پاکسازی صورت
پاکسازی صورت

فیشیال پوست در منزل

فیشیال پوست درمنزل:

سلام در این مقاله می خواهیم شمارابا فیشیال پوست درمنزل آشنا کنیم با ما همراه باشید تا پوستی زیبا داشته باشید.ماهسرا یکه تاز در زیبایی پوست بانوان

 

این روزها فرهنگ مراقبت پوستی گسترش بیشتری پیدا کرده و با آموزش دیدن متخصصانی در این حوزه، شاید بتوان با خیال راحت‌تری مراقب پوست بود. یکی از روش‌هایی که چند سالی است جایگاه خود را دربین خدمات پوستی محکم کرده فیشیال پوست درمنزل است. در این مقاله به فیشیال پوست در منزل میپردازیم و پاسخ سوالاتی مثل فیشیال چیست؟ هرچند وقت یک بار فیشیال کنیم ؟ مراحل فیشیال پوست و… را خواهیم داد همراه ما باشید.

فیشیال چیست؟

اگر سوال مهمی گوشه ذهنتان نقش بسته و آن سوال فیشیال چیست است، باید بگویم فیشیال مجموعه اقداماتی است که با هدف رطوبت رسانی، پاکسازی، زیبایی و درمان پوست انجام میشود. طی فیشیال پوست اقداماتی مثل شستشو و لایه برداری پوست، ماساژ، استعمال کرم، بخور و…. انجام میشود.

فواید فیشیال

فیشیال پوست فواید بسیار زیادی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

پاکسازی کامل پوست
کوچک کردن منافذ باز پوست
افزایش رطوبت پوست
درمان آکنه و جوش‌های سرسیاه و سرسفید و عمیق
کاهش چین و چروک و لیفت پوست

مراحل فیشیال پوست

۱. پوشش مناسب

وقتی برای فیشیال مراجعه میکنید اغلب یک لباس مخصوص و راحت به شما داده میشود و با یک هدبند یا کلاه مخصوص موهایتان بالا میبرند‌ تا هیچ تارمویی روی سطح پوست صورت باقی نماند.

۲. پاکسازی اولیه

د این مرحله، اولین پاکسازی پوست به صورت سطحی انجام میشود. با شوینده مخصوص پوستتان ازچربی و آلودگی های سطحی پوست پاک میشود تا برای مراحل بعدی آماده باشد.

۳. لایه برداری

 

آلودگی‌ها، سلول‌های مرده و… سطح پوست شما را در برگرفتند به همین دلیل لایه برداری بخش بسیار مهمی از مراقبت پوست شماست. در این مرحله با انواع آنزیم‌ها پوست لایه برداری میشود و همزمان با ماساژ و بخور، به اثرگذاری بیشتر لایه بردارها کمک میشود.

4. پاکسازی عمیق

منافذ پوستی که با لایه برداری و بخور آماده شده، با بزرگ نمایی مناسب بررسی میگردد و با ابزار مخصوص پاکسازی، چربی، جوش‌های سرسیاه و سرسفید و… از داخل منافذ تخلیه میشوند.

5. بستن منافذ

زمانی که منافذ باز تخلیه و پاک شد، برای پیشگیری از تجمع مجدد آلودگی‌ها  با استفاده از مواد قابض ویخ منافذ بسته میشوند.

6. ماساژ پوست

در این مرحله ماساژ پوست برای به گردش درآمدن خون (خونرسانی) و ریلکسیشن و رضایت انجام میشود‌. ماساژ با کرم یا روغن‌های خاصی انجام میشود و در صورت نیاز تا گردن و ناحیه دکلته ادامه پیدا میکند تا به جوانسازی و زیبایی این نواحی نیز رسیدگی شود.

7. ماسک

استفاده از ماسک‌ها مرحله پایانی فیشیال پوست است، در این مرحله با ماسک‌های درمانی سطح پوست پوشانده میشود. ماسکی که بعد از فیشیال استفاده میکنید بالاترین اثر درمانی را دارد.

8. حسن ختام فیشیال

بعد از پایان پروسه فیشیال پوست؛ از تونر، سرم، مرطوب کننده و ضدآفتاب جهت محافظت پوست استفاده میشود.

 

هرچند وقت یک بار فیشیال کنیم ؟

بهتر است فیشیال را حداقل ماهی یک بار انجام دهید تا پوستتان به طور عمیق و کامل پاکسازی شود. همچنین فیشیال خانگی را میتوانید هفته ای یک بار در منزل، برای ازبین بردن آلودگی های روزانه انجام دهید.

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *