تکنیک های خاص برای داشتن موهای قرمز مخملی در ماه سرا
تکنیک های خاص برای داشتن موهای قرمز مخملی در ماه سرا

تکنیک های خاص برای داشتن موهای قرمز مخملی در ماه سرا

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره تکنیک های خاص برای داشتن موهای قرمز مخملی در ماه سرا نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

قرمز مخملی:

قرمز مخملی ( Crimson red ) رنگی است که بحث های فراوانی در مورد آن وجود دارد.رنگی فراتر از انتظار نگاهی ژرف به روح زیبا پسندانه بانوان دارد و باطیف های جدیددر بین رنگ موها طرفداران خاص خود را دارد.با انتخاب این رنگ شما شاهد شخصیتی جدید و دوست داشتنی و جذاب خواهید شد.با ما همراه باشید،تا تکنیک های خاص برای داشتن موهای قرمز مخملی را معرفی کنیم.

تکنیک های خاص برای داشتن موهای قرمز مخملی :

شستشوی قبل از رنگ:

طبق نظر بیشتر کارشناسان و طراحان رنگ مو،رنگ مو روی موی مرطوب تاثیر بیشتری دارد.و به آسانی روی موها پخش می شود.

استفاده از روغن:

بسیار اتفاق افتاده که پوست شما آغشتته به رنگ مو شده و می دانید که وجود یک کرم ضد رنگ بسیار مفید است.اگر دفعه اول است که در منزل موهاتونو رنگ می زنید و یا تازه به حرفه زیبایی آرایشگری وارد شده اید و ضد رنگ مو در دسترس ندارید می تواند از انواع روغن ها مخصوصا روغن نارگیل استفاده کنید،روغن ها باعث می شود یک لایه نازک از چربی روی پوست قرار بگیرد.و از لک شدن پوست بدن با رنگ جلوگیری کند.

ترکیب رنگ:

رسیدیم به قسمت زیبا و حیاتی مو یعنی ترکیب رنگ ها،برای داشتن موهایی با تن قرمز مخملی رنگ های k.640ml+w.740ml+gr.620ml+اکسیدان 6% را ترکیب کرده و به آرامی ترکیب کنید برای نرم تر شدن موهایتان نوک  قاشق چایخوری شامپو و 1 قاشق چایخوری آب به ترکیب رنگ مو اضافه کنید.

تقسیم بندی موها:

موها را طوری تقسیم بندی کنید که به راحتی بتوانید در دست گرفته و رنگ بزنید،برای این کار می توانیدموها را با شانه دم باریک تقسیم بندی  کوچکی کرده و با گیره و کلیپس فیکس کنید.می توانید موها را مثل زمانی که می خواهید اتو بزنید تقسیم بندی کنید.

زدن رنگ به موها:

از پشت سر شروع کنید به رنگ زدن موها و هر قسمت از موها را از ریشه گرفته تا نوک مو به آرامی رنگ بزنید و سعی کنید هیج تار مویی از قلم نیفتد.برای راحت تر بودن در این قسمت سعی کنید سر را کمی به جلو خم کنید .

مدت زمان ماندن رنگ روی موها:

وقتی آخرین قسمت موها را رنگ زدید از آن موقع تایم بگیرید بستگی به جنس موهایتان دارد ولی برای ترکیب این رنگ مو 20 دقیقه زمان کافی است.در این مدل رنگ مو نوک موها آمبره شده.

شستن موها:

وقتی تایم 20 دقیقه تمام شد موها را فقط آبکشی کنید و در زمان شستشو می توانید به موهایتان کمی نرم کننده بزنید از شامپو زدن به موهایتان تا 72 ساعت صرف نظر کنید تا رنگ موهایتان ثابت بماند.و روی رنگدانه ها تاثیر بگذارد.

خشک کردن موها:

بعد از شستن موها نوبت به خشک کردن موهاست ابتدا با یک حوله نخی به آرامی موهایتان را آبگیری نمایید و سپس با استفاده از سشوار با درجه کم شروع به خشک کردن موهایتان کنید،می توانید کم کم درجه حرارت سشوار را بالا برده و موها را خشک کنید،هرگز با درجه تند موهایتان را خشک نکنید،باعث بروز موخوره و خشکی موها می شود.

حالت دادن به موها:

موهای فر و حالت دار زیبایی و درخشندگی موها را به زیبایی نمایان می کند،پس بهتر است با استفاده از برس های گرد کمی به موهای خود حالت داده و فر بزنید البته فر درشت،و در انتها با استفاده از یک اکسسوری کارتان را به پایان برسانید.

نکته مهم در ثبات رنگ:

برای اینکه رنگ موهاتون ثابت باشه و زود پاک نشود سعی کنید تعداد دفعات شستن موها را کمتر کنید.و در هنگام شستشو از شامپوهای خشک  و مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید.و اگر از قبل رنگی روی موها باشد نمی توانید به رنگ دلخواه برسی ،پس سعی کنید قبل از رنگ جدید،رنگ قبلی را ریموو کنید،تا به رنگ دلخواهتان برسید.

پایان گفتار:

با اینکه رنگ زمینه اصلی موها قهوه ای تیره  است.رنگ قرمز تیره ای ایجاد می شود و رنگ موها چون آمبره است رنگ قرمز مخملی به خود می گیرد.و بعد از چند ماه موها به رنگ قهوه ای اصلی باز می گردد.اگر از رنگ قرمز مخملی خوشتان نمی آید می توانید به سایت 7time مراجعه و انواع رنگ ها راببینید.انتخاب کنید.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *