مدادچشم و معرفی 12 برند معروف مداد چشم در کل دنیا
مدادچشم و معرفی 12 برند معروف مداد چشم در کل دنیا

مدادچشم و معرفی 12 برند معروف مداد چشم در کل دنیا

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره مدادچشم و معرفی 12 برند معروف مداد

چشم در کل دنیا نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

مدادچشم:

مداد چشم انواع مختلفی دارد،و هردر کدام فرمولاسیون های جدیدی استفاده شده ،و هر کدام مخصوص حالت وچشم خاص و طراحی منحصر به فردی هستند،در این مقاله مدادچشم و معرفی 12 برند معروف مداد چشم در کل دنیا معرفی می شود تا انتها با ما باشید.

خصوصیات یک مداد چشم عالی:

برای آرایش چشم باید از مدادی استفاده کرد که دارای نوک سفت و روان،چوشانندگی بالا،ضد آب بهداشتی و دیگر موارد باشد. در ادامه مطلب مدادچشم و معرفی 12 برند معروف نکاتی بیان می شود.

معرفی برندهای معروف مدادچشم:

ماوالا:

با استفاده از این مدادچشم ابرو های زیبا به چهره هارمونی می دهد و آرایش را زیباتر جلوه می دهد،دارای ساختار نرم و کرمی و قابل استفاده برای چشم های حساس می باشد.

دبی:

مدادچشم مدلwater resistant:

مقاوم در برابر آب،ماندگاری طولانی،رنگ های متنوع ،پوشانندگی بالامورد تایید متخصصین چشم

مدادچشم waterproof:

ضد آب ،ماندگاری 18 ساعته،ایده آل برای استفاده در لبه بیرونی و داخلی چشم،فاقد پارافین و روغن های معدنی،مورد تایید متخصصین چشم

مدادچشم  eye pencil 01

با قدرت ایجاد خطوطی نرم و با رنگ های متنوع در داخل و خارج چشم ،مورد تایید متخصصان چشم

مدادچشم مدل glossy:

با بافت نرم و رنگ های براق برای ایجاد خطوط دقیق دور چشم با پوشش بالا و رنگ های متنوع و مورد تایید متخصصین چشم.

مدادچشم مدلmeaga:

این مداد دارای درخششی ویژه و بی نظیر،به راحتی روی پلک کشیده می شود و دارای دو کاربرد است و می تواند جایگزین سایه چشم باشد،مناسب برای چشم های حساس و دارای لنز است.

مدادچشم مدلglitter:

ماندگاری طولانی ،پخش نمی شود،با فرمولاسیون نرم و براق و موادنرم و اکلیلی ،جلوه ای زیبا و قابل توجه به چشمان می دهد.مناسب برای چشم های حساس و دارای لنز است.

فالورما:

بافت نرم و سبک،ماندگاری 24 ساعته،مقاوم در برابر آب،مناسب برای چشم‌های حساس و دارای لنز،مداد چشم  فالورما24 ساعته از برند ترکیه ، دارای رنگدانه های خالص و بافت بسیار نرم است  و برای کشیدن خط چشمی دقیق و پررنگ ، مناسب است.

جولی:

مناسب چشم های حساس ودارای لنز،حاوی رنگدانه‌های طبیعی،ماندگاری 16 ساعته،مدادچشم جولی به دلیل کیفیت بالا می توان به آسانی و سریع خطی دقیق و پر رنگ کشید.

لورلا:

مداد چشم لورلا مناسب افرادی است که دارای لنز هستند و یا چشمانی حساس دارند.ماندگاری بالا و قابل استفاده در داخل و خارج چشم است.و باعث قرمزی و تولید اشک نمی شود.این محصول ساخت کشور فرانسه است.

ابرو مک:

مداد چشم ابرومک جزء بهترین برند های مداد چشم محسوب می شود .ضد آب،ماندگاری به مدت 16 ساعت،دررنگ های متنوع ،قابل استفاده برای چشم های حساس و دارای لنز

بل کویین:

مدادچشم بل کویین با  فرمولاسیونی سبک و رنگدانه هایی مرغوب جلوه ای بسیار مشکی به چشم ها می دهد. این محصول ضد آب و ماندگار بودو مناسب برای چشم های حساس است.

ویولت:

مداد چشم مغذی ویولت محصولی با رنگ دانه های مغذی ، ضد آب و ماندگار،فاقد پارابن،کاهش حساسیت و دارای رنگ بندی بسیار متنوع و درمقابل تعریق چوست مقاوم است.

کالیستا:

این محصول دارای ماندگاری بالا،ضد آب،دارای پیگمنت های غنی،بدون سرب،رنگ های متنوع و مناسب جهت چشم های حساس و دارای لنز است این محصول ساخت کشور ایران است.

اوریفلیم:

این محصول بسیار نرم و روان دارای 4 رنگ ،بدون سرب،ضد آب می باشد و ساخت کشور ایتالیا می باشد.

مودا:

این محصول دارای بهترین جنس با نوکی نرم و روان در 4 رنگ متنوع و جذاب ،بدون سرب،ماندگاری بالا،ضد آب و مناسب چشم های حساس و دارای لنز است.

مای:

این محصول بسیار نرم وروان،دارای تنوع رنگی بالا و پلیمرهای به کار رفته در این محصول باعث می شود در طول روز ماندگاری بالایی داشته باشد و شدت رنگ را افزایش میدهد.و با استفاده از مدادچشم مای جلوه ای آرام و زیبا به چشمان خود می دهید.

توصیه های مهم در کشیدن خط چشم :

داشتن آرایشی زیبا و بادوام  با مداد چشم با کیفیت زیاد امکان پذیر است،ولی برای کشیدن خط چشم باید مدادها قابلیت های داشته باشند.

زیرچشم سیاه نشود:

مدادهای آرایشی حتما نرم باشند ولی پس از کشیدن روی چشم ها نباید زیر چشم را سیاه یا رنگی کنند چون  چشم ها را گود نشان خواهد داد.

فریزر:

برای حفظ و نگهداری مدادچشم آن ها را در فریزر نگهداری کنید تا کیفیت عالی  آن از بین نرود.با این کار نوک مداد سفت می شود و موقع کشیدن بر روی پلک بسیار روان عمل می کند.

تراش مناسب:

تراش نامناسب منجر به از بین رفتن نوک ومغز مداد می شود،مداد تراش را متناسب با بدنه مداد انتخاب کنیدو از کیفیت تیغ تراش اطمینان حاصل کنید.

گوش پاک کن:

برای پاک کردن خط چشمی که نامنظم کشیده شده بهترین راه برای جلوگیری از سیاهی دور چشم استفاده از گوش پاک کن است با استفاده ازیک گوش پاک کن آغشته به کرم  و یا مایع پاک کننده آرایش چشم به راحتی می توانید خط چشم خود را پاک کنید.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *