بادی اسپلش و نکات کلیدی در استفاده و ماندگاری بیشتر
بادی اسپلش و نکات کلیدی در استفاده و ماندگاری بیشتر

بادی اسپلش و نکات کلیدی در استفاده و ماندگاری بیشتر

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره بادی اسپلش و نکات کلیدی در استفاده و ماندگاری بیشتر نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

بوی خوش:

همه از افراد خوشبو خوششان می آید و جذبشان می شوند.اگر خوشبو نباشید و بهترین و زیباترین  میکاپ و لباس را داشته باشید،همه تلاش شما دود می شود.چون هیچکس از بوی بد خوشش نمی آید،پس سعی کنید هر روز دوش بگیرید.،مسواک بزنید ،خوشبو کننده استفاده کنید.لوسیون های خوشبو استفاده کنید.در این مقاله یکی از خوشبو کننده ها معرفی و کلیدهای طلایی برای ماندگاری بیشتر آن بیان می شود با ما همراه باشید.

معرفی بادی اسپلش:

بادی اسپلش یکی از خوشبو کننده های پر طرفدار و در عین حال پر اعتراض است.بادی اسپلش میزان عطر موجود در آن کمتر از ادکلن و عطر هاست.و برعکس عطری سبک و با طراورت است.و قیمت آن نسبت به ادویرفیوم بسیار پرطرفدار است مخصوصا در بین بانوان.و استفاده از این خوشبو کننده باعث شادابی و طراوت زیادی می شود.

مزایای بادی اسپلش:

قیمت بسیار مناسب و عالی این محصول،تنوع در انواع رایحه ها،حمل آسان آن،بسته بندی شیک و جذاب،استفاده از این عطر باعث شادابی و سرزندگی می شود.و شما را مانند وقتی که در گرمای طاقت فرسای تابستان یک لیوان یخ در بهشت میل کنید سرحال می کند.

آیا بادی اسپلش و عطرها فاسد می شوند؟

بله صد درصد اگر به درستی از عطرها و بادی اسپلش ها مراقبت نکنید.فاسد می شوند،پس بهتر است شیشه های عطر و بادی اسپلش را در جای خنک و خشک و دور از نور خورشید قرار دهید تا عطرها کیفیت خود را از دست ندهند.اگر برایتان مقدور است حتما عطرها را در یخچال نگهداری کنید.برای عمر بیشتر عطرها توصیه می شود درجعبه خودش نگهداری شود.

 بادی اسپلش و نکات کلیدی در ماندگاری بیشتر:

تمیزی و رطوبت پوست:

تمیزی و رطوبت پوست باعث می شود،مولکول های عطر بر روی پوست بهتر بماند و مدت ماندگاری طولانی داشته باشد.پس قبل از استفاده از بادی اسپلش و عطرها حتما دوش بگیرید و از شوینده های معطر که همخوانی با عطر و بادی اسپلش شما دارند استفاده کنید و اگر این شوینده ها را در دسترس ندارید،از شوینده های فاقد بو استفاده کنید.و پوستتان را برای عطر مورد نظرتان آماده کنید.

لوسیون خوشبو:

لوسیون ها دارای عطرهستند و در رایحه بسیار متنوع و مشابه با عطرها تولید می شوند،شما می توانید با استفاده از لوسیون های خوشبو کمک فراوانی به ماندگاری رایحه بادی اسپلش خود کنید.حتی می توانید در جاهای از بدنتان که مخصوص عطر است از لوسیون استفاده کنید.

روغن های معطر:

بعضی از افراد پوست خشکی دارند حتی بعد از حمام این خشکی تشدید می شود و تا آنجا که می دانید روی پوست خشک عطر ماندگاری ندارد،برای کمک به این افراد استفاده از روغن های معطر توصیه می شود.تا رطوبت رسانی به پوستشان انجام شود و پوستاشن آماده برای اسپری بادی اسپلش شود.

اسپری بر روی موها:

تکنیک و ترفند طلایی و جادوی که به شما معرفی می کنیم اسپری کردن کمی از عطر و یا بادی اسپلش بر روی موهایتان است.ولی بادی اسپلش را مستقیم روی موهای زیبایتان اسپری نکنید برای این کار بادی اسپلش را روی برس اسپری کرده و موهایتان را برس بکشید.تا عطر خوشبوی بادی اسپلش در لا به لای تارهای موهایتان قرار گیرد.

اسپری برروی نقاط نبض دار بدن:

در استفاده از همه عطر ها و اسپری ها و همچنین بادی اسپلش ها توصیه می شود؛حتما در روی نقاط نبض دار بدن اسپری کنید،البته با فاصله مناسب و بهترین نقاط نبض دار مچ دست،پشت لاله گوش،آرنج،پشت زانو،گردن و قفسه سینه است.

استفاده از پنبه:

بله تعجب نکنید با استفاده از یک تکه پنبه می توانید عطر بادی اسپلش خود را ماندگار تر کنید.برای این منظور بادی اسپلش را روی پنبه اسپری کرده و در کیف و یا لباس زیر خود قرار دهید.

بادی اسپلش و نکات کلیدی:

همیشه بادی اسپلش و عطرها را قبل از پوشیدن لباس روی بدنتان اسپری کنید و وقتی مطمئن شدید که قطرات عطر خشک شده اند لباس بپوشید.

هیچگاه عطر ها و بادی اسپلش را روی لباس اسپری نکنید چون موجب ایجاد لک می شود.و اگر خواستید که لباستان خوشبو باشد عطر را در هوا اسپری کرد و از وسط عطرها رد شوید مولکول های عطر روی لباس شما می نشیند.

پایان گفتار:

سایت فروش اینترنی ماه سرا نمونه های مختلفی از بادی اسپلش های مای را موجود دارد که به راحتی می توانید با مراجعه به این سایت بهترین برندها را باکیفیت عالی خرید کنید.مجله اینترنتی ماه سرا تمام تلاش خود را جهت بالا بردن آگاهی شما در مورد محصولات آرایشی و ویژ گی های آن به کار بسته است.تا شما آگاهانه و با خیال راحت اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود کنید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *