تکنیک های عالی و جذاب برای داشتن پوستی شفاف مانند آینه
تکنیک های عالی و جذاب برای داشتن پوستی شفاف مانند آینه

تکنیک های عالی و جذاب برای داشتن پوستی شفاف مانند آینه

باسلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره تکنیک های عالی و جذاب برای داشتن پوستی شفاف مانند آینه نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

پوست شفاف:

پوشت شفاف و برای نشانه سلامت آن است برای داشتن چنین پوستی جدای از مراقبت ای ظاهری باید بعضی از تکنیک ها را اجرا کرد تا پوستی شفاف مانند آیینه داشته باشیم.

تکنیک های عالی و جذاب:

شوینده ملایم:

هنگام شستشن صورت به آب اکتفا نکنید و در هنگام صبح حتما از یک شوینده ملایم استفاده کنید،این تکنیک باعث می شود آلودگی ها از صورت حذف شود

ضد آفتاب:

ضد آفتاب یک محافظ قوی برای پوست صورت است و پوست را شاداب و جوان نگه می دارد از ایجا لک و آفتاب سوختگی جلوگیری می کند،سعی کنید در روزهای داغ تابستانی کمتر در معرض آفتاب قرار بگیرد و در صورت اجبار هم 15 دقیقه یکبار ضد آفتاب را تمدید کنید.

کلاه آفتابی یا نقاب:

درست است که ضد آفتاب خودش یک محافظ پوست محسوب می شود ولی استفاده از کلاه و نقاب مناسب صورت می تواند این محافظت را تضمین کند.پس هرگز کلاه و عینک آفتابی را فراموش نکنید.

نوشیدن آب:

هیداراته بودن بدن یکی از راه های آسان و اساسی برای داشتن پوستی شاداب و شفاف است،سعی کنید در طول روزحدا اقل 2 لیتر آب بنوشید،می توانید آب معمولی را با چند برش لیمو ترش خوش طعم کنید.

دست نزدن به جوش ها:

وحشتناک ترین و بدترین کار این است که مدام دست به صورت و جوش ها خود بزنید و سعی در کندن و حذف جوش های صورت خود داشته باشید با این کار جای جوش ها روی پوست صورت می ماند و تبدیل به لک می شود.بهترین کار این است که جوش و صورت خود را تمیز نگه دارید.

سبزیجات فراوان:

خوردن وعده های غذایی در سروقت یکی از راه های داشتن پوستی شاداب است،مخصوصا خوردن صبحانه و یک صبحانه مقوی و سرشار از پروتئین و سبزیجات می تتواند پوست شما را شاداب و شفاف نگه دارد.

 ماساژ با روغن :

پوست صورت خود را با روغن زیتون و روغن نارگیل ماساژ دهید،این دو روغن یک آبرسان عالی و فوق العاده برای شفافیت و شادابی پوست است،می توانید هر شب قبل از خواب پوست صورت خود را به مدت یک دقیقه با روغن زیتون و یا روغن نارگیل به حالت دورانی ماساژ داده و تا صبح این روغن ها روی پوست بماند صبح خودتان معجزه این ماساژ را می بینید.

ماسک صورت:

ماسک هایی که برای صورت توصیه می شود یکی از ترفند های عالی برای داشتن پوستی شفاف  است در این مقاله یک ماسک سفید شگفت انگیز برای زیبایی و شفافیت پوست آموزش داده می شود.

ماسک زردچوبه:

زردچوبه را با گلاب و آبلیمو ترکیب کرده و به صورت خمیر در بیاورید،و روی پوست پخش کنید.و به مدت 30 دقیقه روی پوست بماند.و در نهایت با آب سرد بشویید.و بعد از اتمام حتما یک مرطوب کننده استفاده کنید.زردچوبه  می تواند رنگ پوست را شفاف و نقاط تیره را از بین می برد.این ماسک را هفته ای یک بار و به مدت چند هفته انجام دهید.و شگفتی این ماسک را به چشمان خود ببینید.

ماسک عسل و قهوه:

ترکیب این ماسک برای پوست صورت مانند دوپینگ است،و پوست را شفاف و درخشان می کند.

1 قاقشق غذاخوری عسل+نصف قاشق غذاخودری قهوه را ترکیب کرده .

و به مدت 1 دقیقه روی پوست صورت ماساژ داده و بعد از 15 دقیقه پوست صورت را بشویید.این کار باعث طراوات و شادبی پوست می شود ،هفته ای یک بار این ماسک را استفاده کنید.

خواب منظم:

خواب کافی نه تنها در تعادل هورمونی و وزن کمک شایانی می کند بلکه در حفظ و طراوت پوست بسیار موثر است،خواب کافی پوست را جوان و شاداب نگه می دارد.

خندیدن:

بله تعجب نکنید خندیدن و شاد بودن باعث می شود اندروفین در بدن آزاد شده و باعث شادابی و طروات تمتم عضلات مخصوصا عضلات صورت می شود سعی کنید هر روز به مدت 15 دقیقه بخندید.خندیدن کمک بیسار موثری به روحیه انسان می کند.

خوابیدن نه تنها به فعالیت مغزی شما کمک می کند بلکه پوستی شاداب را نیز به شما هدیه می کند. حتما از خواب شب استفاده کنید. افرادی که خواب شب کافی ندارند از پوستشان نیز راضی نیستند. تایم 10 تا 2 شب بهترین زمان برای خواب است.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *