرویتان حالت دهید. دقت داشته باشید که قلمو بیش از حد مرطوب نشود، زیرا باعث رقیق شدن صابون می شود و کارایی صابون از بین می رود.

بعد از زدن صابون به ابروهایتان منتظر بمانید تا خشک شود. اگر مقداری صابون بعد از خشک شدن روی ابروهایتان دیدید با یک دستمال مرطوب به آرامی بردارید. این کار به زیبایی ابروهایتان کمک زیادی می کند.

تمییز کردن ابرو:

هنگام پاک کردن صابون ابرو ، لازم است صورتتان را با آب ولرم و شوینده شستشو دهید. در صورتی که احساس کردید ابروهایتان بیش از حد خشک است، از روغن نارگیل و زیتون کمک بگیرید.

معرفی چندبرندصابون لیفت ابرو:

رسیدگی به ابرو در عصر جدید در آرایش بسیار مهم است. با آرایش ابرو خود جذابیت میکاپتان را بیشتر کنید. در این مقاله به چند تا از برندهای معروف صابون لیفت ابرو اشاره می کنیم.

صابون ابرو‌ مک (MAC)

صابون ابرو اسنس

صابون ابرو بکا

کاربرد صابون  ابرو مک:

  • قیمت مناسب و بسیار مقرون به صرفه
  • ماندگاری ۲۴ ساعته
  • بدون ایجاد سفیدک روی‌ ابروها
  • لیفت کننده ابرو
  • حالت‌دهنده ابرو‌ها
  • دارای وزنی معادل ۲۰ گرم

کاربرد صابون ابرو اسنس:

تقویت کننده ابروها

فرم دهی و حالت دهی ابروها

با ماندگاری بالا و 24 ساعته

کاربرد صابون  ابرو بکا:

  • دارای وزن ۴۰ گرمی و حجم زیاد
  • کیفیت بالا و ماندگاری طولانی
  • بدون ایجاد سفیدک روی ابرو
  • حالت دهندگی عالی
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

درباره‌ی ریحانه

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *