معرفی رنگ موی تیره ی مناسب برای افرادی که پوست روشن دارند
رنگ موی تیره ی مناسب برای افرادی که پوست روشن دارند

رنگ موی تیره ی مناسب برای افرادی که پوست روشن دارند

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله زیبایی ماه سرا. در این مقاله به معرفی رنگ موی تیره ی مناسب برای افرادی که پوست روشن دارند پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

رنگ موی تیره ی مناسب برای افرادی که پوست روشن دارند

رنگ موهای تیره مناسب پوست های روشن

قهوه‌ای قارچی

این رنگ مو ترکیبی از قهوه ای و خاکستری است. نت های خاکستری روشن و قهوه ای تیره این رنگ را به طور خاصی جذاب میکند. و برای استفاده از این رنگ مهم نیست که ته رنگ پوست گرم باشد یا سرد. به صورت قطعی این رنگ میتواند هماهنگی زیبایی با پوست روشن داشته باشد.

قهوه‌ای کاراملی

یک نکته در رنگ کردن مو برای خانم هایی که پوستشان روشن است وجود دارد. آن هم این است که اگر بیش از اندازه موهایشان را تیره کنند صورتشان رنگ و رو رفته دیده میشود. اگر موهای شما به صورت طبیعی تیره است بهتر است از روش بالیاژ برای هایلایت کاراملی لابه لای موهای شما استفاده شود.

قهوه‌ای شکلاتی

همانطور که گفتیم زیادی تیره کردن موها برای پوست های روشن مناسب نیست. اما رنگ قهوه ای شکلاتی بخاطر جلوه ی شاداب و با نشاطی که به موها میدهد از این قاعده مستثنی است. برای اینکه موهای شما کامل کننده ی پوست روشن شما باشد ، اضافه کردن مقداری رنگ قرمز یا عسلی میتواند موثر باشد.

شیر شکلاتی

اگر رنگ موی قهوه ای برای شما خیلی تیره است میتوانید از رنگ موی شیر شکلاتی استفاده کنید. این رنگ میتواند به خاطر تناژ ملایم و روشنی که دارد انتخاب مناسبی باشد.

 

بهترین رنگ موهای قرمز برای پوست روشن

بلوطی روشن

آن دسته از خانم‌هایی که موهایی به رنگ قهوه‌ای روشن دارند، تغییری ملایم برای قرمز کردن رنگ موهای آنها آسان است. از آرایشگر خود بخواهید تا رنگ موهایتان را بلوطی روشن کند، رنگی که ترکیبی بی‌نقص از رنگ‌های تیره و قرمز است و به شما رنگی مویی آتشی می‌دهد که با انواع رنگ پوست سازگار است.

بلوطی تیره

آیا می‌خواهید رنگ بلوطی موهایتان را کمی تیره‌تر کنید؟ زن جسور درون خود را به نمایش بگذارید و از آرایشگر خود بخواهید تا نوع تیره‌تر این رنگ مو آتشین را روی موهای شما امتحان کنید.

بورگاندی

اگر میخواهید موهای خود را قرمز کنید اما به رنگ های تیره هم علاقه مندید بورگاندی میتواند برای شما مناسب باشد. از مزایای این رنگ میتواند برای همه ی رنگ های پوست مناسب میباشد.

همانطور که میدانید یکی از سختی های رنگ های تناژ قرمز مراقبت از آن است. اگر از این دسته رنگ ها استفاده کردید باید روند مراقبت از موهایتان نسبت به قبل تغییر ایجاد کنید. استفاده از شامپوها و نرم کننده هایی که به صورت تخصصی برای مراقبت از موهای قرمز کاربرد دارد راه حل مناسبی است. این نوع محصولات موهای شما را تمیز و از آنها در مقابل محو شدن رنگ موهایتان مراقبت کرده و شادابی رنگ موهای شما را بیشتر می‌کنند.

مسی

رنگ مسی در دسته رنگ های نارنجی به حساب می آید. این رنگ برای کسانی که پوست روشن و چشمان آبی دارند میتواند بسیار مناسب باشند. دلیل این امر این است که رنگ آبی و نارنجی دو رنگ مخالف یکدیگر هستند و ترکیب آنها جذابیت خاصی به فرد میدهد.

 

منبع : مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *