معرفی انواع رژ لب های برند و معروف در دنیای آرایش و زیبایی
معرفی انواع رژ لب های برند و معروف در دنیای آرایش و زیبایی

معرفی انواع رژ لب های برند و معروف در دنیای آرایش و زیبایی

با سلام خدمت عزیزان ماه سرایی در این مقاله می خواهیم درباره معرفی انواع رژ لب های برند و معروف در

دنیای آرایش و زیبایی نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

لب:

لب ها به توجه خاص نیاز دارند.لب ها از غشاء مخاطی صورتی تشکیل شده است و بر خلاف اپیدرم هیچ لایه محافظتی روی آنها قرار ندارد.به همین دلیل لب ها بیشتر در معرض تغییرات آب و هوایی قرار می گیرند.و برای محافظت از لب ها باید از رژ لب مناسب و حاوی مواد نگهدارنده لب استفاده کرد.در این مقاله به معرفی انواع رژ لب های برند و معروف در دنیای آرایش و زیبایی می پردازیم.

معرفی انواع رژ لب:

فلورمار:

این رژ لب با بافتی نرم و ابریشمیفغلظت کرمی،پوشانندگی عالی و قدرت ماندگاری بی نظیر،بافت سبک این محصول بدون ایجاد چسبندگی بر روی لب ها در تمام روز نگه می دارد.

ساپلینگ:

این رژ لب دارای طیف رنگی متنوع با ماندگاری فوق العاده بالا بوده که لب ها را به خوبی پوشش می دهد.مواد مغذی در این محصول از خشکی آن جلوگیری می کند.تنها پس از یک بار استفاده لبها جوان،پرحجم و نرمتر می شود.در 15 رنگ متنوع و زیبا

دبی:

رژ لبی با دوام و مرطوب کننده با 7 ساعت ماندگاری،احساس سبکی،راحتی و درخشندگی از ویژگی های این محصول می باشد.این رژ لب در رنگ های متنوع و برای تمام سلیقه ها موجود می باشد ،در 38 رنگ زیبا و هیجانی و مورد تایید متخصصین پوست.

کالیستا:

رژلب کالیستا دارای حالت ابریشمی و براقی است، به دلیل ماندگاری طولانی این محصول روی لب نیازی به تمدید چندین باره‌ آرایش خود در طول روز نخواهید داشت .حاوی ویتامین E و آلوئه ورا میباشد که مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب در طی روز خواهد شد.این محصول در 12 رنگ متفاوت و زیبا وجود دارد.

ماوالا:

رژ لب های ماوالا حاوی عصاره مواد طبیعی،مرطوب کننده ها،بازسازی کننده ها،آنتی اکسیدان و ویتامین E ضد رادیکال های آزاد،می باشند.و لب ها را نرم و مخملی می کند.و در 31 تناژ رنگی متنوع ارائه می شود.

بلاش آن بابل:

این محصول مخملی و ابریشمی جهت آرایش آسان لب ها و بدون ایجاد خشکی می باشد.فرمولاسیون این محصول حاوی عناصر مرطوب کننده  است که به پوست لب لطافت می بخشد.فشردگی مناسب و دقیق این محصول امکان استفاده سریع و آسان آن را فراهم می کند،این رژلب حاوی روغن های گیاهی می باشد.

مات کویین:

با رژ لب مات کویین ،لب هایی زیبا،با رنگ های مات،شیک و کلاسیک را تجربه خواهید کرد.ساختار بی نظیر این رژ به گونه ای است که بدون خشکی و حس سنگینی بر سطح لب هایتان پوششی مات،مخملی و یکدست به آنها می بخشد.در 20 رنگ جذاب

جولی:

رژ لب جولی حاوی رنگدانه و پیگمنت است.مناسب افرادی که لب های آنها دائما خشک و پوسته پوسته می شود و حاوی مواد مرطوب کننده و نرم کننده است و کیفیت بسیار بالایی در آبرسانی به عمق لب دارد.با استفاده از این رژ لب لب هایی براق و نرم خواهید داشت.

مای:

رژلب مای دارای حالت ابریشمی و براقی است، به دلیل ماندگاری طولانی این محصول روی لب نیازی به تمدیدمجدد آرایش نیست .حاوی ویتامین E و آلوئه ورا میباشد که مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب در طی روز خواهد شد.این محصول در 24 رنگ متفاوت و زیبا وجود دارد.

شیوه صحیح زدن رژ لب:

رژ لب را از قشمت اریب آن یا با برس مخصوص به لب ها بمالید.برای ایجاد خطوط منظم تر از مداد لب استفاده نمایید.برای افزایش دوام رژ لب،قبل از استفاده کمی پنکیک یا کرم پودر روی لب ها بزنید.سپس یک دور رژ لب را روی لب ها بزنیدو یک دستمال کاغذی را کمی بین لب ها فشار دهید و لایه دوم را بمالید.

نکته مهم درهنگام خرید رژ لب:

هنگام خرید رژ لب به رنگ پوستتان بسیار دقت کنید،رژلبی که رنگش 2 تا 3 درجه از پوست تیره تر باشد بسیار ایده آل است.و برای کوچک به نظر رسیدن لب ها می توانید از رژ مات استفاده کنید،رژ های روشن لب ها را پر نشان می دهد.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *