معرفی آرایش ناخن با انواع لاک های مختلف و هماهنگی آن با تیپ ظاهری
آرایش ناخن با انواع لاک های مختلف و هماهنگی آن با تیپ ظاهری

آرایش ناخن با انواع لاک های مختلف و هماهنگی آن با تیپ ظاهری

سلام و درود خدمت همراهان مجله ماه سرا. در این مقاله درباره ی آرایش ناخن با انواع لاک های مختلف و هماهنگی آن با تیپ ظاهری در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

آرایش ناخن با انواع لاک های مختلف و هماهنگی آن با تیپ ظاهری

لاک ناخن همراه خانم ها از دوران کودکی

لاک یکی از لوازم آرایشی محبوب بین خانم هاست که بعضا از سنین خردسالی از آن استفاده میکنند. و همیشه جزء جدایی ناپذیر آرایش است . میتوان گفت ناخن یک بوم نقاشی کوچک است که آماده اجرای طرحا و رنگ های مختلف است. پس اگر برای آرایش ناخن وقت بگذارید ارزشش را دارد چون ناخنهای زیبا میتواند به جذابیت و زیبایی شما بیفزاید.

 

لاک ها انواع مختلفی دارند

امروزه در بازار طرحها و رنگ های بسیار متنوعی از لاکها عرضه میشود. لذا برای انتخاب گزینه متعددی برای شما وجود دارد.

این تنوع میتواند در کنار مفید بودن از جهت تعدد گزینه انتخاب باعث سردرگمی هم بشود. سردرگمی از این بابت که هر لاک متناسب با ظاهر و موقعیت مکانی شما باید استفاده شود.

باتوجه به اینکه با هر سبک لباس یه نوع لاک باید تنظیم کرد. ممکن است انتخاب سخت شودو بعضا ممکن است در انتخاب دچار مشکل شوند. به همین منظور در ادامه مقاله سعی کردیم شمارا در انتخاب راهنمایی کنیم.

 

لاک مات

اگر میخواهید که ناخنهایتان حالت براق نداشته باشد این لاک میتواند مناسب شما باشد. لاک مات بخاطر ظاهرش سنگینی و وقار خاصی به شما میبخشد.

این مدل بخاطر سبکی که دارد برای تیپ های کلاسیک و ساده مناسب است. اگر به دنبال سنگین و باوقار دیده شدن هستید میتوانید از این سبک استفاده کنید. برای مکان هایی مثل محل کار ، دانشگاه یا جلسات مهم میتوانید از لاک مات استفاده کنید.

 

لاک اکلیلی

در این نوع لاکها دانه های ریز و براق اکلیل وجود دارد که درخشندگی خاص و جذابی به دست های شما میدهد.

باتوجه به زرق و برق این نوع لاک ، مناسب مراسم های شاد مثل عروسی و میهمانی است. اگر از این لاک استفاده میکنید توجه کنید بعد از اینکه لاک اکلیلی را روی ناخن زدید و خشک شد یک لایه برق لاک بزنید. اینکار برای دوام بیشتر اکلیل های موجود در لاک است.

یکی از تنوع های این نوع لاک رنگ اکلیل موجود در آن است. اکلیل های تک رنگ ، سه رنگ و هفت رنگ را میتوان با لباس های مختلف هماهنگ کرد.

تنها نقطه ضعف این لاک سختی پاک شدن آن از روی ناخن است. از آنجا که اکلیل ها باید به خوبی روی ناخن بچسبند ترکیبات این لاک گونه ای است که پاک شدن آن روی ناخن سخت است. اما بخاطر زیباییش خانم ها این سختی را تحمل میکنند.

 

لاک کروم یا متالیک

این سبک لاک هم براق است . اما تفاوت براقی آن در این است که سطح صاف و سیقلی آن باعث منعکس شدن نور میشود. وقتی این لاک را استفاده میکنید و دست هایتان را تکان میدهید راحت جلب توجه میکنید.

برای استفاده از این سبک لاک بخاطر حالت صیقلی که دارد باید به خوبی روی ناخن پخش شود. برای انجام این کار بهتر است یک شخص دیگر برایتان لاک را روی ناخنتان بزند. به این صورت میتوانید کار را بدون نقص در بیاورید.

همان قدر که این محصول زیبایی خیره کننده ای دارد مراقبت از آن هم سختی خاص خودش را دارد. چرا که با کمترین برخورد اشیای تیز خراشیده میشود.

 

لاک صدفی

این مدل لاک ها مثل لاک های کرم رنگ هستند. افرادی که دوست دارند زیبایی خاص و سنگین داشته باشند میتوانند از این لاک استفاده کنند. چراکه حالت پر زرق و برق و رنگی ندارند.

این نوع لاک را معمولا بعد از برنزه کردن پوست استفاده میکنند. چراکه رنگ صدفی نزدیک به رنگ طبیعی پوست است و هماهنگی رنگی قشنگی با پوست برنزه ایجاد میکند.

از مزیت دیگر این مدل لاک می‌توان به براقیت به اندازه و مناسب آن اشاره کرد که موجب هر چه زیباتر شدن رنگ صدفی می‌شود.

 

لاک مغناطیسی

با اندکی خلاقیت و سلیقه به خرج دادن میتوان با استفاده از این لاک ها طرح های سه بعدی ایجاد کرد.

در ترکیبات این لاک موادی استفاده شده که خاصیت مغناطیسی دارند. و میتوان بعد از لاک زدن با استفاده ز آهنربا طرح های متنوعی روی آن ایجاد کرد. بدین منظور معمولا روی درب این نوع لاک ها آهنربایی تعبیه شده که بتوان این کار را انجام داد.

 

منبع : مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *