تفاوت کامفولار و کانسیلر و موارد استفاده آن در زیبایی پوست
تفاوت کامفولار و کانسیلر و موارد استفاده آن در زیبایی پوست

تفاوت کامفولار و کانسیلر و موارد استفاده آن در زیبایی پوست

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره تفاوت کامفولار و کانسیلر و موارد استفاده آن در زیبایی پوست نکات جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

تعریف کامفولاژ:

زمانی که زیبایی برای افراد مهم باشد به دنبال راه هایی برای بیشتر زیبا شدن می روند و انواع روش ها را امتحان می کنند ،مخصوصا بانوانی که در پوستشان عیب هایی جزئی مانند ماه گرفتگی ،کک و مک و قرمزی زیاد وجود دارد،در این هنگام است که استفاده از کامفولاژ و کانسیلر جای خود را در بین لوازم آرایشی پیدا کرد.در این مقاله تفاوت کامفولار و کانسیلر و موارد استفاده آن در این مقاله بیان می شود.

انواع رنگ های کامفولاژ و کاربرد آنها:

رنگ سفید:

  رنگ سفید مناسب برش های کنار سایه در در صورت و هملهنگ باسایه های برش دار . وبرای جهت روشن تر کردن  پوست صورت استفاده می شود.

 رنگ زرد:

 رنگ زرد مناسب برای برجسته کردن بخش های  غیر طبیعی فرو رفته صورت استفاده می شود و گاهی اوقات به عنوان چاشنی با انواع فون ها ترکیب میشود.

 رنگ زیتونی:

 رنگ زیتونی  مناسب حذف رنگ قرمز روی صورت است مانندانواع ماه گرفتگی ها و کک و مک.

 زیتونی خاکستری:

 زیتونی خاکستری  مناسب پوشش قرمزپوست مانند انواع التهاب ها، کک و مک، ماه گرفتگی خال قهوه ای است.

کرم صورتی ،خاکستری:

رنگ کرم صورتی ،خاکستری مناسب جهت محو کردن جای تتو در صورت و بدن است.

نخودی:

رنگ نخودی مناسب برای پوشش  زیر چشم و محو کبودی و گودی زیر چشم است.

بژ،هلویی:

  رنگ بژ،هلویی  مناسب جهت شاداب و پر تر نشان دادن صورت است.

بژ نارنجی:

رنگ بژ نارنجی  مناسب  پوست  های کدر و مات و جهت محو  مویرگهای ریز به  رنگ بنفش و آبی است.

ارغوانی:

رنگ ارغوانی مناسب پوستهایی با رنگ پریده و یا آبی مایل به سفید است .

بژ،نارجی بنفش:

رنگ بژ،نارنجی،بنفش مناسب  پوشش پوستهای خاکستری رنگ می باشد.

قهوه ای:

رنگ قهوه ای مناسب برای تیره کردن پوست صورت و برنزه کردن پوست بدن است.

قهوه ای سوخته:

رنگ قهوه ای سوخته  مناسب برای طراحی ابرو همراه با ترکیب الکل است،وبا قلم موی آغشته به الکل میتوانیدعیب های موجود در بدن و صورت خود را  کاور کنید و توصیه می شود از قلم موی 000صفر استفاده شود.

توصیه  مهم برای کاور کبودی دور چشم:

برای پوشش وکاور کبودی دور چشم بهتر است از کانسیلر سبک استفاده شود،چون کامفولار به علت چربی و الکلی که دارد،باعث حالت استخری شدن دور چشم می شود و حالت غیر طبیعی به چشم ها میدهد.

برای پوشاندن بدن عروس کامفولار بهتر است یا کانسیلر؟

چون بدن عروس با لباس در تماس زیادی است بهتر است از فون های خشک و مخملی برای پوشش استفاده شود.که به هیچ عنوان لباس را کثیف نمی کند،و بعد از پودرهای فیکس برای بدن استفاده شود.

 تعریف کانسیلر:

یکی از محصولات آرایشی و پر کار برد کانسیلر است که برای پوشش دادن جای جوش و تیرگی زیر چشم ولکه های پوستی استفاده می شود و اگر صحیح استفاده شود یک آرایش بی نظیر را به شما تحویل می دهد.

انتخاب بهترین درجه کانسیلر:

کانسیلر را حتما باید یک تا دو درجه روشن تر از رنگ پوست کرد تا تیرگی های زیر چشم به طور عالی پوشش داده شود و بعد از آرایش پوست شادابی و تازگی داشته باشد. زدن کانسیلر در اطراف لب ها و خط لب باعث می شود تا لب ها برجسته تر و زیباتر به نظر برسد.و با استفاده ازکانسیلر می توان تمام قرمزی ولکه ها، و دورنگی پوست صورت را پوشش داد وبا اجرای این تکنیک  پوستی  زیبا و یکدست داشت.

انواع کانسیلرها:

کانسیلر دارای انواع مختلف و متنوعی است که بر اساس نوع پوست  مناسب ترین کانسیلر را انتخاب کرد.

کانسیلر نیمه جامد:

این مدل از کانسیلر مناسب برای افرادی است که دارای پوست خشک و بسیار حساس هستند،دارای بافت کرمی است و باعث بسته شدن منافذ پوست می شود و مناسب پوست های چرب نیست.و دارای پوش دهی بسیار مناسب است.

کانسیلر مایع:

کانسیلر مایع مخصوص پوست های مختلط و نرمال است و پوشش بسیار خوبی برای پوست ایجاد می کند.و در انواع بسته بندها عرضه می شود.و تنها نوع کانسیلری است که براش مخصوص دارد.

کانسیلر رنگی:

از کانسیلررنگی برای پنهان کردن عیوب پوست و محو لکه ها ،جوش های قرمز،و لکه های بنفش و کبود در پوست استفاده می شود.و با پوشش مناسب پوستی یکدست به شما هدیه می کند.

کانسیلر کرمی:

این نوع از کانسیلر برای پوشش انواع پوست ها مناسب است.مخصوصا برای نقاط تیره پوست،و بسته بندی این نوع از کانسیلر به شکل پالت است و با استفاده از براش یا اسفنج پوست را پوشش می دهند.  آشنایی باتفاوت کامفولار و کانسیلر و موارداستفاده آن برای تمام بانوان ضروری است.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *