آشنایی با نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند و ندارند؟
آشنایی با نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند و ندارند؟

آشنایی با نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند و ندارند؟

با سلام خدمت ماه سرایی عزیز در این مقاله می خواهیم درباره آشنایی با نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند و ندارند؟ نکات جذابی رابیان کنیم با ما همراه باشید.

چه مردانی قصد ازدواج دارند؟

در دنیای امروز که روابط گسترده تر شده و دختران وپسران دیدارهای بیشتری دارند.این سوال برای دختران به وجود می آید که آیا این فرد قصد ازدواج دارد یا خیر؟فقط برای گذران اوقات است؟ و از طرز رفتار و صحبت های فرد مورد نظر دچار سردرگمی شویدو مستاصل بمانید! و نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند را نمی دانید.در این مقاله می خواهیم درباره نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند نکاتی رابیان کنیم با ما همراه باشید.

نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند:

معرفی به خانواده:

مردی که قصد ازدواج داشته باشد همسر آینده اش و همینطور رابطه اش را پنهان نمی کند.و زمان آشنایی را طولانی نمی کند. وسعی در شناخت خانواده و طرف مقابل دارد.

احساس واقعی:

مردی که واقعا زندگی مشترک با شما را دوست دارد،احساسات و عواطف واقعیش را به شما نشان می دهد،دوست دارد مدام با شما باشد.از کنار شما بودن خاطرات جالبی رابیان میکند.از صمیم قلب شما را دوست دارد.و به یاد داشته باشید مردها در ابراز علاقه و دوست داشتنشان بسیار محتاط عمل می کنندو تا شخصی را از ته دل و صمیم قلب دوست نداشته باشند ابراز علاقه نمی کنند.آشنایی با نشانه های مردانی که قصد ازدواج دارند و احساسشان را خالصانه بیان می کنند بسیار مهم است.

صداقت:

مردی که به فکر ازدواج با شماست، صادق است.در زندگی زناشویی صداقت مهم هست و به عنوان معیارهای اصلی است.  مرد‌ها برنامه‌های خودرا با کسی در‌میان نمی‌گذارند.مگر اینکه با آن فرد قصد زندگی مشترک داشته باشند با او درمیان می گذراند تا زیر بنای کارها و اهداف مهم را در زندگی بچینند. اگر مردی از برنامه ها و اهدافش با شما صحبتی نمیکند  و مسائل و اهدافش را از شما پنهان می کند. بدون حرف به شما می فهماند که در آینده اش نقشی ندارید.این یک زنگ هشدار است،در رابطه خود تجدید نظر کنید.

اولویت:

مردی که قصد ازدواج با شما را دارد، خواسته‌های شما را اولویت قرار می‌دهد و دراهدافش برای آینده، سلیقه ونظر شما را در اولویت قرار می دهد و از شما مشورت می گیرد.بسیار فداکاری می کند و سلائق شما بر همه چیز ،حتی سلیقه و علاقه خودش ارجحیت دارد.جویا می‌شود. معمولا بسیار ازخوگذشتگی می‌کند.

آشنایی بیشتر:

مردی که قصد ازدواج داردمعمولا سوال های مهم و شخصی میپرسد.درباره احساسات و علاقه شما و بیشتر به شناخت شخصیت شما اهمیت می دهد.و این سوالات یک طرفه نیست و از علاقه و شلیقه و احساسات خودش به راحتی صحبت می کند.و افکارش را درمورد زندگی آینده برایتان بازگو می کند.

برای زندگی آینده برنامه دارد:

مردی ‌قصد ازدواج با شما دار،د در مورد آینده خود صحبت میکند و برنامه و اهدافش و حتی ادامه تحصیل خودش و شما صحبت میکند و پیشرفت شما و خودش بسیار مهم است.و اینکه با تمامی برنامه ها و اهدافی که دارد باز هم درکنار شما خواهد بود و اوقات خوشی را برایتان رقم خواهد زد.

مهم بودن جزئیات:

مردی که به فکر ازدواج باشما باشد به جزئیات اهمیت می دهد.تاریخ تولدتان ،رنگ مورد علاقه شما  ،تفریح مورد علاقه و… برایش مهم است و هیچگاه از خاطرش پاک نمی شود.

هدیه بی مناسبت:

مردی که به ازدواج با شما فکر می کند گاه و بیگاه بدون مناسبت شما را سورپرایز می کند.و هدیه های جذاب و زیبایی برای شما تهیه می کند.قیمت هدیه مهم نیست مهم این است که شما را خوشحال می کند و به فکر شماست و می خواهد شما را خوشحال کند.

عمل مهم تر از حرف است:

آشنایی با نشانه های  خیلی مهم است،مردها برای جذب بانوان حرفهای زیادی میزنند و قول های فراوانی می دهند.و تعهدی به حرفهایشان ندارند.مگر اینکه شما برایش اهمیت داشته باشید و به حرف هایش عمل کند و با این کار صداقتش را به شما نشان دهد.

درخواست رابطه زناشویی:

مردی که می خواهد با شما ازدواج کند در همان روزهای اول آشنایی درخواست رابطه زناشویی نمی کند و پا را فراتر از محدودیت ها نمی گذراد.

رسیدن به بلوغ:

رسیدن به بلوغ فقط از نظر شاسنامه ای نیست!رسیدن به بلوغ روانی،اجتماعی ،اقتصادی،اخلاقی،عقلی،مالی و علمی نشانه های یک مرد ایده آل برای ازدواج است.تا به یک شناخت نسبی از طرف مقابل برسد.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زناشویی:علائم و نشانه های زندگی با زن خودشیفته که باید مردان بدانند.

زندگی با زن خودشیفته : یکی از نکاتی که باید مردان در زمان انتخاب همسر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *