تکنیک های طلایی در ست کردن رنگ نارنجی در تمام فصل های زیبا
تکنیک های طلایی در ست کردن رنگ نارنجی در تمام فصل های زیبا

تکنیک های طلایی در ست کردن رنگ نارنجی در تمام فصل های زیبا

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره تکنیک های طلایی در ست کردن رنگ نارنجی در تمام فصل های زیبا نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

ترکیب رنگ نارنجی:

رنگ نارنجی از ترکیب دو رنگ اصلی قرمز و زرد به وجود می آید،این دو رنگ در چرخه رنگ ها جزء رنگ های گرم محسوب می شود.و رنگ نارنجی جزء رنگ های شادی بخش و پرانرژی محسوب می شود.در این مقاله از صفر تا صد هرآنچه که باید در مورد رنگ نارنجی بدانید برایتان بیان می کنیم.با ما باشید.

خواص رنگ نارنجی:

رفع بی حوصلگی،رفع بی حالی و کمبود انرژی صبحگاهی،رفع افسردگی

رنگ موهای متناسب با لباس نارنجی کدام است؟

افرادی که موهای بلوند دارند می توانند از رنگ نارنجی در لباس هایشان استفاده کنند.(رنگ های قهوه ای،خاکستری،قرمز مایل به قهوه ای).

افرادی که موهای مشکی دارند از رنگ نارنجی می توانند در لباسشان استفاده کنند.

افراد که موهایشان طیفی از قرمز دارد هم می توانند از رنگ نارنجی در لباسشان استفاده کنند.

رژ لب نارنجی نشان دهنده چه شخصیتی است؟

یکی از رنگ های مورد علاقه بانوان نارنجی است و کمتر بانوی است که از این رژ لب جذاب و پرحرارت بگذرد.رنگی که زیبایی،جسارت و شجاعت مصرف کننده آن را نشان می دهد.

رژ لب مناسب پوست روشن چیست؟

رنگ صورتی مناسب پوست روشن است و رنگ های تیره لب ها را برجسته نشان می دهد،ایده آل ترین رنگ برای پوست های روشن ،صورتی،نارنجی،هلویی،نسکافه ای روشن،کالباسی بسیار توصیه می شود.برای مراسم جشن عروسی و داشتن یک رژ لب نارنجی زیبا و ثابت از رژ لب مایع استفاده کنید،و طبق عکس رژ لبتان را تکمیل کنید.

 

تکنیک های طلایی در ست کردن رنگ نارنجی:

نارنجی ساده و لباس تیره:

برای پوشیدن لباس نارنجی نیاز به ایده و گشتن در انواع سایت ها و کاتالوگ ها نیست به راحتی می توانید لباس ساده نارنجی را با یک شلوار جین ویا حتی رنگ های تیره ست کنید.و یا یک ژاکت و یا کت مشکی و یا رنگ تیره روی یک بلوز نارنجی،رنگی خارق العاده می شود.و به همین آسانی و راحتی در عین سادگی شیک و جذاب می شوید.

یکدست نارنجی:

استفاده از این ترکیب نیازبه شجاعت و جسارت خاصی دارد.این ظاهر بسیار مدرن و کلاسیک است.برای ساختن ظاهر یکدست نیازی نیست همه لباس هایتان یکدست نارنجی باشد. شما می توانید به طور مثال بلوز نارنجی،شلوار تیره تر و یا قهوه ای مایل به نارنجی ،ژاکت نارنجی روشن تر.

انواع هارمونی نارنجی:

سعی کنید در ست کردن رنگ نارنجی از تناژ های محتلف در این رنگ استفاده کنید تا هارمونی خارق العاده ای به شما هدیه دهد.اگرهم زیادی در لباستان از رنگ نارنجی استفاده کرده اید می توانید کفش و یا کیف از رنگ دیگری انتخاب کنید.مانند کیف قهوه ای یا مشکی یا آبی تیره

ترکیب رنگ نارنجی و رنگ های روشن:

اگر از افرادی هستید که علاقه زیادی به تمام رنگ ها دارید ،این موضوع از  نظر طراحان و رنگ شناسان بسیار عالی است چون شما دارای روحیه شادو پرجنب و جوشی هستید.برای استفاده از انواع رنگ ها در استایلتان می توانید از رنگ های مکمل رنگ نارنجی و یا کاملا متضاد آن استفاده کنید و استایل خود را منحصربه فرد و جذاب کنید.به عنوان نمونه شلوار نارنجی،بلوز به رنگ های قرمز،سبز،بنفش،صورتی.

کفش نارنجی:

اگر واقعا نمی توانید از رنگ نارنجی دل بکنید و دوست ندارید،رنگ لباستان نارنجی باشد می توانید از کفش نارنجی استفاده کنید و از رنگ زیبای نارنجی لذت ببرید.

کیف نارنجی:

بعضی از بانوان واقعا عاشقانه رنگ نارنجی را دوست دارند،و گاهی اوقات دوست دارند به غیر از لباسشان از این رنگ در تزیینات استایلشان استفاده کنند،ما پیشنهاد می کنیم از کیف و یا حتی گوشواره و پیکسل در لباستان می توانید استفاده کنید،شما را بی اندازه خاص و دوست داشتنی می کند.

پایان گفتار:

در پایان مقاله و بعد از اینهمه بحث در مورد انواع ست ها و میکاپ ها با رنگ نارنجی جدول ترکیب رنگ نارنجی را برایتان آماده کردیم تا در هنگام ست لباس راهنمای خوبی برایتان باشد.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *