معرفی چند راه که به کمک آنها دندان هایی زیبا و سفیدتر خواهید داشت
چند راه که به کمک آنها دندان هایی زیبا و سفیدتر خواهید داشت

چند راه که به کمک آنها دندان هایی زیبا و سفیدتر خواهید داشت

سلام عزیزان ماه سرایی ما در این مطلب به چند راه که به کمک آنها دندان هایی زیبا و سفیدتر خواهید داشت پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

چند راه که به کمک آنها دندان هایی زیبا و سفیدتر خواهید داشت

در این مطلب به چند راه که به کمک آنها دندان هایی زیبا و سفیدتر خواهید داشت پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید.

آیا این احساس را دارید که درخشش دندان های خود را به خاطر لکه های زرد و یا خاکستری از دست رفته می بینید؟چند عامل وجود دارد که به وسیله آنها دندان های شما تیره تر و یا دچار لکه می شود.از جمله این عوامل می توان به بالاتر رفتن سن و استفاده از بعضی غذاها و یا نوشیدنی ها و یا حتی استفاده از محلول های شستشوی دهان اشاره کرد.به کمک چند راه خانگی می توانید دندان های خود را سفید تر کنید.از موادی که باعث می شود دندان های شما را لکه دار کند بپرهیزید. و با این کار از تغییر رنگ دندان های خود جلوگیری کنید.برای کمک به سفیدتر کردن دندان هایتان از این راه ها استفاده کنید.

شما به کمک محصولات سفیدکننده دندان که در داروخانه‌ها موجودند به روشن کردن دندان های خود به واسطه سفید کننده های ملایم می پردازید.اما خمیر دندان ها به کمک مواد شیمیایی و ساینده به از بین بردن لکه های سطحی می پردازد.اگر لکه هایی عمیق دارید بهتر است به دندانپزشک مراجعه کنید.

1- از کیت های سفید کننده دندان استفاده کنید

شما به وسیله ی یک کیت خانگی سفیدکننده می توانید لکه های عمیق و سطحی را برطرف کنید.این کیت ها به تغییر رنگ طبیعی دندادن شما می پردازد.این کیت ها حاوی کاربامید پراکساید است.اگر در دندان های خود لکه های قهوه ای مشاهده می کنید. از یک کیت سفید کننده دندان استفاده کنید.در موقعی که شما از بعضی از کیت ها استفاده می کنید یک ژل حاوی پراکسید نیز با کمک یک مسواک کوچک بر روی سطح دندان خود می کشید.در دیگر کیت ها ژل درون یک محفظه که بصورت قالب دندان است می باشد.در هر روز این محفظه را به مدت 30 تا 45 دقیقه به مدت زمان یک هفته و یا بیشتر بر روی دندان های خود قرار دهید.

2- از نوار های سفید کننده خانگی کمک بگیرید

با استفاده از نوار های سفیدکننده دندان لکه های دندان های خو را از بین ببرید.از ویژگی های این نوار ها می توان به این موارد اشاره کرد که:این نوارها بسیار نازک و تقریبا نامرئی هستند.همچنین این نوار ها با یک ژل حاوی پراکسید پوشانده شده‌اند.آن نوار ها را روزی به مدت چند دقیقه و به اندازه یک هفته و یا بیشتر روی دندان های خود قرار دهید.شما می توانید نتایج این نوار ها را بعد از چند روز مشاهده کنید.نتایج این کار حداقل یکسال ماندگاری دارد.این نتایج در مقابل نتایج به دست آمده از کیت های سفید کننده بهتر و عالی تر نیست.ولی استفاده از این نوار ها کاملا بی خطر و آسان است.

3-خود جلوگیری کنید از لکه های دندان

وقتی که سن انسان بالا می رود باعث از بین رفتن لایه بیرونی مینای دندان می شود.لایه زیرین عاج نامیده می‌شود این لایه زردتر است.پس باید در مرحله اول تلاش کنید که از لکه شدن دندان‌ها جلوگیری کنید. به خصوص زمانی بعد از سفید کردن دندان ها.پس به غذا ها و نوشیدنی هایی که باعث تغییر رنگ دندان های شما می شود اهمیت دهید. این کار باعث می شود که اثراتی که از سفید کردن دندان ها به جای می ماند تا یکسال دوام داشته باشد.اگر داندان های خود را به طور مرتب و مکرر سفید کنید این امکان وجود دارد که ظاهر آنها کمی براق و یا نیلی رنگ شود.در آن موقع شما باید با ظاهر داندان های جدید خود کنار بیایید.

 

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *