معرفی چند عادت نامناسب که با انجام آنها شما پیرتر می شوید
چند عادت نامناسب که با انجام آنها شما پیرتر می شوید

چند عادت نامناسب که با انجام آنها شما پیرتر می شوید

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب به چند عادت نامناسب که با انجام آنها شما پیرتر می شوید پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

 

چند عادت نامناسب که با انجام آنها شما پیرتر می شوید

در این متن ما به چند عادت نامناسب که با انجام آنها شما پیرتر می شوید پرداخته ایم.لطفا با ما همراه باشید.

اگر می خواهید از نکات و ترفند هایی برای اشتباهات رایج و پس از آن یاد بگیرید که چگونه این فرآیند ها را معکوس نمایید ما را در این متن همراهی کنید.

1-از انجام چندکار همزمان پرهیز کنید:

قطعا شما با استرس زیادی روی بدن خود مواجه هستید. اگر در شرایطی هستید که کارهایی را که باید انجام دهید برای آنها پایانی وجود ندارد.افراد به این موضوع فکر می کنند. که اگر چند کار مختلف را باهم انجام دهند خوب است.ولی به این فکر نکرده اند که واقعا هیچ کاری سر جای خودش انجام نمی‌شود. در این میان فقط یک اتفاق می توانند رخ بدهد و آن هم به وجود آمدن استرس است.

یکسری از مطالعات مختلف این موضوع را بیان می کند. که داشتن استرس مزمن باعث می شود که رادیکال های آزاد تحریک شون و در نهایت آزاد شوند.این مولکول ناپایدار است.با آسیبی که این مولکول ها به سلول های سالم در بدن می زنند باعث پیری در انسان می شوند.سعی کنید در عوض این که کارهای خود را به صورت یکجا انجام دهید. برای هر کدام از کارهای خود یک زمان معین بگذارید و تلاش کنید آن را به اتمام برسانید.

2-اکثر زمان خود را به صورت نشسته می‌گذرانید:

در واقع از سبک زندگی بی حرکت خطراتی سرچشمه می گیرد.یکسری از افرادی که اکثر زمان خود را در حالتی که نشسته هستند می گذرانند در اصل خود را در معرض بیشتری نسبت به  بیماری‌های کلیوی، بیماری‌های قلبی-عروقی و سرطان قرار داده اند.افرادی که چاق نیز هستند از اثرات نشستن های طولانی مدت است.پس از ورزش کمک بگیرید و به طور مرتب و روزانه ورزش کنید.شما می توانید به کمک ورزش از بروز این گونه بیماری ها جلوگیری کنید و از زندگی سالم و طولانی تر بهره مند شوید.یکسری از مطلاعاتی که به انجام رسیده است این تاثیرات ورزش را به طور مناسب نشان داده است.در بین افرادی که شرکت کرده بودند آن افرادی که در هفته  15 دقیقه و یا بیشتر ورزش کرده بودند 10 تا 13 سال بیشتر عمر کرده بودند.

3-همیشه از کرم‌های ضد آفتاب استفاده بکنید:

چند مورد وجود دارد که باعث می شود به پوست شما آسیب وارد شود.از جمله آن می توان به دویدن و راه رفتن و رانندگی کردن در فضای باز اشاره کرد.از راه های دیگری که بسیار مهم است و منجر به فرایند پیری در صورت افراد می شود می توان به قرار گرفتن در معرض تابش‌های اشعه ماوراءبنفش خورشید اشاره کرد.جالب است که بدانید این تابش‌ها حتی در موقعی که هوا ابری یا بارانی است هم حضور دارند.پس نتیجه می گیریم که مناسب تر است که پوست خود را به کمک کرم‌های ضد آفتاب مراقبت نمایید. اینکار را زمانی انجام دهید که قصد دارید از منزل خود خارج شوید.

4-از آرایش زیادی دوری بکنید:

اگر از آرایشی بیش از حد بر روی پوست خود استفاده کنید باعث می شود که فرآیند پیر شدن سرعت بخشیده شود.پس اگر از آرایش های سنگین استفاده کنید و به علاوه از محصولاتی استفاده کنید که روغنی هستند باعث خراب شدن پوست شما می شود. به اضافه اگر به اندازه بیش از حد از مواردی اعم از مصرف محصولات پوستی با رایحه، مواد شیمیایی تحریک کننده و عوامل الکلی استفاده کنید احتمال این وجود دارد که پوست شما را با حذف چربی طبیعی آن خشک‌تر کند.این مطلب باعث می شود که بر روی پوست چین و چروک در صورت به وجود بیاید.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد .

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *