رازهای جذابیت و زیبایی صورت زنان ایتالیایی چیست؟
رازهای جذابیت و زیبایی صورت زنان ایتالیایی چیست؟

رازهای جذابیت و زیبایی صورت زنان ایتالیایی چیست؟

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره رازهای جذابیت و زیبایی صورت زنان ایتالیایی چیست؟ نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

زیبایی زنان ایتالیایی:

بارها برایتان این سوال پیش آمده است که چرا زنان ایتالیایی بدون داشتن حتی ذره ای آرایش تا این حد زیبا و بی نظیر هستند؟

پس حتما رازی وجود دارد که با داشتن و عمل کردن به این رازها زیبا و جذاب هستند!ماه سرا در این مقاله پرده از راز زیبایی زنان ایتالیایی بر می دارد.با ما همراه باشید.

 

رازهای جذابیت و زیبایی صورت زنان ایتالیایی :

مراقبت :

خانم های ایتالیایی برای مراقبت از پوست خود زمان زیادی صرف می کنند و مراقبت را یک کار اضافه و وقت گیر نمی دانند و مانند غذا خوردن به آن اهمیت زیادی می دهند.و روتین مراقبت از پوست جزء مهمترین برنامه های زندگیشان است.

آرایش کم:

بانوان ایتالیایی در آرایش از مواد کمی استفاده می کنند واعتقاد به زیبایی طبیعی و بدون آرایش دارند،نرخ استفاده از لوازم آرایش در کشور ایتالیا که خود تولید کننده بهترین و مرغوب ترین لوازم آرایش در دنیاست نسبت به دیگر کشورها بسیار پایین است.

تغذیه مناسب:

بانوان ایتالیایی از غذاهای سالم ساده و مغذی استفاده میکنند،از غذاهای فست فود کمتر استفاده می کنند،بیشتر منابع مصرفی غذایشان،ماهی،لبنیات،روغن زیتون و انواع سبزیجات تازه است.و بیشتر غذاها را تازه و خام مصرف می کنند.

آب سرد:

بانوان ایتالیایی از آب سرد استفاده زیادی می کنند،و این عادت را از کودکی انجام میدهند،حتی زمانی که در روزهای سرد زمستان مجبور به استفاده از آب گرم باشند ،در نهایت دوش آب سرد م یگیرند تا پوستی سفت تر و با طراوت تری داشته باشند.آب سرد جریان خون را افزایش داده و پوست شاداب تر می شود.

ورزش:

بانوان ایتالیایی ورزش را دراولویت کارهای روزانه خود قرار می دهند،و مسافت های کوتاه را دوچرخه سواری می کنند مسافت ها بین شهری را با خودرو طی می کنند،زنان ایتالیایی روزانه بین 2تا 3 ساعت به انجام ورزش می پردازند.

مراقبت از پوست کل بدن:

زنان ایتالیایی فقط به پوست صورت اهمیت نمی دهند و پوست تمام بدنشان مانند پوست صورت مهم و با اهمیت است،در نتیجه تمام پوست بدن زنان ایتالیایی سالم و شاداب است.

ماسک هر روزه:

زنان ایتالیایی هر روز از انواع ماسک ها و روغن ها برای پوست خود استفاده می کنندو انواع و اقسام ماسک ها را امتحان می کنند ،تا بهترین نوع روغن و ماسک سازگار با پوست خودرا پیدا کرده و به طور روتین و مرتب از آن استفاده کنند.

کنار آمدن با چین و چروک:

خانم های ایتالیایی از چین و چروک هراسی ندارند و اعتقاد دارند که چین و چروک نشان دهنده بلوغ و یک زندگی جدید است و با آغوش باز از آن استقبال می کنند،و فقط روی جوانی تمرکز ندارند بلکه سعی می کنند،در میان سالی هم به پوست و زیبایی خود اهمیت بدهند..

ماساژ:

ماساژ پوست صورت و بدن در بین زنان ایتالیایی بسیار پرطرفدار است و تمام تکنیک های ماساژ را روی پوست خود انجام می دهند،مخصوصا ماساژ نمک گرم،که برای طراوت و سفت شدن پوست و عضلات آن بسیار مهم و ضروری است.

روغن زیتون:

زنان ایتالیایی در هنگام آفتاب سوختگی فقط از روغن زیتون استفاده می کنند،و روغن زیتون جزء روغن های جدا نشدنی از زندگی زنان ایتالیایی است، در روزهای گرم تابستان ماساژ با روغن زیتون را اصلا فراموش نمی کنند.

عطر:

زنان ایتالیای عاشق عطر هستند و بیشترین کمپانی های ساخت عطر در این کشور است،زنان ایتالیایی به عطرو لباس خود بسیار اهمیت می دهند.

کفش:

زنان ایتالیایی به کفش خود همانند پوست خود اهمیت می دهند،چون اعتقاد دارند پا مانند قلب است،پس همیشه بهترین و با کیفیت ترین انواع کفش ها را انتخاب مب کنند.

خواب کافی:

زنان ایتالیایی جزء خواب آلودترین زنان دنیا محسوب می شوند ،چون اعتقاد دارند یکی از راهای سلامت پوست خواب کافی و شبانه است.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *