معرفی چند راه و اشتباه نادرست آرایشی که از آن باید دوری کنید
چند راه و اشتباه نادرست آرایشی که از آن باید دوری کنید

چند راه و اشتباه نادرست آرایشی که از آن باید دوری کنید

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب ما به چند راه و اشتباه نادرست آرایشی که از آن باید دوری کنید پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

چند راه و اشتباه نادرست آرایشی که از آن باید دوری کنید

در این مطلب ما به چند راه و اشتباه نادرست آرایشی که از آن باید دوری کنید پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید.

شما یکسری از مسائل بهداشتی را رعایت می کنید. و از جمله آنها با خود ضد عفونی کننده ی دست همراه دارید. و در سرویس بهداشتی عمومی به چیزی دست نمی زنید.ولی زمانی که می خواهید آرایش کنید نادانسته در معرض عفونت‌های باکتریایی، قارچ و غیره قرار می گیرید.به این موضوع پی ببرید که چند مورد از رازهای آرایشی فقط بد هستند. و یا فقط باعث خطر می شوند. این موضوع را بفهمید که چگونه باید آن را از خود دور کنید.

1-اجازه ندهید که موهای شما در شانه‌ جمع شود

این موضوع باعث مشمئز کنندگی می شود اما بی ضرر است.اگر در یک روز 150 تار مو از دست می دهید این موضوع طبیعی است.اکثر این تارهای مو که بر روی شانه قرار دارد باقیمانده محصولات زیبایی است. و یا حاصل چربی طبیعی موی سر و پوست مرده است.گرچه راه حل و راه درمان یک شانه ی کرکی نیست.ولی در حالت موی انسان تاثیر دارد.یک دکتر در آمریکا این نظر را دارد که:تجمع مو ها در شانه باعث می شود موهای تازه شسته شده شما را چرب کند.این دکتر برای این کار راه حلی بیان کرده. که می گوید از یک شانه ی دیگر و یا از انگشت‌هایتان برای برای بیرون آوردن موهای گیر افتاده در شانه روزانه خود استفاده کنید. شانه خود را در هر ماه حداقل یکبار به وسیله ی مخلوطی از آب و شامپو بشویید.حتی اگر این شانه طبیعی یا پلاستیکی باشد.

2-از نگهداری پدهای پنبه‌ای و اسفنج‌ها در جلوی آیینه دستشویی خودداری کنید

این موضوع باعث مشمئز کنندگی می شود ولی بی خطر است. یک متخصص در نیویورک به این موضوع اشاره دارد که:در موقعی که شما سیفون توالت را می کشید باعث می شود که  ذرات کوچک باکتری در هوا پخش ‌شود.با این کار باعث می شوید که این ذرات روی سطوح در معرض حمام بنشیند.این موضوع عادی است که شما می خواهید از قرار گرفتن این ذرات بر روی اسفنج های پنبه‌ای یا هر چیز دیگری که مستقیما روی صورتتان قرار می‌دهید که با این امر آلوده می شود جلوگیری کنید.اگرچه با این کار بعید است که دچار عفونت شوید اما کاملا غیر بهداشتی است.در زمانی که سیفون را می کشید در توالت را ببندید. اسفنج‌های پنبه‌ای را هم در کمدی و یا یک کشو یا یک ظرف در بسته قرار دهید.

3-لیف صورت را در حمام نگه ندارید

این موضوع نیز مشمئز کننده است ولی ضرری ندارد.یک متخصص پوست در بوستون آمریکا این موضوع را بیان می کند که:با توجه به رطوبت و بخاری که در حمام وجود دارد لیف صورتتان برای هر بار استفاده به سختی خشک می شود.این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که متوجه می شوید رطوبت زمینه پرورش باکتری و قارچ را فراهم می‌کند.البته این موضوع بعید است که باعث عفونت شود.اما اگر با چنین لیفی صورت خود را بشویید پاکیزگی شما را تحت تاثیر قرار می دهدبرای این که از این کار جلوگیری کنید بعد از هر بار استفاده از لیف خود آن را با صابون ضد باکتری و آب گرم بشویید.پس از این که شستید بگذارید که کاملا خشک شود و آن را در مکانی که تهویه ای مناسب دارد قرار دهید.

 

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *