تکنیک های خلاقانه میکاپ هماهنگ با لباس آبی فیرو زه ای در ماه سرا
تکنیک های خلاقانه میکاپ هماهنگ با لباس آبی فیرو زه ای در ماه سرا

تکنیک های خلاقانه میکاپ هماهنگ با لباس آبی فیرو زه ای در ماه سرا

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مجله می خواهیم درباره تکنیک های خلاقانه میکاپ هماهنگ با لباس آبی فیرو زه ای در ماه سرانکات جذاب و جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

آبی فیروزه ای:

رنگ آبی تیره رنگی بسیار خاص و جذاب است و مختص و منحصر به افراد خاصی نمی شود و همه می توانند در انواع رده های سنی از این رنگ زیبا و جذاب استفاده کنند.اما نکته مهمی که برای همه سوال می شود این است که با رنگ آبی تیره چه آرایشی می توان انجام داد،کدام آرایش مناسب تر و ترند تر است از چه اکسسوری هایی استفاده کنیم،رنگ کفش و کیف چه رنگی باشد،خلاصه هر آنچه که باید در مورد لباس آبی تیره و هماهنگی با آن بدانید برایتان بیان می کنیم با ما همراه باشید.

تکنیک های خلاقانه میکاپ هماهنگ با لباس آبی فیرو زه ای :

انتخاب رنگ ها:

در هنگام آرایش اولین نکته ای که باید بدانید این است که با چرخه رنگ آشنایی کامل داشته باشید.و بدانید که رنگ های مکمل در زیباتر شدن استایل شما غوغا می کند.و با لباس آبی رنگ هایی که در چرخه هماهنگ است رنگ های قرمز، نارنجی، هلویی،مرجانی،قهوه ای است که با آبی تیره ست می شود.این اولین مرحله از استفاده رنگ ها در برجسته کردن  رنگ و صورت است.تکنیک بعدی اگر در رنگ لباس شما از رنگ های دیگری استفاده شده می توانید از رنگ آبی در میکاپ خود استفاده کنید.چون جلوه بیشتری به میکاپ شما می دهد.

زیر سازی:

زیر سازی در میکاپ حرف اول را می زند.زیر سازی را می توانید با اسکراب ملایمی انجام دهید،تا در طول روز صورتی شاداب و جذاب داشته باشید.می توانید از رنگ نارنجی در میکاپتان کمی استفاده کنید.تا آرایش صورتتان گرم شودبرای داشتن میکاپ گرم ابتدا تمام جای جوش ها و لک ها را بپوشانید.و سعی کنید از کرم پودری که 2 درجه تیره تر از رنگ پوست باشد انتخاب کنید،و بعد از زدن کرم پودر پودر فیکس را بزنید تا زیر سازی های میکاپتان فیکس شود.

 میکاپ گونه:

گونه ها در صورت یکی از مراکز توجه است که نباید بیش از حد گونه ها را برجسته کرد.برای این میکاپ می تواند رنگ رژ لب و رژ گونه را با یکدیگر هماهنگ کنید.رژ گونه متناسب با رنگ لباس آبی تیره رنگ آلویی است.برای زدن رژ گونه سه نقطه از گونه را با نقاط کوچکی رژ زده و با استفاده از یک براش سرگرد بزرگ و نازک به آرامی روی گونه ها پخش و محو کنید.در این میکاپ می توانید از رنگ برنزه استفاده کنید.این هایلایت ،درخششی جذاب به صورت شما می بخشد.

میکاپ چشم:

در این میکاپ چشم ها باید جذابیت چشمگیری داشته باشد.سایه چشم به رنگ متالیک،و خط چشم پهن نوک تیز می تواند جادویی در چشمان شما برپا کند.از گوشه بیرونی چشم با یک سایه آبی تیره زده و کم کم به طرف داخلی چشم از سایه های آبی روشن استفاده کنیدحتما این نکته را مد نظر داشته باشید که آرایش چشم با رنگ آبی عالی و محشر می شود.

در این میکاپ می توانید اکلیل طلایی با تن قهوه ای و یا اکلیل نقره ای استفاده کنید.در داخل پلک حتما از مداد چشم مشکی استفاده کنید در صورت در دسترس بودن از سرمه استفاده کنید.مژ ها را دو لایه ریمل بزنید.با استفاده از خط چشم رنگی،نزدیک به مژه ،یک خط نازک و ظریفی بکشید.

میکاپ لب:

لب های خود را با رنگ های صورتی،مرجانی،قرمز، هلویی و نود پوشش دهید.اگر قصد دارید لب هایتان مرکز توجه باشد پس چشم ها را زیاد آرایش نکنید.حتما خط لب را ابتدا کشیده و بعدرژ لب را با همان تکنیک هایی که آموزش داده شده میکاپ کنید. حتما لب هایتان را اسکراب کنید.

اتمام میکاپ:

بعد از اتمام میکاپ ،حتما آرایش خود را فیکس کنسد.برای این کار حتما از اسپری فیکساتور استفاده کنید.برای این کار اسپری را 15 سانتی متر از صورت فاصله داده و چشم ها راببندید و سه بار روی صورت خود فیکس کنید.با فیکس آرایش صورت شما به مدت طولانی شاداب و سرحال می ماند.و با به کار بردن این میکاپ ها در یک مهمانی همه جذب آرایش شما می شوند.

رنگ کفش:

در هنگام ست کردن رنگ کفش می توانید به چرخه رنگ مراجعه کنید،رنگ کفش زرد برای رنگ های سرمه ای،آبی تیره و بنفش  و مشکی محشر می شود.

رنگ کیف:

در این ست لباس رنگ کیف شما هم می تواند سرمه ای و یا مشکی باشد و یا می توانید از کیف رنگین کمان استفاده کنید.استایل شما را فوق العاده جذاب می کند.

اکسسوری مخصوص مو:

در اکسسوری مو می توانید از تاج های ژله ای و با نگین سفید استفاده کنید.سعی کنید از اکسسوری های براق و مرواریدی در موهایتان استفاده کنید.و گوشواره های گرد را به کار ببرید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *