سلبریتی ها و راز های ناگفته از جذابیت و زیبایی پوستشان
سلبریتی ها و راز های ناگفته از جذابیت و زیبایی پوستشان

سلبریتی ها و راز های ناگفته از جذابیت و زیبایی پوستشان

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره سلبریتی ها و راز های ناگفته از جذابیت و زیبایی پوستشان نکات جالبی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

زیبایی سلبریتی ها:

یکی از نکته های که در زیبایی و مراقبت از پوست برای بسیاری از ما جذابیت دارد، راز مراقبت از پوست سلبریتی ها را متوجه بشویم. سلبریتی ها چندین سال از سن واقعی خود جوانتر هستند و این جوانی راز های دارد که در این مقاله به معرفی این رازها می پردازیم.

1.مکاپ جسیکا چستین:

چستین برنده جایزه های سینمایی که مدام با موهای خشک خود دست و پنجه نرم می کرد، از روغن آرگان برای ترمیم موهای خود استفاده می کند.روغن آرگان نه تنها موها را آبرسانی می کند، بلکه به درخشندگی و ترمیم بیشتر موها کمک خواهد کرد. قطعا که رازی بسیار مهمی است،زیرا آرگان حاوی انواع ویتامین‌ ها و آنتی آلانتوئین است که موهای خشک را بازسازی می کنند و باعث افزایش زیبایی  و درخشندگی  موها می شود.

2.جوش های صورت مت بامر:

بامر با بهترین محصولات آرایشی و عالی ترین متخصصان پوست سرو کار دارد، اما او قوانین زیادی در این مدت آموخته است. بامر اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرد، که یکی از بزرگترین راز هایی که فرا گرفته و بسیار  آسان و ساده است،و آن راز این است که صورت خود را هرگز لمس نکنید.
لمس صورت باعث جذب آلودگی و چربی موجود در دست به صورت می شود. و باعث جوش های پوستی و چین و چروک می شویم. برای درمان آکنه و چروک های پوستی لیزر را توصیه می کند.

3.اسپری صورت کارینا کاپور:

کارینابه طور مرتب از اسپری شیر استفاده می‌ کند. رسپی اسپری شیر بسیار ساده است.  به میزان مساوی آب معدنی را با شیر ترکیب می کند. سپس آن را داخل اسپری می ریزد و بعد از اسکراب و پاکسازی صورت به پوست خود اسپری می کند.

کارینا همچنین عقیده دارد که مهم نیست که ریمل، برق لب یا لاک ناخن ارزان قیمتی باشد، ولی بسیار مهم است که برای پوست خود از محصولات گران قیمت و با کیفیت استفاده کنید چون بسیار مهم و با ارزش است.

4.لوازم آرایش سلنا گومز:

گومز بارها اقرار کرده که یکی از بهترین محصولاتی که برای مرقبت از پوست خود استفاده میکند،محصولات زیبایی may است. این محصول زیبایی نه تنها قسمت های تیره پوست و چین و چروک ها را از بین مبرد،بلکه  به شفافیت پوست او کمک می کند.

5.کرم دور چشم یولاندا حدید:

یولاندا حدید که از مشهور ترین زن دنیا در عرصه سینما و بازیگری است. شاید حدس بزنید که ازلوازم آرایشی بسیار گران قیمت استفاده می کند اما  جالب است  بدانید که او از یک کرم هموروئید 10 دلاری برای جلوگیری از چروک زیر چشم خود استفاده می کند. میکاپ یولاندا حدید، می گوید که او از این کرم برای کاهش چروک و سفت کردن پوست زیر چشم استفاده می‌ کند.
و قرمزی  دور چشم کاهش پیدا می کند. این کرم حاوی مواد ضد التهابی است که پف زیر چشم را محو می کند. و نباید از آن هر روز استفاده کرد، چون باعث خشکی پوست می شود. و همزمان با استفاده از این کرم باید مقداری مرطوب کننده استفاده کرد.

6.مراقبت از پوست آکنه جسیکا آلبا:

جسیکا آلبا میگوید؛که درمراقبت از پوست مستعد آکنه اش، توانسته است به یک راه حل آسان و راحت دست پیدا کند. کمتر شستن پوست صورت و در طول روز فقط 2بار صورتش را می شوید.و یکی از مراحل شستن را به شب موکول کرده است و نتیجه بسیار عالی گرفته است.
شستن 2 بارصورت در روز برای همه افراد مفید است،ولی شستن بیش از 2بار در روز  می تواند آسیب جدی به پوست افراد مخصوصا پوست های مستعد آکنه وارد کند. چون شستن زیاد صورت مانعی جدی برای جذب رطوبت و آبرسانی پوست خواهد شد و باعث می شود که باکتری ها و عفونت ها بیشتر روی پوست فرد بمانند.

7.یخ درمانی الچین سانگو:

این بازیگر پوست زیبایش را مدیون یخ هایی است که با آن صورتش را ماساژ می دهد.تا به حال از ماساژ یخ و فواید آن برای پوست شنیده اید؟و یا از آن استفاده کرده اید.پیشنهاد می کنم حتما برای یکبار هم که شده امتحان کنید تا از خواص معجزه آسای آن بهره ببرید.شستشوی صورت با یخ درکاهش التهاب و ورم  پوست بسیار موثر است،

منافذ پوست را می بندد.و پوست را  احیاء می کند.برای این کار لازم است که  قطعات یخ (یخ آب برنج یا گلها)را در یک کاسه آب قرار دهید و صورتتان را به مدت 30 دقیقه داخل کاسه یخ نگهدارید. دردناک است ولی با این روش پوستتان تازه خواهد شد.

8. کرم صورت واگلاس بوث:

بوث می گوید، که کرم دور چشمش رابه عنوان کرم صورت استفاده می کند. دلیل این کارش را این گونه بیان می کند: دوست دارم که ازکرم دور چشمم برای کل صورتم استفاده کنم. او از این کرم نیز برای کل بدنش استفاده می کند. و بوث کرم صورت خود را داخل فریزر نگهداری می‌ کند تا  یخ ببندد واثر خنک کنندگی آن بالا برود.

9. کرم ضد پیری کارینا کاپور:

کاپور از دیگر سلبریتی هایی است که قرار نیست  طاهرش پیر بشود. او می گوید که جوانی پوستش  را مدیون استفاده از یک محصول است به نام تپزکوهوئیت  معروف است به داروی سوختگی و در بیشتر کشورهای آمریکایی مخصوصا مکزیک برای قربانیان سوختگی استفاده می شود.چون پوست را  کاملا احیاء می کند.و احتیاج به هیچ گونه لایه‌برداری، بوتاکس و فیلری نیست.

10. درخشندگی پوست صورت کیم هیچول:

هیچول قوانین خاصی برای مراقبت از پوست  خود دارد و همین قوانین درخشندگی پوستش را  چندین برابر کرده است. ماساژ پوست با روغن هسته انگورموجب افزایش جریان خون در پوست صورت شده و خواص آنتی اکسیدانی  روغن هسته انگور باعث براقیت پوست می شود.از  روغن هسته انگور به عنوان یک روغن درمانی استفاده می شود، که سرشار از انواع  ویتامین ها و آنتی اکسیدان هاست و یک داروی مناسب برای علائم پیری، از بین بردن زخم های پوستی و  آکنه و  کمک به افزایش رشد موی سر است.

11. مراقبت های روزانه جاش دو هامل:

این سلبریتی یکی از  راز های مراقبت از پوست خود را با کل جهان در میان گذاشته و در همه جا وقتی در مورد زیبایی پوست صورتش سوال می شود یک پاسخ و یک محصول است. او در گزارشی  از محصولی  را که استفاده می کند و قیمت آن ۳۲ دلار است را معرفی می کند، راز جوانی خود را استفاده از این محصول می داند. او می گوید،برای جلوگیری از پیری پوست صورت از ماساژ صورت و محصولات ضد التهاب پوست استفاده می‌ کند و مراقبت از پوست خود به صورت همیشگی و روزانه انجام می دهد.

12. روغن مورد علاقه پریتی زینتا:

یکی دیگر از مواردی که سلبریتی ها برای زیبایی پوست توصیه می کنند، روغن نارگیل است ،و در هر آشپزخانه ای  پیدا می شود  ،روغن نارگیل برای پوست شما معجزه می کند.
نکته مهم اینکه روغن نارگیل به شدت آب رسان است و سرشار از اسیدهای  چرب و امگا3 و6  برای سالم نگه داشتن پوست است. و پوست را به شدت تقویت می‌ کند. پریتی به راحتی تمام از روغن نارگیل استفاده می کند. و برای اسکراب خانگی بدن نیز از روغن نارگیل، نمک دریا و آب گریپ‌ فروت  بسیار استفاده می کند‌.

 

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *