سرم محافظ پوست و انواع کاربرد آن برای زیبایی و درخشندگی پوست
سرم محافظ پوست و انواع کاربرد آن برای زیبایی و درخشندگی پوست

سرم محافظ پوست و انواع کاربرد آن برای زیبایی و درخشندگی پوست

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره سرم محافظ پوست و انواع کاربرد آن برای زیبایی و درخشندگی پوست نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

پوست زیبا:

داشتن پوستی سالم وزیبا آرزوی همه انسان هاست.در واقع پوست سالم و خوب از ارکان اساسی زیبایی محسوب می شود.هرچند ژنتیک و عوامل محیطی تاثیر به سزایی در بهداشت و سلامت پوست دارند.یک راه مهم در حفظ و بازگرداندن زیبایی و سلامت پوست انتخاب صحیح و مصرف انواع محصولات آرایشی مخصوصا انواع سرما می باشد.در این مقاله درباره سرم محافظ پوست و انواع کاربرد آن و فواید استفاده از انواع سرم ها بیان می شود با ما همراه باشید تا در انتخاب سرم و نحوه استفاده آن دچار اشتباه نشوید و همیشه پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

سرم محافظ پوست چیست؟

سرم پوست یک محصول مراقبتی و بهداشتی با بافتی کاملا متفاوت برای محافظت از پوست است.بافت سرم با انواع کرم ها و ژل ها بسیار متفاوت است.

خصوصیات ظاهری سرم:

رنگ سرم شفاف و روشن است و غلیظ و علت این غلظت هم به واسطه ترکیبات موجود در سرم است.

ترکیبات اصلی سرم ها:

این ترکیبات مشکلات پوستی را رفع می کند.ترکیبات موجود در سرم روغن های معدنی،مینرال ،پروتئین های هیدرو لیز شده و انواع هیدراته ها است و این باعث تفاوت زیاد سرم با دیگر محصولات محافظت کننده پوست است.سرم های پوستی عموما بر پایه آب ساخته می شوند و از کم آبی پوست جلوگیری می کنند.از نظر بیشترین متخصصان این است که سرما عالی ترین محصولات جهت محافظت از پوست است.که به راحتی به لایه های عمیق پوست نفوذ و موجب بازسازی می شوند.

خواص آنتی اکسیدان موجود در سرم:

آنتی اکسیدان موجود در سرم های محافظتی باعث ایجاد حس تازگی و درخشندگی فوق العاده ای در پوست می شود.و یک تقویت کننده عالی برای سیستم ایمنی پوست است.

انواع سرم ها:

صدر درصد موقع خرید محصولات آرایشی با نام سرم محافظ پوست برخورد کرده‌اید ولی امکان دارداز کاربرد این محصول هیچگونه اطلاعی نداشته باشید در ادامه این مطلب انواع سرم ها و کاربرد آن ها معرفی می شود.

سرم یوس هیدرام  پلاس الورآ:

این سرم مناسب انواع پوست حتی پوست های چرب و مناسب جهت مراقبت بعد از بوتاکس است.این سرم کمک به کلاژن سازی پوست،ضد چروک قوی و برطرف کننده چروک های سطحی پوست است.و یک آبرسان قوی و به افزایش و درخشنگی و شفافیت پوست بسیار کمک می کند.

سرم آبرسان و محافظ جوانی:

مواد موجود در این سرم باعث کاهش چروک های ناشی از حرکات صورت می شود،افزایش کلاژن سازی پوست،ضد چروک قوی،از بین برنده خطوط چروک ،پیشگیری و جلوگیری از چروک و برطرف کننده چروک سطحی پوست.افزایش آبرسانی و درخشندگی و شفافیت پوست.مناسب برای انواع پوست و مراقبت بعد از بوتاکس

سرم ریکاوری:

ترکیبات موجود در این سرم با خاصیت لیفتینگ قوی و تاثیر در کوتاه ترین زمان،استحکام بخش و سفت کننده عضلات صورت،افزایش کلاژن سازی پوست و از بین برنده خطوط و چروک پوست و مناسب پوست های نرمال تا خشک این سرم با این خواص را می توانید در سرم ایچ ریکاوری الورآ پیدا کنید.

فواید سرم:

ترکیبات موجود درسرم ها به جوانسازی و آبرسانی پوست کمک شایانی می کند.یوس هیدرام موجود در سرم با نفوذ به داخل سلول های پوستی باعث بازسازی و ریکاوری پوست می شود.باعث کاهش التهاب و قرمزی پوست می شود.

خاصیت لیفتینگی  موجود در سرم ها وجود دارد باعث کاهش چین و چروک و سفت شدن عضله های پوست می شود.

انتخاب یک سرم مناسب:

اولین نکته برای انتخاب یک سرم مناسب و عالی به خودتان باز می گردد بله شما،اولین قدم این است که نوع پوست خود را بشناسید.به عنوان نمونه اگر پوست چربی دارید سرم مورد انتخاب شما بایدحاوی رتینول باشد. و برای پوست های خشک سرم باید حاوی هیالورونیک و ویتامین C باشد.

دومین نکته دلیل انتخاب و نوع نیاز شما به سرم است یعنی انتظار ظما از سرم چیست؟برای پوشش جای جوش یا رفع خشکی پوست

طریقه مصرف سرم:

برای استفاده از سرم ابتدا صورت را با شوینده‌ای متناسب نوع پوست  بشویید. و اجازه دهید کمی پوست شما مرطوب باشد،مقدارکمی از سرم را روی پوست گذاشته و به آرامی ماساژ دهیدو اجازه دهید تا 20 دقیقه روی پوست شما بماند سپس صورت خود را بشوییدو در نهایت توصیه می شود از یک مرطوب کننده استفاده کنید.

انواع سرم های برند:

تونیک روشن کننده:

این سرم مناسب انواع پوست و بسیار پرطرفدار است. و حاوی انواع ترکیبات مفید، ویتامین C  است و با مصرف این تونیک پوست شاداب تر ودرخشان تر می شود.و تونیک ها حاوی مواد لایه بردار هستند و باعث پاکسازی و حذف سلول های مرده می شوند.

ایچ ریکاوری سرم پلاس+ الورآ:

این سرم مناسب پوست های نرمال و خشک است،حاوی لیفتینگ قوی با تاثیر در مدت زمان کوتاه است.استحکام بخش و سفت کننده عضلات پوست است.برطرف کننده خطوط چین و چروک و افتادگی پوست

سرم مرطوب کننده:

سرم های مرطوب کننده حاوی رطوبت رسان های قوی است و بسیار مفید جهت افزایش رطوبت پوست است و آثار خستگی و آلودگی را از روی صورت محو می کند.فاقد الکل و مناسب انواع پوست ها می باشد.

سرم مخصوص پوست های چرب:

سرم‌های مخصوص پوست‌های چرب حاوی ترکیبات، روغن رز و اسطوخدوساست و مناسب پوست های مستعد آکنه استو روغن رز موجود در این نوع سرم تاثیر بالایی در درمان جای زخم دارد.

سرم پیشگیری از پیری پوست:

بذر هویج،گلیسیرین و ویتامین C موجود دراین نوع از سرم  راهی برای مقاله با پیری پوست است.

سرم دور چشم:

بله برای دور چشم که حساسترین قسمت از بدن است سرم تولید شده این سرم حاوی ترکیبات ملایم تری نسبت به دیگر سرم هاست و برای رفع چین و چروک دور چشم استفاده می شود.

سخن پایانی:

سرم پوستی محصولی خاص با بافتی بسیار سبک و ترکیبات خاص تر برای انواع پوست ها تولید و ارائه شده است.و این محصولات به جوانسازی و آبرسانی پوست کمک بسیاری می کند.این شرایط در صورتی به وجود می آید که در ابتدا شما نوع پوست خود را بشناسید و سپس بسته به نوع مشکل پوستی خود از سرم ها استفاده کنید.سرم محافظ پوست و انواع کابرد آن که در این مقاله معرفی شد طبق تحقیقات چند ساله است .

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *