معرفی 9 غول کرم پودر در دنیای آرایش و زیبایی پوست
معرفی 9 غول کرم پودر در دنیای آرایش و زیبایی پوست

معرفی 9 غول کرم پودر در دنیای آرایش و زیبایی پوست

باسلام خدمت عزیزان مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره معرفی 9 غول کرم پودر در دنیای آرایش و زیبایی پوست نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

کرم پودر:

کرم پودر یکی از فاکتورهای مهم در آرایش است که به کمک آن‌ می‌توانیم پوستی صاف و یکدست داشته باشیم.در میان انواع کرم پودرهای معروف و لاکچری کرم پودرهایی  وجود دارند که از کیفیت و مرغوبیت عالی برخوردار هستند در این مقاله به معرفی 9 غول کرم پودر می پردازیم.

معرفی 9 غول کرم پودر:

دبی:

این محصول مات کننده فوق العاده و سبک،غنی شده با عسل طبیعی و نارگیل،فرمولاسیون دو منظوره این محصول با خاصیت رطوبت رسانی و کنترل چربی،برق روی پیشانی و بینی را ازبین می برد.این کرم پودر فاقد چربی،بدون اینکه منافذ پوست را سدود نماید،پوششی ایده آلو با رطوبت کافی بر روی پوست ایجاد می نماید و مناسب پوست های نرمال و مختلط،دارای SPF

دوکری:

این محصول فرانسوی با نو آوری و خلاقیت در محصولات خود بهترین کیفیت را درجهان به خود اختصاص داده است.کرم پودر دوکری دارای مات کنندگی بالا و خاصیت آبرسان و دارای پوشانندگی فوق العاده  و مناسب برای پوست های مختلط است.

جولی :

کرم ‌پودرهای جولی به خاطر بافت سبکی که دارند،داری پوشانندگی بسیار عالی بوده،دارای طیف رنگی طلایی با آبرسانی قوی که دارند، قادرند تا ۱۸ ساعت بر روی پوست بنشینند.

فلورمار:

این محصول از برندهای معروف ایتالیای است، و دارای کیفیت بسیار بالایی و پوشش ‌دهی فوق ‌العاده و حاوی SPF و ماندگاری آن تا ۸ ساعت است.و حاوی رنگدانه های طبیعی است که برای پوست گزینه عالی است.

کامفورت زون:

این محصول ایتالیایی با پوشش بی نقص،با درخشش طبیعی و زیبا بر روی پوست،عصاره های میوه موجود در فرمولاسیون این محصول،رطوبت عمقی پوست را تامین و پوستی به لطافت ابریشم را برای شما به ارمغان می آورد،حاوی رایحه زنبق،فاقد چربی،مورد تایید متخصصین پوست.

ایروشه:

این محصول فرانسوی به خاطر رطوبت‌رسانی فوق‌العاده‌ای  دارای پوشانندگی عالی است.مدت ماندگاری بالا و مخصوص روزهای زمستان است،بافت بسیار سبکی دارد و با استفاده از این کرم پودر احساس سنگینی ندارید.حاویSPF

الورا:

این محصول مشترک فرانسه و کاندا حاوی اسید سالیسیلک ،ضد براقی و مات کننده با دوام و ماندگاری طولانی مدت ،ضد تعریق و ضد آب است.حفظ تنفس پوست و محافظ فوق العاده پوست در برابر اشعه های خورشید است.

مای:

این محصول ایرانی با دوام و توانایی بالا در حفظ رطوبت پوست دارد،پوشش دهی عالی حاوی فیلترهای پیشرفته UVA،UVB می باشد و بسیار سبک ،ضد براقی پوست و مات کننده است.و مناسب همه پوست ها می باشد.

کالیستا:

این محصول ایرانی مناسب برای پوست های مختلط و چرب،حاوی رنگدانه های غنی،بافت سبک،ماندگاری بالا، شش طیف رنگی طبیعی،پوشانندگی فوق العاده گزینه عالی برای بانوان است.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *