معرفی اهمیت نوازش و معاشقه و نقش آن در ارضای کامل زوج
اهمیت نوازش و معاشقه و نقش آن در ارضای کامل زوج

اهمیت نوازش و معاشقه و نقش آن در ارضای کامل زوج

سلام ماه سرایی عزیز. دراین مقاله میخواهیم شما را با اهمیت نوازش و معاشقه و نقش آن در ارضای کامل زوج آشنا کنیم.

 

اهمیت نوازش و معاشقه و نقش آن در ارضای کامل زوج

 

مطمئنا هر مردی از مشاهده لذت همسر خویش به وسیله او خرسند میشود. و حس خوشایندی بر او حاکم مي شود، بر خلاف تصور اغلب خانم‌ها مردها تنها به لذت خویش فکر نمیکنند. بلکه به دلیل عدم اگاهی از آناتومی بدن زنان و عدم آشنایی کامل از دنیای جنسی زنان گاها از تحریک و ارضای همسرشان غافلند.

 

 

نواحى که بايد نوازش کنيد:

 

لبها

لبها را میتوان از جمله ی حساس ترین نقطه بدن زن دانست. و بوسیدن براي زنها احتمالا خيلي مهم تر از مردها باشد. خيلي از مردها تأثير بوسیدن و لبها را در زنان نادیده می گیرند. ولی باید بدانند که لبها جز مهم ترين قسمتهای تحریک حس جنسی زنها است. بوسیدن با عشق و آرام زنان را خيلي بیش از هر چیزی تحت‌تأثیر قرار ميدهد.

 

نوک سینه ها

تقریباً تمام زنها موافق هستند که نوک سینه را میتوان از جمله حساس ترین نقطه بدن زن و از تحریک کننده ترین قسمتها دانست. ولی به شرطی که همسرشان بداند چه طور با آن ها زنش را تحریک کند. خيلي از آقایان بر اساس تجربه به مرور زمان امکان دارد یادبگیرند که چه طور نوک سینه همسرشان را تحریک کنند. ولی خيلي ها هم اصلاً نمی دانند چه طور این کار را بکنند.

یکی از ظریفترین و مهم ترين رفتارهای مردها در رابطه زناشویی همین هست. تحریک نوک سینه زنان نیاز به ملایمت و حرکات ظریف دارد. حرکت آهسته دورانی زبان بر روی نوک پستان براي زنان بسیار لذتبخش تر هست تا این که مانند یک بچه شیرخواره با پستان مادر رفتار شود.

 

دستها

یکی از مهم ترين و عاشقانه ترین نقطه های حساس بدن زن که احتمالا بیش تر مردها ندانند و ناحیه نبض مچ دست وی هست. درصورتی که به این قسمت، مردها توجه کنند نبض مچ دست میتواند از جمله حساس ترین نقطه بدن زن به حساب بیاید. با این که حتی احتمالا خود زنها هم ندانند. این قسمت را با بوسه های آرام و حرکت زبان میتوانید تحریک کنید و ببینید که همسرتان چه طور از ان شگفت‌زده ميشود.

 

  باسن

تحریک این منطقه بسیار تحریک انگیز بوده می توانید آن را نوازش کنید. در هنگام شروع تحریک به تدریج و آهسته آهسته وهمزمان با تحریک شما. جریان خون در این منطقه و در منطقه ی لگن افزایش مییابد. توجه داشته باشید که دست زدن به باسن هم باید به نرمي صورت بگیرد.

 

منبع : مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

90 روز طلایی و پر انرژی برای چیدمان اتاق نوزاد که باید از آن استفاده کنید.

90 روز طلایی و پر انرژی برای چیدمان اتاق نوزاد که باید از آن استفاده کنید.

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *