معرفی چند خاصیت اعجاب انگیز چای سبز و سیاه برای زیبایی بیشتر
چند خاصیت اعجاب انگیز چای سبز و سیاه برای زیبایی بیشتر

چند خاصیت اعجاب انگیز چای سبز و سیاه برای زیبایی بیشتر

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب به چند خاصیت اعجاب انگیز چای سبز و سیاه برای زیبایی بیشتر پرداخته ایم لطفا با ما همراه باشید

چند خاصیت اعجاب انگیز چای سبز و سیاه برای زیبایی بیشتر

در این مطلب ما به چند خاصیت اعجاب انگیز چای سبز و سیاه برای زیبایی بیشتر پرداخته ایم. لطفا با ما همراه باشید.یک متخصص پوست در آمریکا به این موضوع اشاره دارد که در جهان چای بعد از آب محبوب ترین نوشیدنی است.این نوشیدنی به کمک این موضوع که دارای خواص ضد پیری است. که از قبیل آن می توان به خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی اشاره کرد به زیبایی افراد کمک مناسبی می کند.به کمک خاصیت هایی که باعث جوان تر شدن پوست به وسیله ی چای می شود. اتفاقات خوبی از جمله چهره ای صاف تر و نداشتن ورم در زیر چشم را مشاهده می کنید.

1-چای سبز راهی برای مقابله با سرطان پوست

با توجه به شواهد و نتایجی که در مجله ی بیوشیمی و بیوفیزیک به دست آمده است. به علت وجود پلی فنول‌هایی که در چای وجود دارد این موضوع را به ما می فهماند که با نوشیدن چای سبز به ترمیم بافت ها کمک می شود. و در ادامه با سرطان های پوستی غیر ملانوما که از اشعه های مضر خورشید ایجاد می شود مبارزه می کند.اگرچه برای مصرف روزانه ی چای سبز مطلبی و توصیه ای وجود ندارد. ولی خانم الیزا زید این نظر را دارد که در هر روز 2 تا 4 فنجان بنوشید.او می گوید در صبح زود چای را بنوشید به علت این که کافئین موجود در چای مانع راحت خوابیدن شما در شب می شود.

2-با مصرف چای به پوستی صاف دست پیدا کنید

اگر شما در لوسیدن خود از عصاره ی چای بهره ای نمی برید اکثر رطوبت پوست خود را از دست می دهید.در یک مطالعه‌ که آن را در زمینه‌ی پوست به انجام رساندند. به داوطلبان گفته شد که از لوسیونی استفاده کنند که دارای عصاره ی چای با غلظت 6 درصدی باشد.از آن ها خواسته شد که این کار را بر روی یکی از بازوهای خود انجام دهند.بعد از یک ماه به این نتیجه‌ رسیدند که دارای پوستی هیدارته شده هستند.علاوه بر آن به پوستی با کشش بیشتر و زبری کمتر برخورد کردند.

3-به کمک آن به درمان آفتاب سوختگی بپردازید

شاید شما با این موضوع مواجه باشید که در صورتی که اگر در معرض اشعه‌های خورشیدی قرار بگیرید. حس سوختگی را برایتان به همراه دارد.اگر می خواهید هرچه زودتر به احساس بهتری دست پیدا کنید به خواص تسکین دهنده ی چای رجوع کنید.هانتر به این موضوع اشاره دارد که حداقل دوازده‌ عدد چای کیسه‌‌ای سبز را در یک وان آب سرد بیاندازید. و هرچه قدر که توان دارید در آن بغلتید.تا پوست خود نرم شود.هانتر به این موضوع اعتقاد دارد که با کمک چای سبز تورم پوست های خیلی ملتهب کاهش پیدا می کند.او توصیه می کند که از چای سبز ارگانیک نیز استفاده کنیم.دلیل این موضوع این است که با مواد شیمیایی کمتری رشد کرده است.به این دلیل برای غلتیدن در آب این چای پیشنهاد می شود.

4- با چای کیسه ای پف زیر چشم را رفع کنید

دکتر اودری کانین که یک متخصص پوست است می گوید:اگر در شب نمی توانید به راحتی و با آرامی بخوابید به کمک کیسه های چای می توانید این موضوع را از بین ببرید.قبل از اینکه به خواب بروید، کیسه‌ چای سیاه یا سبز را در آب جوش برای مدت چند دقیقه قرار دهید.پس از آن این کیسه چای را درون فریزر قرار دهید.در صبح روز بعد این کیسه‌های یخ زده را به‌مدت ۵ دقیقه بر روی چشم های خود قرار دهید.بگذارید این کیسه ها جادوی خود را انجام دهند.در واقع کافئین باعث می شود که رگ های خونی منقبض شوند.این کار باعث می شود که پف زیر چشم کاهش یابد.علاوه بر این پلی فنول موجود در آن درمان کننده‌ی التهاب بوده و باعث صاف شدن زیر چشم می شود.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *