آبی تیره رنگ موی جذاب و فانتزی برای انواع سلیقه ها
آبی تیره رنگ موی جذاب و فانتزی برای انواع سلیقه ها

آبی تیره رنگ موی جذاب و فانتزی برای انواع سلیقه ها

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره آبی تیره رنگ موی جذاب و فانتزی برای انواع سلیقه ها نکات جالبی را بیان نیم با ما همراه باشید.

آبی تیره:

رنگ آبی تیره ذهن را به هوای قبل از طلوع یا همان گرگ و میش می برد، که طرفداران خاص خود را دارد،قطعا هستند بانوانی که از این رنگ به خوبی استقبال می کنند.رنگ آبی به رنگ پرجنب و جوش نیزی لقب گرفته است.

طیف رنگ هایی آبی که می توانید از این گروه رنگ انتخاب کنید. از رنگ سورمه ای تیره گرفته تا خاکستری آبی  که ما نمونه هایی را به شما پیشنهاد می کنیم.

انواع رنگ آبی:

فیروزه‌ای کدر

سبز دریایی روشن

فیروزه‌ای سیر

بنفش مایل به آبی
آبی کبریتی

آبی روشن

آبی کمرنگ

آبی
آبی سیر

لاجوردی

آبی ژله ای:

پایه10و 9 دکلره
رنگ ژله ای آبی تیره

آبی نفتی:

پایه مو 9 و 10 والا سبز میشود.
واریاسیون آبی +  آبی لاجوردی  + تیره تر‌ شدن میتوانید مقدار کمی مشکی اضافه کنید.

آبی لجنی:

رنگ موی آبی لجنی، نمادی از یک شروع است. برای شروع کار می­‌توانید تمام موهایتان را به رنگ آبی لجنی درآورده و یا چند دسته از موهای خود را انتخاب کرده و به رنگ آبی لجنی درآورید.

فیروزه‌ای تیره و هایلایت فیروزه‌ای:

در هر رنگ تیره‌­ای می‌­توانید از چند دسته هایلایت با رنگ روشن­‌تر استفاده کنید. اگر از رنگ موی فیروزه ای تیره برای کل موهایتان خوشتان نمی­‌آید، می­توانید چند دسته هایلایت با رنگ موی فیروزه‌­ای را به لابلای فیروزه ای تیره اضافه کنید.

آبی دریایی:

وقتی که صحبت از رنگ ابی می شودامکان ندارد شخصی به یاد دریا و موج های آبیش نیفتد، مخصوصا پری دریایی قصه ها و کارتن ها که ترکیبی ازسایه‌­های آبی، فیروزه‌ای فسفری ونیلی متالیک است.و مناسب افرادی است که موهایشان بلند است هرچند استفاده آن برای همه جالب و جذاب و رویایی است.

نوک موها با آبی کبریتی روشن:

می‌­خواهید رنگ آبی تیره را امتحان کنید، ولی دوست ندارید که کل موهای خود را به رنگ آبی تیره درآورید! برای این کار می توانید پایه موهای خود را به درجه 10 برسانید و نوک موهای خود را با آبی کبریتی تزیین کنید و از این ترکیب لذت ببرید.

آبی آسمانی:

در پالت رنگی آبی تیره تنوع زیاد است ، هرچه رنگ آبی آسمانی با رنگ موی پایه تیره شما نزدیک تر باشدوترکیب شود،    طبیعی­ت تر است. رنگ موی طبیعی همراه با سایه آبی آسمانی ، ظاهری طبیعی و درخشان به شما هدیه می کند.

آبی تیره با رنگ‌های مختلف

آیا رنگ موی آبی تیره به تنهایی به اندازه کافی زیبا نیست؟ به رنگ آبی تیره به تنهایی اکتفا نکنید! اگر رنگ مو با سایه­‌های متنوع را انتخاب کرده‌­اید، می­توانید یک رنگین­‌کمان شیب­دار را در سراسر موهای آبی تیره خود امتحان کنید.

  یشمی:

اگر می­خواهید موهای خود را به رنگ بلوند درآورید، ریشه‌­های آبی یشمی پیوند عمیقی با رنگ بلوند دارد. ریشه­‌های یشمی و رنگ خنثی، تضاد چشمگیری  بین رنگ آبی یشمی  و رنگ بلوند موی شما ایجاد می­کند.


آبی متالیک روشن:

اگر رنگ آبی متالیک روشن  را خیلی دوست دارید، چرا از آن به عنوان رنگ موی خود استفاده نمی­کنید؟ این رنگ متالیک روشن همراه با حاله از غبار در کنار رنگ پوست­­ روشن، خیره ­کننده و چشم نواز به نظر می­رسد.

آبی کدر:

بعضی اوقات تغییر رنگ مو همراه با رنگ اصلی مو است و نمی خواهید رنگ موی اصلی خود را زیادتغییر دهید در این هنگام استفاده از رنگ آبی کدر همراه با رنگ مشکی موهای خودتان بسیار جذاب و خیره کننده است. ترکیب آبی  کدرو سیاه هم درخشان به نظر می‌رسد.

سرمه‌ای:

رنگ موی سرمه ای برای رنگ موهای خاکستری ملایم مناسب است مخصوصا اگر رنگ پوست روشنی دارید! این رنگ شما رابسیار جذاب و زیبا می کند.

نیلی:

رنگ موی نیلی ممکن است با هم یک ترکیب با موهای بلوند زیبایی خیره کننده ای به موهای شما بدهد،و اگر دارای رنگ پوستی  رنگ روشن دارید، یک سیندرلای جذاب خواهید شد که در مهمانی همه چشم ها به طرف شما بر می گردد.و الماس مهمان می شوید.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *