معرفی نقش ریمل در آرایش و نحوه ی استفاده ی صحیح ازآن
نقش ریمل در آرایش و نحوه ی استفاده ی صحیح ازآن

نقش ریمل در آرایش و نحوه ی استفاده ی صحیح ازآن

با سلام خدمت همراهان مجله زیبایی ماه سرا. در این مقاله میخواهیم درباره ی نقش ریمل در آرایش و نحوه ی استفاده ی صحیح ازآن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

نقش ریمل در آرایش و نحوه ی استفاده ی صحیح ازآن

ریمل یکی از لوازم آرایشی است که میتواند تفاوت چشمگیری را در ظاهر رقم بزند. استفاده درست از این وسیله میتواند چشم هارا درشت تر و زیباتر نشان دهد. ولی اشتباه در استفاده از آن نه تنها زیبایی را به شما هدیه نمیدهد. بلکه میتواند کل آرایش صورت شمارا تحت تاثیر منفی خود قرار دهد.

خرید محصول متناسب با نیاز

اولین قدم برای آرایش چشم مطلوب ، خرید یک ریمل مناسب است. با توجه به اینکه برندها و انواع مختلفی از ریمل در بازار موجود است. قبل از خرید باید خودتان را نیاز سنجی کنید.

برای انتخاب رنگ بیشتر خانم ها به رنگ مشکی تمایل نشان میدهند. اما برای تنوع رنگ هایی مثل آبی یا قهوه ای هم میتوانند در دایره ی انتخابی خریدار قرار بگیرند.

همچنین برای خرید باید از کاربردهای هر کدام از انواع ریمل را بدانید و با توجه به نیازتان محصول مورد نظر را انتخاب کنید. بعضی ریمل ها کاربردشان در جهت پرپشت کردن و بلند کردن مژه است. ویا ریمل مخصوص افرادی که فعالیت بدنیشان در روز بالاست باید از ریمل های ضدآب استفاده کنند.

نحوه ی صحیح ریمل زدن

قبل از استفاده از ریمل برروی مژه ها باید حتما آنها را تمیز کنید. تا ذرات گرد وغبار یا چربی برروی آنها نباشد. یا اگر هنوز آرایش قبلی خود را پاک نکردید حتما با استفاده از پاک کننده های مناسب آرایش باقی مانده را پاک کنید.

اگر ازسایه چشم و خط چشم میخواهید استفاده کنید ، ابتدا سایه چشم و سپس خط چشم را استفاده کنید. برای بهتر شدن قبل از ریمل از فرمژه استفاده کنید. برای اینکه مژه ها شکسته نشوند یا فرم بدی نگیرند فرمژه را در قسمت ابتدای مژه قرار دهید. و با چندبار باز و بسته کردن وسیله فرم مطلوبی به مژه ها بدهید.

نحوه ی صحیح استفاده از ریمل به این صورت است که برس را به وسیله حرکات چرخشی درون محفظه حرکت بدهید. این کار باعث میشود تا تمام قسمتهای برس به خوبی آغشته شوند و حباب درون محفظه شکل نگیرد تا محتویات را خشک کند.

برای اینکه مژه های شما به خوبی با ریمل آرایش شوند. و نتیجه دلخواهتان رقم بخورد ریمل را مقابل چشمانتان و قسمت داخلی مژه قرار دهید و همزمان با پلک زدن برس را از انتهای مژه با سمت بیرون بچرخانید. اینکار باعث میشود تا مژه ها به خوبی از هم جدا شوند و نوک مژه سبکی خود را حفظ کنند. در عین حال مژه های پرپشت و زیبایی را داشته باشید. در صورت تمایل برای دوبار ریمل کردن مژه ها پس دفعه ی اول بگذارید ریمل خشک شود و بعد برای بار دوم ریمل بکشید.

ریمل زدن مژه‌های کوتاه

برای ریمل زدن مژه های کوتاه ، نوع ژله ای آن را به شما پیشنهاد میکنیم. ریمل های ژله ای حاوی میکروفیبر هایی هستند. که با برس های کوتاه و متراکم که باعث میشود مژه های شما پرپشت تر و بلند تر به نظر برسند. علاوه بر این برای آرایش مژه های کوتاه بهتر است قبل از زدن دو الی سه بار و هر بار به مدت5 ثانیه ابزار فرمژه را به حالت بسته روی مژه ها نگه دارید. تا فرم مطلوب حاصل شود و همچنین بعد از ریمل زدن هم یک الی دوبار اینکار را انجام دهید.

 

منبع: مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *