روش های پاکسازی و لایه برداری پوست با انواع میسلارها و تونرها

روش های پاکسازی و لایه برداری پوست با انواع میسلارها و تونرها

سلام ماه سرایی عزیز. در این مقاله می خواهیم شما را با روش های پاکسازی و لایه برداری پوست با انواع میسلارها و تونرها آشنا کنیم. از همراهی شما تشکر می کنیم.

آرایش کردن:

 آنچه که جزئی جدا نشدنی از سبک زندگی هر زنی است، آرایش کردن است. ظاهری زیبا به خانم ها حس آرامش می دهد واعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد. مشکل بزرگی که اکثرخانم ها زمان میکاپ با آن مواجه می شوند،این است که بعد ازمیکاپ راضی نیستند و می خواهند آن را پاک کنند. زمان کم و به دنبال پاک کننده قوی برای پوستشان هستند. پاک سازی چهره از آرایش همیشه چالش بزرگی برای خانم ها بوده. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه با این چالش روبرو شوید.

پاک کردن آرایش :

همه ما خانم ها از ابزارهای مختلفی برای پاکسازی آرایش صورت خود استفاده کرده ایم. برای داشتن پوستی شاداب و درخشان باید قبل از خواب آرایش صورت خودتان را پاک کنید. نحوه پاک کردن آرایش در هر خانمی متفاوت است. بعضی از خانم ها از دستمال های مرطوب استفاده می کنند. بعضی ها از دستمال های پاک کننده آرایشی، ازلوسیون هایی با پایه روغن بچه یا روغن آرگان برای حفظ شادابی پوست به عنوان پاک کننده استفاده می کنند.

بهترین انتخاب برای پاک کردن آرایش ابزاری است که میتواند آرایش را بر روی پوست صورت پخش نکند و در کمترین زمان مواد آرایشی را به خود جذب و پوست را تمیز می کند. یک پاک کننده قوی می تواند رسوب مواد آرایشی را از پوستتان بردارد.روش های پاکسازی و لایه برداری پوست را در این مقاله توضیح می دهیم.

میسلار واتر :

میسلار واتر محصول جدید شرکت بایودرما در فرانسه تولید شد. این محصول پاک کننده مبتنی بر آب که توسط ژان-نوئل تورل، موسس فرانسوی بخش محصولات مراقبت پوست اختراع شد . محلول پاک کننده میسلار برای پاکسازی آرایش از روی پوست و آبرسانی و حفظ رطوبت در پوست تولید شده است. املاح سخت موجود در آب لوله‌کشی تصفیه نشده در خشکی پوست و مصنوعی به نظر رسیدن آن تاثیر دارد.

ترکیبات اصلی این محصول تقریبا یکسان بوده و شامل آب و تعداد زیادی مولکول میسل کوچک است. آب میسلار یا آب پاک کننده نام این برند است. که برای آرایش صورت نیز شناخته می‌شود. این پاک کننده آرایشی پایه مایع و مبتنی بر آب است.

روش استفاده ازاین محصول به این صورت است که پد یا دستمال پاک کننده خود را به میسلار واتر آغشته می‌کنید،و مواد آرایشی، آلودگی های پوست و کثیفی چرب هستند، با جابجایی پد بر روی پوست صورت خود، موادآرایشی به راحتی جذب پد شده و پوست شما تمییز می شود. روش های پاکسازی و لایه برداری پوست با تونر مفید است.

کاربرد تونر:

انتخاب بسیاری از افراد تونرهای لایه بردار هستند. تونرها دارای خاصیت اسیدی و از موادی مانند گلیکولیک، لاکتیک و سالیسیلیک اسید تشکیل شده اند. این دسته از تونرها، برای پوست های معمولی تا چرب وافرادی که مبتلا به آکنه هستند مناسب است. تونر های حاوی لاکتیک اسید دارای آبرسانی قوی هستند و برای انواع پوست مناسب هستند.

وظیفه اصلی تونر، علاوه بر تمییزی پوست، تنظیم PH پوست است. بعد از پاک کردن آرایش با تونر از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید. لازم نیست صورت خود را بعد از تونر زدن بشوئید. تونرهای تسکین دهنده ای هستند که خستگی پوست را ازبین می برند. و خاصیت آرام بخش و طراوت بخشی برای پوستتان دارند. همیشه قبل از زدن ضدآفتاب از تونر تسکین دهنده استفاده کنید. همواره به فکر تغذیه پوستتان باشید. تونرها بهترین تغذیه برای پوستتان هستند. شما می توانید دوبار در روز از میسلارها و تونرها استفاده کنید. یک مرتبه در روز و یک مرتبه در شب. در نتیجه این روش برای پوستتان مفید خواهد بود.

روش های پاکسازی و لایه برداری پوست با انواع میسلارها و تونرها

تفاوت میسلار و تونر:

ساختار میسلارها و تونرها با یکدیگر متفاوت هستند. پایه میسلارها روغن است. برای همین بعد از استفاده از میسلرها باید صورت شسته شود تا چربی پوست از بین برود. در حالی که پایه تونر آب است . آبرسانی پوست را به خوبی انجام می دهند. ساختار  میسلار واترها از مولوکول های میسلار تشکیل شده است. میسلارها مناسب پوست شماست. روش های پاکسازی و لایه برداری پوست را آموزش ببینیم تا پوستی شاداب و با طراوت داشته باشیم.

گزینه مناسب میسلار واتر یا تونر؟

هردو محصول به خاطر پاکسازی صورت از آلودگی برای پوست شما مناسب هستند. اما در نهایت بهترین گزینه انتخاب تونرها هستند. تونرها آلودگی ها را از سطح پوست به صورت عمقی پاکسازی می کنند. در حالی که میسلارها عمقی سطح پوست را نمی تواند تمیز کند. شما می توانید از هر دو محصول استفاده کنید. اما پیشنهاد ماه سرا به شما خرید تونرهاست. میسلارواترها فاقد الکل و هر نوع ماده شیمیایی هستند. به خاطر پایه روغنی آن چربی های مفید پوستتان حفظ می شوند. میسلارها به خاطر گلیسیرینی موجود برای پوست های حساس مفید است.

طریقه استفاده از میسلار واتر :

قبل ازخواب حتما صورت خود را پاکسازی کنید. خودتان را با این کلام گول نزنید، آرایشم ساده است نیاز به پاکسازی ندارد.  در نتیجه از پاک کننده ها متناسب با پوستتان استفاده کنید. اگر در شب از پاکسازی پوست استفاده کردید مثل سرم پوست و لوسیون ها استفاده کردید . صبح اولین اقدام شستن پوستتان باشد.

میسلارواتر یک محلول ملایم و بدون ضرر است. اگر شما برای پاکسازی پوستتان از محلول قوی تر استفاده می کنید. می توانید بعد از استفاده از محلول مخصوص پوستتان از میسلارها استفاده کنید. میسلارها نقش تونر را هم برای پوستتان می توانند ایفا کنند. شما باید ازمحلول میسلار روی پد بریزیدو با ضربه زدن روی پوستتان چربی و سنگینی اضافی را حذف کنید.

منبع: مجله ماه سرا

درباره‌ی ریحانه

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *