ارگاسم خشک چیست و چرا اتفاق می افتد؟

ارگاسم خشک چیست و چرا اتفاق می افتد؟

ارگاسم خشک چیست ؟ انزال یا ارگاسم خشک (Dry Orgasm) زمانی اتفاق می افتد که یک مرد به اوج لذت جنسی (ارگاسم) برسد اما مایع منی از دستگاه تناسلی مرد آزاد نشود یا مایع بسیار کم خارج شود. مایع منی یک مایع نسبتا غلیظ و سفید است که حاوی اسپرم می باشد.در ادامه درباره ارگاسم خشک چیست میخوانیم که:

فروشگاه اینترنتی ماه سرا

اغلب افراد جوان قادر هستند که چندین بار به ارگاسم برسند. این به این معناست که برخی از جوانان در یک شب ممکن است دو تا پنج بار به ارگاسم برسند.

انزال رتروگراد چیست؟

فرم کاملا متفاوتی از ارگاسم خشک در مردان میانسال یا مسن تری که پروستات آنها تحت عمل جراحی یا پرتودرمانی یا سایر درمان های مرتبط با پروستات قرار گرفته اند بروز می کند.
در این شرایط درمانی که بر روی پروستات انجام گرفته است، مجرایی که مایع منی را وارد مجرای ادرار می کند را مسدود می کند.

انزال رتروگراد زمانی رخ می دهد که مایع منی به جای اینکه به صورت طبیعی از طریق مجرای ادراری خارج شود، به طرف مثانه هدایت می شود. بنابراین شما با ارگاسم خشک مواجه خواهید شد و در دفعه بعد که ادرار خواهید کرد با ادراری کدر مواجه خواهید شد که البته این قضیه چندان نگران کننده نیست.

ارگاسم خشک به علت فشار

اگر فشار زیادی بر روی مجاری ادرار وجود داشته باشد، مایع منی از مرد خارج نمی شود. بسیاری از مردان می دانند که اگر دستگاه تناسلی آنها تحت فشار قرار بگیرد، انزال صورت نخواهد گرفت. در این حالت بلافاصله بعد از کاهش فشار بر روی دستگاه تناسلی، مایع منی از دستگاه تناسلی به بیرون نشت خواهد کرد.همچنین اگر قسمت بین کیسه بیضه و مقعد نیز تحت فشار قرار گیرد، ممکن است مرد با ارگاسم خشک مواجه شود.

ارگاسم خشک به علت مصرف مواد مخدر و الکل

گاهی اوقات برخی داروها (مجاز و غیر مجاز) و مواد مخدر می توانند منجر به ارگاسم خشک شوند. در بین سالهای ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ تحقیقاتی بر روی داروهایی انجام گرفت که می توانستند باعث ارگاسم خشک شده و در نتیجه پیشگیری از بارداری شوند.

سایر عواملی که می توانند باعث ارگاسم خشک شوند

 مسدود شدن مجرای اسپرم
 انسداد کیسه منی
 ناهنجاری های مادرزادی دستگاه تناسلی
 آسیب نخاعی
برخی داروهای خاص برای فشار خون بالا، بزرگ شدن پروستات و اختلالات خلقی

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

ختنه و مراقبت های ویژه و مهم قبل و بعد از عمل ختنه کردن

ختنه و مراقبت های ویژه و مهم قبل و بعد از عمل ختنه کردن

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *