معرفی اهمیت عشق در رابطه و چند اشتباه رایج برای برگرداندن عشق به رابطه
اهمیت عشق در رابطه و چند اشتباه رایج برای برگرداندن عشق به رابطه

اهمیت عشق در رابطه و چند اشتباه رایج برای برگرداندن عشق به رابطه

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب می خواهیم از اهمیت عشق در رابطه و چند اشتباه رایج برای برگرداندن عشق به رابطه صحبت کنیم لطفا با ما همراه باشید

اهمیت عشق در رابطه و چند اشتباه رایج برای برگرداندن عشق به رابطه

عده زیادی از افراد از اهمیت عشق در رابطه اطلاع کافی نداردند. برای همین هم درست موقعی که دیگر عشقی در رابطه وجود ندارد، به دنبال راه‌هایی برای برگرداندن عشق به رابطه عاطفی‌شان هستند. این گونه از افراد معمولا برای بازگرداندن عشق به رابطه خود عجله داشته و از روش‌هایی که کمکشان نمیکند استفاده می‌کنند. از این جهت باید برای عشق در رابطه اهمیت قائل بود که از بین رفتن آن تهدیدی برای رابطه عاطفی و حتی یک ازدواج است.زوجین هر دو باید برای برگرداندن عشق به رابطه عاطفی تلاش کنند. ممکن است یکی از زوجیین  در ابتدای امر برای برگرداندن عشق به رابطه پیش قدم شود.ولی برای موفقیت در رابطه بهتر است همکاری دوطرفه انجام بگیرد. مشاوره ازدواج  به هردو طرف کمک می کند رابطه ی خود را دوباره بهبود دهند. و برای به دست آوردن دوباره رابطه  از روش‌های درست استفاده نمایند..

اشتباهاتی که در برگرداندن عشق به رابطه اتفاق می افتد

این که یک رابطه عاشقانه را شروع کنید سخت است. اما  نگهداری آن و گذر از مشکلات، کاری بس سخت تر است.یک سری از کارهایی که برای بهبود رابطه خود انجام می دهید، فقط باعث خراب شدن رابطه عاطفی شما می شود. انجام دوباره ی این کارها اکثرا نتیجه معکوس خواهد داشت. در ادامه به یکسری از اشتباه هایی که بیشتر صورت میگیرد که مانع از شکل گیری یک ازدواج موفق می‌شود، اشاره خواهیم کرد.

1_اشتباه در پذیرش خواسته های معشوق

خیلی از افراد به دلیل اینکه فاصله ایجاد شده برایشان سخت است حاضر هستند  برای بازگشت به روزهای قبل خود هر کاری بکنند.وبرای خواسته های معشوق خود به هر کاری دست بزنند.اما اکثرا درست در زمانی که احساس می کنند به شرایط قبل برگشتند، مشکلات دوباره شروع می‌شوند. چون قطعا نمی توانند در رابطه مثل یک برده عمل کنند.شما در یک رابطه سالم به نیازهایتان می رسید. ولی با قبول آنچه که در توانتان نیست فقط شرایط را برای خود دشوارتر می‌کنید.

2_ ایجاد ترحم راهی اشتباه در رابطه

یکسری از افراد دارای تفکر اشتباهی هستند. که اگر خود را با حس و حال بد به همسرشان نشان دهند همسرشان برای آنها دلسوزی می کند. اما این تصور اشتباهی است که انجام آن دو حالت را در پی دارد.معشوقتان شما را فردی ضعیف تلقی می‌کند یا از سر دلسوزی به رابطه باز می‌گردد.اگر از سر دلسوزی به رابطه بازگردد،او تا حدی در یک رابطه اجباری مانده است. اما امیدی به این رابطه نیست. باید بدانید عشقی که از سر ترحم به وجود آید صادقانه نیست و از سلامت رابطه برخوردار نیست.و به جای اینکه به شما کمک بکند به هر دوی شما آسیب خواهد زد. ایجاد ترحم یک روش اشتباه برای برگرداندن عشق به رابطه است.

3_افراط را در بیان احساسات کنار بگذارید

برخی این طرز تفکر غلط را دارند که اگر دائم به شریک عاطفی خود از شدت عشق و علاقه‌شان بگویند، همه چیز بهتر خواهد شد. بیان احساسات به صورت افراطی طرف مقابل‌تان را خسته می‌کند.عشق از دست رفته شما حتما دلایلی دارد. که تا زمانی که برطرف نشود بیان احساسات شما کمکی به این موضوع نخواهد کرد .

4_با گدایی محبت به تداوم در رابطه نمی رسید

از رفتارهایی که باعث می شود گدایی محبت کنید، پرهیز کنید.تداوم یک رابطه بسته به عمیق شدن شناخت از یکدیگر، وجود صمیمیت در رابطه و وفاداری شکل می گیرد.اگر شما دائما از شریک عاطفی‌تان بخواهید به شما توجه کند، بدون اینکه به سایر موضوع ها بپردازید تنها او را دلزده‌تر می‌کند.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

90 روز طلایی و پر انرژی برای چیدمان اتاق نوزاد که باید از آن استفاده کنید.

90 روز طلایی و پر انرژی برای چیدمان اتاق نوزاد که باید از آن استفاده کنید.

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *