آموزش آرایش صورت مردانه در منزل کاملا طبیعی و باکمترین هزینه
آموزش آرایش صورت مردانه در منزل کاملا طبیعی و باکمترین هزینه

آموزش آرایش صورت مردانه در منزل کاملا طبیعی و باکمترین هزینه

با سلام خدمت همراهان عزیز ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره آموزش آرایش صورت مردانه در منزل کاملا طبیعی و باکمترین هزینه نکات جالب و جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

آرایش صورت آقایان:

بارها این سوال برای شما پیش آمده که وسایل مورد نیاز برای آرایش آقایان چیست؟ و باید ها و نباید ها در آرایش آقایان چیست؟ در این مقاله آموزش آرایشصورت مردانه در منزل بیان می شود تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

در ایران نزدیک به 2 دهه است که آرایش صورت آقایان جزء ترند شده ولی یا بسیار زیاده روی می کنند یا زیاد اهمیت نمی دهند و فقط یکبار آقایان صورتشان را آرایش می کنند !بله درست متوجه شدید تنها زمانی آقایان آرایش صورت انجام می دهند در شب ازدواجشان است وبس.آموزش آرایش صورت مردانه طرفداران خاص خود را دارد.

آرایش صورت آقایان:

استفاده از لوازم آرایش دربین آقایان کم کم دارد متداول می شود،قبلا ؛ست لوازم بهداشتی آقایان اسپری،عطر،مام،ژل اصلاح و خمیر دندان بود،نهایت آقایانی که به وضع ظاهر خود اهمیت می دادند از انواع قیچی و موزن ها برای کوتاه کردن موی گوش و بینی استفاده می کردند،ولی اکنون اوضاع فرق کرده و لوازم آرایش آقایان هم پا به پای خانم ها در لیست لوازم آرایشی موجود است.و آقایان هم همانند بانوان به آرایش صورت خود اهمیت می دهند،آموزش آرایش صورت مردانه برای آقایان هم مهم است و ضروری.

میکاپ:

آقایان هم برای برجسته تر نشان دادن نواحی از صورتشان می توانندداز میکاپ استفاده کرده و زیبایی خاصی به چهره خود ببخشند.

آموزش آرایش صورت آقایان:

صورت:

با زدن کرم پودر تیره به قسمت های از صورت (گونه ها ویا هرجای صورت که فرو رفتگی دارد و در دید است)، و فاصله بین دو ابرو را با خطوط نازک و غلیظ هایلایتر کنید تا پوست شاداب و جوان تر به نظر برسد.با استفاده از نوک انگشتتان و حرکات آرام کرم پودر را روی صورت پخش کنید.

بینی:

دو طرف استخوان بینی را کرم پودر تیره از طرف بالا به پایین بزنید،این کار باعث می شود بینی شما خوش فرم ترو زیباتر به نظر برسد.

ابرو:

ابرو های خود را شانه مخصوص ابرو شانه بزنید موهای بلند را با قیچی مخصوص کوتاه کنید و موهای اضافه را حذف کنید،فاصله بین دو ابرو را با کمی پودر پر کنید و با استفاده از براش کرم را محو کنید.

لب:

لب های آقایان نیاز به آرایش آنچنانی ندارد ولی اگر تمایل دارید می تواند از رژ همرنگ لب استفاده کنید.

مژه:

اکثر آقایان از نظر ابرو و مژه بسیار زیبا هستند و ابرو مژه های پرپشتی دارند و همین نکته بیشتر آقایان را از زدن ریمل معاف کرده ولی اگر تمایل داشتید می توانید کمی از فر مژه و ریمل به مقدار خیلی کم استفاده کنید.

تکمیل آرایش:

اگر در قسمت هایی از صورت می خواهید کرم نمایش بیشتری داشته باشد از کرم پودر مایع استفاده کنید،و برای هماهنگی بیشتر اجزاء صورت و آرایش بهتر از پودر پنکیک استفاده کنید، نکته مهم در انتخاب رنگ پنکیک را متناسب با رنگ پوست انتخاب کنید.و برای اینکه صورت شما دخترانه به نظر نرسد از پودر برنزه که 2 درجه از رنگ پوستتان تیره تر است استفاده کنید.

روش های مراقبت از پوست آقایان:

ضد آفتاب:

بیشتر آقایان به خاطر شغلشان مجبورند ساعت ها ،خارج از منزل و زیر آفتاب باشند و از ضد آفتاب استفاده نمی کنند، همین نکته باعث انواع مشکلات پوستی و سرطان پوست د آقایان می شود.

شوینده مناسب:

آقایان باید صورتشان را با آب و شوینده‌های مناسب بشویند. زیرا در هنگام خواب درطول شب سلول‌های پوستی شروع به بازسازی می‌کنند،و با شستن سلول مرده و چربی و میکروب روی پوست،حذف می شود.وقتی پوست‌ مرتب شسته شود،به راحتی نفس و اکسیژن کافی به پوست می‌رسد.  برای شستشوی صورت آقایان از پاک کننده‌های حاوی مرطوب کننده استفاده شود تا دچار خشکی پوست نشود.

ژل اصلاح:

آقایان بدون ژل اصلاح اصلا صورتشان را اصلاح نکنند چون برای اصلاح پوست صورت نیاز به رطوبت دارد و این رطوبت با ژل تامین می شود.و پوست خشک هنگام اصلاح خراشیده و زخم می شود.

سخن پایانی:

با رعایت نکاتی که بیان شد دیگر آقایان هم می توانند در مهمانی ها و جمع دوستانشان و یا جلسات مهم صورتی آراسته و بی نقص داشته باشند،و با مراقبت از پوست یک پوست سالم و شاداب داشته باشند.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *