عوارض رنگ مو و رابطه انواع سرطان و معرفی برندهای مرغوب رنگ مو
عوارض رنگ مو و رابطه انواع سرطان و معرفی برندهای مرغوب رنگ مو

عوارض رنگ مو و رابطه انواع سرطان و معرفی برندهای مرغوب رنگ مو

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره عوارض رنگ مو و رابطه انواع سرطان و معرفی برندهای مرغوب رنگ مو نکات جذابی رابیان کنیم با ما همراه باشید.

رنگ مو:

پوشش مناسب،سلامت مو،ماندگاری طولانی و درخشندگی رنگ مو انتظاراتی است که بیشتر افراد از انواع رنگ مو دارند و درکنار همه این انتظارات سلامت و کمترین آسب از رنگ مو،بسیار مهم است،تا با زیبایی مو،بدنی سالم داشته باشند،در این مقاله عوارض رنگ مو و رابطه انواع سرطان و رنگ مو در بین زنان و مردان نکاتی بیان می شود با ما باشید.

عوارض رنگ مو:

رنگ مو همانطور که با داشتن طیف وسیعی رنگ و خاصیت نفوذ پذیری به عمق مو و ماندگاری،امکان دارد مواد شیمیایی موجود در رنگ مو از طریق کف سر جذب پوست و وارد جریان خون شود و باعث عوارض جبران ناپذیری شود.همچنین استفاده مکرر از انواع رنگ موها باعث موخوره،زبر و شکنندگی مو و از بین رفتن چربی موها،شوره،حساسیت های پوستی و در موارد نادر سوختگی می شود.

مشکلات ریوی:

یکی از عوارض رنگ مو و رابطه آن با انواع سرطان مشکلات ریوی است،افرادی که به طور مداوم  و مدت طولانی در معرض بو و گاز مواد شمیایی موجود در رنگ مو قرار می گیرند،مانند آرایشگران،پس باید از مشکلات و خطرات زنگ ها و مواد دکلره و رنگ مو آشنا باشند و درهنگام کار با رنگ از ماسک استفاده کنند.

سرطان خون:

تحقیقات و مطالعات انجام شده نشان می دهد که استفاده بیش از اندازه از رنگ مو می تواند باعث سرطان خون در بانوان شود.البته هنوز ارتباط دقیقی ثابت نشده است.

سرطان سینه:

دانشمندان با بررسی وضعیت  زنان کاندایی به مدت 8 سال در گروه سنی 35 تا 70 ساله دریافتند،که زنانی که نسبت به زنانی دیگر به مدت 9 بار بیشتر از زنان دیگر از رنگ مو استفاده کرده اند،در معرض سرطان سینه قرار می گیرند و ریسک ابتلاء به سرطان سینه در این زنان بیشتر است.وعلت بروز این بیماری به علت وجود مواد شیمیایی سنگین است.

سرطان غدد لنفاوی:

این سرطان در سیستم لنفاوی به وجود می آید،و به سرطان لمفو معروف است،و شبکه رگ های بدن که جزء سیستم دفاعی بدن است را تحت تاثیر قرار می دهد.مسولیت این سلول ها ضد عفونی و جابجایی سلول های مرده بدن است.

سرطان مثانه:

استفاده بیش از حد رنگ مو در بانوان باعث افزایش سرطان مثانه می شود،و این سرطان در بین خانم ها رایج تر از دیگر افراد جامعه است.

سرطان پروستات:

سرطان پروستات در بین آقایانی که از رنگ مو نسبت به دیگر آقایان بیشتر است،و باعث عوارض خطرناکی بین آقایان است.

خطرناک ترین رنگ موها:

رنگ موهای تیره مانند؛مشکی و قهوه ای چون حاوی مواد شیمیایی است ،در نتیجه خطرناک تر از رنگ های روشن است.

سالم ترین رنگ موها:

حنا:

حنا ماده طبیعی عالی است و در ایران باستان مورد استفاده در رنگ مو قرار می گرفته است.وطرفداران زیادی دارد.وحدود45 هفته ماندگاری دارد.

رنگ ارگانیک :

رنگ های ارگانیک مانند؛روناس؛وسمه،بابونه و…بر پایه طبیعت است ،و به راحتی ترکیب شده و بر روی موها قرار می گیرد.

گرافن:

گرافن ترکیبی از کربن و الماس است،و در بین رنگ های طبیعی مرغوب ترین رنگ مو است،و از لحاظ شیمیایی ترکیبی در آن وجود نداردو بهترین رنگ مو در بین رنگ موهای غیر طبیعی است.و تا 30 بار قابلیت شستشو دوام دارد و برای موهای مشکی و قهوه ای قابل استفاده است.

انواع رنگ مو چیست و کدام یک ضرر بیشتری دارند؟

انواع رنگ مو و عملکرد آنها بسیار متفاوت است،و هرکدام اثرات خاصی بر روی سلامتی بدن دارند.مزیت بزرگ رنگ موهای شیمیایی نسبت به رنگ موهای طبیعی تنوع آن است و عیب آن فرمولاسیون غیر استاندارد است.

معرفی برندهای بزرگ رنگ مو:

فرامسی:

فرامسی تولید کشور ایتالیا بیش از 10 میلیون تیوپ رنگ در سال یکی از پیشتازان این صنعت در جهان می باشد.و انواع تیوپ های رنگ مو مخصوص بانوان با هر سلیقه ای و اکسیدان مناسب با همان رنگ،که در موقع خرید رنگ مو دیگر نگران اکسیدان نخواهید بود.

سون تایم(7TIME):

سون تایم محصول ایتالیا و رنگ های تولید این شرکت حاوی 7 خاصیت شامل:روغن کنجد،روغن زیتون،روغن کرچک،روغن بادام و نرم کننده و ویتامین C می باشدکه رنگ شدن مو را کاملا تضمین کرده است و از سلامت موی شما مراقبت کرده و حالت نرمی و درخشندگی مو را حفظ می کند.

تنوع رنگ:

این محصول در 110 طیف رنگی می باشد که می توان باهم مخلوط کرده و به خوبی طیف های نامحدودی از رنگ ها به دست آورد.این رنگ مو در تیوپ های 100 میل عرضه می شود.

ویژگی های رنگ مو سون تایم:

پایداری و دوام رنگ

مقاومت در برابر رادیکال های آزاد

حفاظت در برابر اشعه مادون بنفش

خاصیت ترکیب شدن کامل

دارای نرم کننده بالا

شستشوی راحت

رنگ های درخشان

پوشش دهی کامل موی خاکستری

رایحه دلپذیر

آتوسا:

رنگ موی آنتوسا یک برند معروف و حرفه ای ایرانی است که در بین برندهای خارجی حرفی برای گفتن دارد.و با توجه به طبیعت و ژنتیک موی ایرانی ها تولید شده است.رنگدانه های در این رنگ مو،موهای خکستری را می پوشانند.

ویتامین ها:

و حاوی ویتامین های C،E و روغن های گیاهی ازجمله نارگیل،زیتون،است و موجب نرمی،لطافت و براق شدن موها می شود.کراتین موجود در رنگ مو آتوسا از خشکی وزبری موها جلوگیری می کند و باعث ترمیم موهای آسیب دیده می شود.

جوو:

رنگ مو جوو محصول کشور آلمان است و در تیوپ های 100 میل تولید و حاوی کراتین،ویتامین C،پلیمرهای کاتیونیک با برخورداری از نرم کنندگی و رایحه مطبوع، جلوگیری از شکنندگی موها،با دامنه روشن کنندگی متفاوت،جلا و براقیت منحصر به فرد و پایداری فوق العاده بالا تولید شده و به بازار عرضه می شود.

بیول:

این محصول تولید کشور آلمان،حاوی کراتین هیدرولیز شده،روغن بادام،روغن فندق،روغن کنجد،روغن سبوس برنج،حاوی ویتامین های EوB و کمترین مقدار آمونیاک و در تیوپ های 100 میل به بازار عرضه میشود.

لورینت:

این محصول ساخت کشور فرانسه حاوی ویتامینC،روغن آرگان،آووکادو،کراتین می باشد و در تیوپ های 100 میل تولید و عرضه می شود.ودر 100 طیف رنگی تنوع دارد.

های اسپیدی:

این رنگ مو مخصوص آقایان است،و در انواع طیف های مشکی و گندمی عرضه می شود رنگ موی های اسپیدی در تیوپ های 50 میل و با اکسیدان متناسب با همان رنگ عرضه می شود و محصول کشور کره است.

مارال:

انی رنگ مو حاوی روغن هایی از جمله روغن آرگان،هسته انگور است.وجود این روغن ها باعث نرمی و درخشانی مو می شود.

ویتامین های موجود در این رنگ مو از موخوره جلوگیری می کند،و دارای ماندگاری بالا و پوشش عالی مناسب برای موهای خاکستری است.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *