بایدها و نبایدها آرایشی برای رفتن به یک مهمانی کلاسیک
بایدها و نبایدها آرایشی برای رفتن به یک مهمانی کلاسیک

بایدها و نبایدها آرایشی برای رفتن به یک مهمانی کلاسیک

باسلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره بایدها و نبایدها آرایشی برای رفتن به یک مهمانی کلاسیک نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

مهمانی:

قراری که هرشخصی با شنیدن نامش ذوق فراوانی می کند و اولین سوالی که به ذهنش می آید که برای مهمانی چی بپوشم و چه کار هایی انجام دهم تا در مهمانی با کلاس وجذاب باشم ما در این مقاله به تمام سوالات شما پاسخ می دهیم.

تکنیک های قبل از رفتن به مهمانی:

رفع استرس:

اگر مهمانی بسیار بزرگ است و شما جزء میهمانان ویژه هستید حتما قبل از رفتن به مهمانی دچار دلهره و استرس می شوید،برای رفع این استرس کمی موسیقی ملایم و شاد گوش کنید و به شادی خود برای شرکت در این مهمانی بیافزاید.نوشیدن یک لیوان قهوه و یا چای باعث می شود شما در مهمانی شاد و سرحال باشید.قهوه شما را آرام و از خستگی و خواب آلودگی در مهمانی جلوگیری می کند.

بایدها و نبایدها آرایشی برای رفتن به یک مهمانی:

تمیزکردن بدن قبل از حمام:

تمیز کردن بدن قبل از حمام حدود 40 دقیقه زمان می برد،شروع کنید ابتدا به موهایتان نرم کننده و یا روغن نارگیل بزنیدو یا هر روغنی که با موهای شما تناسب دارد و بعد موها را بالای سر جمع کرده و به حالت گوجه ای ببندید.زیر ابروها را تمیز کنید موهای صورت را به روش های وکس ،بند انداختن و… حذف کنید.لاک های ناخن قبلی را پاک کنید،سوهان بزنید و گوشه های ناخنتان را تمیز و به ناخن هایتان فرم دهید.

گرفتن دوش:

در حمام بدن خود را به صورت کامل بشویید،موهای زائد را حذف تا بدنی شاداب و تمیز داشته باشید.و حسابی به خودتان برسید.

لوسیون:

برای داشتن پوستی نرم و لطیف بدن خود را حتما لوسیون خوشبو و مرطوب بزنید.

سشوار مو:

با استفاده از یک سرم دو فاز موهایتان را شانه کنید و اگر مایل هستید می توانید موهایتان را اتو بزنید و به حالت دم اسبی ببندید.

بافت مو:

هرمدلی را که دوست دارید را به موهایتان بدهید،می توانید از انواع شینیون ها ایده بگیریدو یا حتی دم اسبی ببندید.هرمدلی که احساس می کنید زیبایی شما را دوبرابر می کند همان مدل را انتخاب کنبد،در انتهای تزیین مو می توانیداز تاج های ریز و یا دستمال سر و یا هر اکسسوری جذاب استفاده کنید ،می توانید اکسسوری را بارنگ لباستان ست کنید.

پاکسازی صورت:

صورت خود را می توانید لایه برداری کنید.برای لایه برداری لب ها می توانیداز ترکیب روغن زیتون و شکر استفاده کنید.ماسک و یا لوسیون و یا هر اسکرابی را می توانید برای صورتتان استفاده کنید.و در انتها از تونر و مرطوب کننده استفاده کنید.و با یک پرایمر زیر سازی آرایش را شروع کنید.

آرایش صورت:

اگر جزء آن دسته از بانوانی هستید که همه جای صورتتان را آرایش می کنید حتما از کانسیلر و پنکیک سبک استفاده کنید.بعد از تثبیت کانسیلر یک رژ گونه ملایم می تواند صورت شما را زیباتر کند.

آرایش چشم:

برای آرایش چشم از خط چشم شروع کنید،این تکنیک چشمان شما را جذاب تر می کند بعد به سایه زدن و سپس فرمژه و در انتهای آرایش چشم می توانید از ریمل حجم دهنده استفاده کنید با رعایت این تکنیک ها می توانید چشمانی جذاب و زیبا داشته باشید.

آرایش لب:

بعد از آرایش چشم و صورت به سراغ لب هایتان بروید و با توجه به حجم لب هایتان از رژ مناسب استفاده کنید آموزش آرایش لب در همین مجله آموزش داده شده است.

لاک ناخن:

قبل از انجام مرحله لاک ناخن دست ها وپاهایتان را در آب گرم و معطر بگذارید و کمی ماساژ دهید.سپس ناخن هایتان را که از قبل سوهان کشیده اید را خشک کنید و لاک بزنید و اجازه دهید لاک هایتان خشک شود.بعد از خشک شدن لاک ها به دستانتان مرطوب کننده بزنید تا دستانی شفاف و نرم داشته باشید.

لباس مناسب:

همیشه چند روز قبل از مهمانی لباس هایتان را انتخاب کنید و اگر برای لباس هایتان نیاز دارید تهیه کنید،از سلیقه دوستانتان کمک بگیرید،و یا با استفاده از انواع کاتالوگ ها ایده های بیشتری بگیرید و لباس مناسب را انتخاب کنید.

زیور آلات:

در استفاده از زیور آلات زیاده روی نکنید ولی از هرچیز براق و درخشنده که نگاه ها را به طرف شما جلب می کند استفاده کنید.گوشواره،النگو،انگشتر و ساعت حتما در استایل خود استفاده کنید.و قبل از خروج از منزل حتما یک تکه از زیور آلات را کنار بگذارید،سعی کنید در عین جذابیت شیک و ساده باشید.

عطر:

حتما قبل از خروج از منزل عطر متناسب با مراسم و مورد علاقه خود را استفاده کنید،سعی کنید از عطرهایی با ماندگاری زیاد استفاده کنید.

کفش:

برای شرکت در مهمانی و مجالس رسمی حتما از کفش پاشنه بلند استفاده کنید با این مدل از کفش قد بلندتر و خوشتیپ تر به نظر می رسید.اندازه پاشنه کفش را با قد خود بسنجید.

گفتار پایانی:

رعایت بایدها و نبایدها آرایشی برای رفتن به یک مهمانی بسیار مهم و ضروری است و با رعایت این تکنیک ها می توانید در یک مهمانی مانند یک الماس بدرخشید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *