معرفی برترین و مرغوب ترین برند های ریمل در بازار ایران و جهان
معرفی برترین و مرغوب ترین برند های ریمل در بازار ایران و جهان

معرفی برترین و مرغوب ترین برند های ریمل در بازار ایران و جهان

با سلام خدمت عزیزان ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره معرفی برترین و مرغوب ترین برند های ریمل در بازار ایران و جهان نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

رابطه چشم و ریمل:

یکی از بخش‌های مهم چشم مژه است، پس صددرصد یکی از مهمترین لوازم آرایشی خانم‌ها ریمل است. زیرا ریمل  رابطه مستقیم با چشم دارد،برای انتخاب ریمل باید بسیار احتیاط کرده و هر ریملی را انتخاب و مصرف نکنیم. در این مقاله به معرفی برترین و مرغوب ترین برند های ریمل در بازار ایران و جهان می پردازیم.

معرفی برترین و مرغوب ترین برند های ریمل:

کالیستا:

حداکثر حجم دهی به مژه،پرپشت کننده،حالت دهنده مژه‌ها،بدون ایجاد حالت چسبندگی بین مژه‌ها،ماندگاری بی نطیر،حاوی رنگدانه‌های غلیظ و مشکی،ضد ریزش و سیاهی زیر چشم،دارای فرچه مویی نرم و قابل انعطاف،پاک شدن آسان با محلول‌های پاک کننده آرایش

جولی:

این محصول ایتالیایی در دو نوع واتر پروف و کرمی در رنگ های متنوع ارائه می شود.حاوی مواد مغذی مژه ها و فرمولاسیون مخصوص ناحیه اطراف چشم،زیبایی چشمگیری بدون ایجاد هرگونه آسیب به مژه ها می دهد.افزایش طول و پرپشت کننده مژه ها،کابرد آسان و سریع از دیگر مزیت های این محصول است.

دبی:

ریمل extra blak:

مژگانی بلندتر،حجیم تر و حالت دار تر و برس منحصر به فرد این محصول،برای افرادی که تمایل به داشتن ميگانی با رنگ تیره تر دارند؛تجربه ای بی نظیر خواهد بود.این محصول رنگی خالص و قوی تر بر روی مژ های شما ایجاد خواهد کرد.همچنین ترکیب آمینو اسیدهای موجود در این محصول،با تحریک کراتین،در تقویت ساختار مژه ها موثر می باشد.این محصول مورد تایید متخصصین چشم است.

ریمل triple carbon blak:

این محصول مناسب برای افزایش حجم و حالت مژه ها بادوام طولانی مدت می باشد.این ریمل با رنگی کاملا مشکی،تاثیری عمیق بر روی مژ ه ها داشته و هریک از تارهای مژه را به صورت جداگانه حالت می دهد.

ریمل DY tripl carbon blak:

با داشتن این ریمل،نیازی به کاشت مژ نخواهید داشت.برس ویژه و منحصر به فرد این محصول،دسترسی مواد ریمل حتی به کوتاه ترین مژ ه ها در گوشه چشم را نیز امکان پذیر می نماید.با استفاده از این ریمل

ریمل extera volume:

این محصول با خاصیت حجم دهندگی فوق العاده زیاد،برس ویژه این محصول،امکان پخش مواد ریمل به طور یکسان از ریشه تا نوک را فراهم می نماید.ترکیبات موحود در این محصول ،همچون سایر ریمل ها حالتی گیرا و خیره کننده به چشمان شما هدیه می دهد.تایید شده توسط متخصصین چشم

ریمل extra curling:

این ریمل به وسیله اپلیکاتور ویژه و با شیوه ای باورنکردنی،مژه های شما راحالت داده و از به هم چسبندگی آنها به هم جلوگیری می کند.بطوری که مژ ها خوش حالت تر و پرتر به نظر می رسد.این ریمل غنی شده با ترکیب کاربن پلک و حالتی رویایی به چشمان شمل می دهد.این ریمل مناسب برای چشم های حساس و دارای لنز است.

ریمل ulira lngth:

چنانچه همیشه آرزوی داشتن مژگانی بلند و چشمانی خیره کننده را داشته اید،استفاده از این ریمل را به شما توصیه می کنیم.رنگدانه های غنی این محصول در عین داشتن بافتی سبک،زیبایی چشمگیر و عمیقی را،با رنگ های تیره بر روی مژه به جا می گذارد،به چشمان شما هدیه می دهد.این ریمل فاقد پارابن و بو است،مورد تایید متخخصین چشم

فلورمار:

ریملی با فرمول پیشرفته برای داشتن چشمانی زیبا و فوق العاده.یک بار استفاده از این ریمل اثری 360 درجه به ارمغان می آورد.مژه ها ضخیم تر می شوند و طول آنها به صورت خارق العاده ای افزایش می یابد.هرتار مژه حتی ریزترین آنها را تحت پوشش قرار می دهد و به آنها فرم می بخشد.

فرامسی:

روغن جوجوبای به کار رفته در این محصول،مژه ها را آبرسانی کرده و تک تک آنها راتقویت و از آنها محافظت می نماید.این ریمل حالت کرمی و وزن بسیار پایینی دارد.عملکرد طولانی مدت آن باعث می شود تا مژ ها در تمام طول مدت استفاده عالی به نظر برسند.

مای:

ریملی لوکس با برسی فوق العاده و حرفه ای،این ریمل با داشتن برس 7 شیاره با چرخشی 90 درجه در جهت عقربه های ساعت بوده که با بیشترین پوشش دهی به مژه ها برای شانه زدن مژه ها می باشد.این ریمل با بهره مندی از این برس مژ ه ها را حجیم و نگاهی جذاب به چشمان شما می بخشد.ساختار لطیف وکرمی این ریمل مانع از احسایس سنگینی بر چشمان شما خواهد بود.

ماوالا:

این محصول سوئیسی،به دلیل داشتن مواد گیاهی،(عصاره بابونه)فقظ یک ریمل نیست؛بلکه خواص تقویت کنندگی نیز دارد.این محصول دارای خواص ضد آب،بازگرداندن رطوبت و حالت ارتجاعی مژ ها ها،ضد خشکی و ضد شکنندگی مژه ها،افزایش طول مژه

اکسترو:

این ریمل با داشتن برسی با 5شیار 7 شکل ب چرخش 90درجه بر خلاف عقربه های ساعت بوده که با فرم 5 لبه آن باعث عملکرد مطلوب برس برای بیشترین حجم دهی به مژه ها می شود.ساختار فشرده این برس با هر بار استفاده نتیجه نهایی چشمگیری را برروی مژه ها رقم می زند.این ریمل مژه ها را تقویت و تغذیه کرده و با فرمولی خاصی که دارد رنگ مشکی خاصی به مژه های شما هدیه می دهد.

فول لش:

ریملی با برس سیلیکونی بسیار حجیم فرمولی خاص و منحصر به فرد که مژه هارا پرپشت می کند و چشم ها را به طور غیر قابل کنترلی فریبنده می سازد.این محصول غلظت بالایی دارد و بدون ایجاد چسبندگی مژه ها را تا 10 برابر پرپشت و حجیم تر می کند.

فن تستیک:

ریملی استثنایی که با آن می توان تمامی مژ های پلک بالا و پایی را در هر اندازه ای حالت داد.هماهنگی پخش ریمل در مژ ه ها چشمانی گیرا و جذاب را برای شما به همراه خواهد داشت.

تکنیک های زدن ریمل برای داشتن چشمانی جذاب:

قبل از استفاده از ریمل حتما فرمژه استفاده کنید.

قبل از استفاده ریمل حتما خط چشم بکشید.

برای زدن ریمل از مژ ه های بالایی شروع کنید و برس مژه را از انتهای مژه به لبه مژه بکشید.و به سمت بالا هدایت کنید.به حالت دورانی

بعد از خشک شدن ریمل مجددا به لبه های بیرونی مژه کمی ریمل بزنید تا چشمانی اغواگر داشته باشید.

ریمل به عنوان آخرین مرحله آرایش است نه اولین مرحله.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *