معرفی 6 راه آسان و طبیعی برای از بین بردن پف زیر چشم
6 راه آسان و طبیعی برای از بین بردن پف زیر چشم

6 راه آسان و طبیعی برای از بین بردن پف زیر چشم

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب می خواهیم به 6  راه آسان و طبیعی برای از بین بردن پف زیر چشم بپردازیم لطفا با ما همراه باشید

6 راه آسان و طبیعی برای از بین بردن پف زیر چشم

در این مطلب به 6 راه آسان و طبیعی برای از بین بردن پف زیر چشم که مسئله مهمی است پرداخته ایم.البته که این موضوع در هر سنی اذیت کننده است ولی علت اصلی آن سن افراد است.

1. آلرژی ها:

شاید شما به راحتی از آلرژی خود و زمانی را که تحت این شرایط هستید آگاه باشید.از علائم آلرژی این است که شما با آبریزش چشم و بینی و عطسه های مداوم درگیر هستید. و این مسئله قطعا بر روی چشم های شما اثر می گذارد.که باعث ایجاد پف زیر چشم خواهد شد. و از این موضوع نمی شود صرف نظر کرد.سعی کنید برای اینکه بتوانید آلرژی هایتان را کنترل کنید قبل از این که فصل آلرژی هایتان سر برسد درمان آن را به کمک روغن های ضروری آغاز کنید. یک قوطی کوچک از مخلوط روغن های مناسب آلرژی تان را همیشه با خود همراه داشته باشید. تا به وسیله یک آلرژی ناگهانی غافلگیر نشوید.

2. مصرف نمک:

اکثر افرادی که نمک زیادی مصرف می کنند فشار خون بالایی دارند.و این نکته بسیار جالب است که بدانید سدیمی که در نمک موجود است باعث جمع شدن مایع و تورم دور چشم می شود.برای اینکه این موضوع را برطرف کنیم خوب است که از نمک های دریایی تصفیه شده استفاده کنیم. آن هم به مقدار کم.مصرف غذاهایی که سرشار از نمک است مانند پیتزا و برخی از سوپ ها را بسیار کم کنید. به کمک سبزیجات تازه به ویژه کرفس اشتیاق خود را به مصرف نمک کنترل کنید.

3. وضعیت و نحوه خوابیدن:

یکی از این راه ها خوابیدن به پشت است. که با این کار باعث می شوید به وسیله نیروی جاذبه از  تجمع مایع دور چشم پیشگیری شود.اگر می خواهید راحت تر بخوابید شما می توانید از یک بالشت دیگر برای زیر سرتان استفاده کنید.البته این موضوع فقط برای این است که شما راحت تر بخوابید. و اگر این کار باعث اذیت شما می شود از آن استفاده نکنید.برای اینکه خود نخوابیدن می تواند عاملی باشد برای تیرگی زیر چشم.

4. خوردن الکل:

الکل باعث می شود بدن شما و پوست شما کم آب شود.خود این کم آبی بدن ممکن است باعث این بشود که نواحی حساس اطراف چشم ها تیره و تاریک جلوه کند.مورد دیگر این است که الکل می تواند باعث ایجاد خونریزی و خستگی چشم شود.نظر ما این است که شما به جای استفاده از الکل آب مصرف کنید که شما را با نشاط تر می کند و با جلوگیری از کم آبی بدن پوست اطراف چشم تان باطراوت تر و درخشان تر خواهد شد.

5. سیگار کشیدن:

در واقع سیگار کشیدن باعث این می شود که پوست صورت و سایر اعضای بدن‌ تان خشک و ضعیف شود.افزون بر این موضوع که سیگار کشیدن باعث خشکی پوست می شود باعث ایجاد پیری زودرس در پوست اطراف چشم نیز می شود.به علت وجود مواد شیمیایی که در سیگار موجود است که این مواد سمی هستند و می توانند باعث تحریک اطراف چشم ها شوند که این موارد می توانند علاوه بر چروک شدن پوست پف و حلقه های تیره در زیر چشم را نمایان سازد.اگر شما به اعتیاد گرفتار شدید کافی است برخی روش‌ های ترک سیگار را امتحان کنید.

6.نور خورشید:

اگر به طور مداوم و زیاد در معرض نور خورشید قرار بگیرید  علاوه بر این که پوست شما خشک می شود، باعث چروک شدن و افتادگی پوست شما نیز می شود.چند مورد مانند یک کرم ضد آفتاب خوب ، یک عینک آفتابی مقاوم دربرابر اشعه و یک کلاه مناسب سبب می شود که چهره شما در برابر اشعه‌ های مضر محافظت شود و پوست اطراف چشم ‌ها را از چروک و تیره شدن به خاطر اثرات خورشید حفظ کند.

 

منبع:مجله ماه سرا

 

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد .

10 برند آرایشی معتبر و معروف که هر خانمی باید بشناسد

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *