میکاپ مناسب با لباس مرجانی که بایدحتما بدانید درماه سرا
میکاپ مناسب با لباس مرجانی که بایدحتما بدانید درماه سرا

میکاپ مناسب با لباس مرجانی که بایدحتما بدانید درماه سرا

باسلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره میکاپ مناسب با لباس مرجانی که بایدحتما بدانید درماه سرا نکاتی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

میکاپ:

رنگ مرجانی رنگی است که با استفاده از آن استایل شما دگرگون می شود.این رنگ زیبا با را می توانید با یک آرایش زیبا جادو کنید،چون نکته مثبت و مهم در این رنگ این است که مکمل انواع رنگ پوست و مو است.و با کمی میکاپ میتوانید زیبایی دو چندانی داشته باشید.در این مقاله بهترین میکاپ به شما معرفی میشود.

میکاپ مناسب با لباس مرجانی:

زیر سازی آرایش:

برای شروع آرایش ابتدا زیر سازی انجام دهید و از کانسیلر نزدیک به رنگ پوستتان استفاده کنید،و روی تیرگی های دور چشم و همچنین جوش ها را پوشش دهید،روی کانسیلر حتما مرطوب کننده بزنید و محو کنید،اگر رنگ پوستتان روشن است برای جلوگیری از بی روحی و رنگ پریدگی صورت می توانید از فاندیشن های تیره استفاده کنید،در انتهاء می توانید با استفاده از پودر فیکس این مرحله را فیکس و ثابت نگه دارید.

رژگونه:

هنگامی که رنگ لباس شما مرجانی است،برای درخشندگی و زیبایی دو چندان باید میکاپ صورتتان نیز جذاب باشد،در این مرحله بعد از کانسیلر از رژ گونه پودری زرد دارای رگه های صورتی استفاده کنید،با استفاده از براش کمی از رژ گونه را به شقیقه بزنید و کمی هم در محل رویش مو،هایلایتر هم گزینه عالی برای این میکاپ است.اگر به آرایش برنز علاقه دارید می توانید کمی از پودر برنز را در زیر استخوان گونه زده و با براش محو کنید.

آرایش چشم:

رنگ مرجانی رنگی است که می توان آن را با سایه چشم ها ست کرد.می توانید از سایه چشم صورتی استفاده کنید،در این میکاپ رنگ هایی هلویی،و کمی از رنگ های زرد متالیک می توانید استفاده کنید.برای این میکاپ می توانید آرایش اسموکی با سایه قهوه ای میکاپ شما را بی نظیر می کند.برای هایلایت آرایش چشم می توانید از اکلیل فیروزه ای استفاده کنید محشر می شود.

خط چشم:

برای کشیدن خط چشم می در پلک بالایی خط چشم بالدار کشیده،سپس کمی خط چشم مایع بزنید.

مژه مصنوعی و حجم دادن به مژه ها چشمان شما را جذاب تر می کند.از ریمل حجم دهنده هم می توانید کمک بگیرید.

میکاپ لب:

برای میکاپ لب می توانید از رنگ رژ لب نود و یا همرنگ لباس خود استفاده کنید،تا آرایش شما زیباتر و جذاب تر شود.

رنگ مو:

بانوانی که پوست سبزه دارند و موهای مشکی می توانند از لباس مرجانی استفاده کنند، و همچنین  بانوانی که رنگ موهایشان خاکستری است و اگر بانوانی موهایی بلوند دارند می توانند از یک تاج و اکسسوری همرنگ لباس در تزیین موهایشان استفاده کنند،این ایده کوچیک میکاپ شما را اغوا گرانه می کنند.

کفش:

در این مدل لباس ها سعی کنید از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید و برای این رنگ لباس کفشی زیباتر از رنگ مشکی نیست.

مدل مو:

در این میکاپ می توانید موهای خود را رها و آزادبگذارید و یا اینکه از یک شینیون ساده و کلاسیک می توانید استفاده کنید.

منبع:مجله ماه  سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *