معرفی 12 برند لاکچری و معروف کانسیلر در دنیای آرایش و زیبایی
معرفی 12 برند لاکچری و معروف کانسیلر در دنیای آرایش و زیبایی

معرفی 12 برند لاکچری و معروف کانسیلر در دنیای آرایش و زیبایی

باسلام خدمت همراهان همیشگی مجله ماه سرا دراین مقاله می خواهیم درباره معرفی 12 برند لاکچری و معروف کانسیلر در دنیای آرایش و زیبایی نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

کانسیلر:

کانسیلرها از لوازم آرایشبی هستند که با استفاده از این محصولات میکاپ عالی و حرفه ای خواهید داشت،کانسیلرها پودرهای فشرده با رنگ روشن هستند که در انواع بسته بندی ها ارائه  می شود.در این مقاله به معرفی انواع برند های معروف کانسیلر می پردازیم.

معرفی 12 برند لاکچری و معروف کانسیلر:

دبی:

این محصول به گونه ای موثر،تیرگی های زیر چشم و عیوب پوست را با ظاهری طبیعی پنهان می سازد،اپلیکاتور نرم این محصول به راحتی و با دقت بالا بر روی پوست حرکت می کند،تایید شده توسط متخصصین پوست،ساخت ایتالیا

مای:

این محصول ایرانی در ابعاد متفاوتی ارائه می شود،به علت دارا بودن رنگدانه های صورتی جلوه بیشتری به پوست می دهد،و خستگی روز مره را از صورت شما پاک می کند،این برند جزء پرطرفدارتیرن برندها در لوازم آرایشی است.

ماوالا:

این محصول سوئیسی در بین لوازم آرایشی بسیار کار آمد است،و یک کانسیلر پودری است با استفاده از این کانسیلر می توانید تمام لک و جوش های صورت را بپوشانید،برای یکنواخت کردن آرایش می توانید از رنگ های روشن تر آن استفاده کنید.

ایروشه:

کانسیلرهای پودری ایروشه  معمولا برای زیر چشم استفاده می‌شوند و ظاهر بسیار جذابی به پوست می‌دهند.ترکیب این کانسیلرهای پودری با میکاپ برنزه معجزه می کند.  کانسیلرهای پودری را با قلم سرگرد سایز متوسط استفاده کنید.توصیه می شود در بین تمام کانسیلرها کانسیلر پودری داشته باشید.

الورا:

کانسیلرهای قلمی الورا در شش رنگ متنوع وپوشانندگی عالی ،در زیر چروک های چشم جمع نمی شود،مات کنده پوست و یکنواخت کننده و یکدستی آرایش است.با این رنگ ها می توانید زیبایی دو چندان صورت خود را به چشم ببینید.ساخت فرانسه و سوئیس

فارمولار:

این کانسیلر با فرمولاسیونی بسیار سبک و در دورنگ طراحی شده و مانند رژ لب حالت کرمی دارند،از این استیک ها هرگز روی پوست مستقیما استفاده نکنید،و از برس یا نوک انگشتان استفاده کنید.این کانسیلر دارای پوشانندگی عالی و فوق العاده ای است.و مدت ماندگاری بالایی دارد.

جولی:

اگر به دنبال محصولی برای پوشاندن تیرگی دور چشم خود هستید ما برند جولی را به شما پیشنهاد می کنیم،این کانسیلر علاوه بر پوشاندن تیرگی دور چشم به مرور زمان باعث درمان تیرگی می شود.حاوی ویتامینE می باشد،بدون ایجاد هیچگونه حساسیتی و مدت ماندگاری بالا

گلنیک:

کانسیلر گلنیک با بافت سبک خود چین و چروک‌های پوست شما را پوشانده و به علت تن وانیلی رنگی که دارد،چهره شما را بسیار خاص و جذاب می کند ،با این کانسیلر چهره شما جذاب تر می شود.و دارای بافت نرم و سبک و ماندگاری بالای است.

گینو:

طراحی منحصر به فردمحصولات گینو این برند رادر بین برندهای دیگر خاص و متمایز کرده است،این محصول در پوشاندنپف و تیرگی دور چشم معجزه می کند.و  افرادی که دارای پف و تیرگی زیر چشم هستند به این کانسیلر معتاد می شوند.حالت اسفنجی این کانسیلر به خوبی زیر پشم را می پوشاند.و بسیار مقرون به صرفه است.

رویتالیفت:

این محصول فرانسوی دارای خاصیت خنک کنندگی،پوشانندگی تیرگی و چروک های زیر چشم پیشنهاد بسیار عالی برای دور چشم است و در انواع بسته بندی ها ارائه می شود.حاوی عصاره روغن بادام است.

میس ادن:

کانسیلر میس ادن از نوع مایع آن تمام نواقص پوست را می پوشاند و پوشش دهی عالی دارد،این کانسیلر دارای عصارع چای سبز است.دارای ماندگاری طولانی مدت و با این کانسیلر یک آرایش جذاب و بی نقص خواهید داشت.

کالیستا:

کانسیلر ایرانی کالیستا حاوی رنگدانه های غنی،پوشانندگی بالا و عالی، در شش تناژ رنگی طبیعی،مناسب برای پوست های مختلط و چرب،دارای بافتی سبک و ماندگاری طولانی مدت گزینه ای بسیار مناسب برای میکاپ بی نقص است.برای پوشاندن دور چشم گزینه عالی است.

پایان گفتار:

کانسیلرها پودرهای فشرده‌ای با رنگ  های روشن هستند که برای جذابیت بیشتر آرایش و تکمیل کننده آرایش استفاده می شود.برای داشتن یک میکاپ عالی بهتر است انواع رنگ هاری کانسیلر و کاربرد آن را بشناسید.به عنوان نمونه کانسیلر نارنجی رنگ برای پوشاندن تیرگی زیرچشم و دور لب کاربرد دارد.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *