انواع روان کننده های خانگی و طبیعی برای رابطه جنسی

انواع روان کننده های خانگی و طبیعی برای رابطه جنسی

روان کننده خانگی و طبیعی برای رابطه جنسی

1. روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین پوست های حساس را مرطوب و نرم می کند. بوی فوق العاده ای دارد و خوردن آن بی خطر است، بنابراین برای رابطه جنسی دهانی و مقعد گزینه مناسبی است. این روغن قدرت ماندگاری بالایی دارد، پس نیازی نیست نگران اعمال کردن مجدد آن در بازه های زمانی کوتاه مدت باشید.

2. روغن نارگیل خالص

روغن نارگیل یکی از انتخاب های روان کننده خانگی محبوب برای دلایل خوبی است. این روغن خوشمزه است، یک مرطوب کننده مناسب است و پوست شما آن را جذب می کند، بنابراین بعدا یک کثیف کاری بر روی بدن شما باقی نمی ماند.

3. روغن زیتون

روغن زیتون، محصول دیگری است که در خرید بعدی برای آشپزخانه باید آن را تهیه کنید. مانند دیگر روغن های طبیعی، روغن زیتون می تواند برای افزایش رطوبت و کاهش سایش فوق العاده باشد. اما پوست شما روغن زیتون را جذب نمی کند، پس اگر بلافاصله آن را نشوئید، می تواند منافذ شما را مسدود کند.

4. روغن آووکادو

هنوز گرسنه هستید؟ روغن آووکادو یک گزینه انتخابی دیگر است که می تواند تاثیر فوق العاده ای هم در شربت خانه (به عنوان نوشیدنی کاربردی است) و هم در اتاق خواب تان بگذارد. این یک روغن ملایم است که می تواند برای مدتی ماندگاری داشته باشد و هیچ طعم یا بویی ندارد، به این معنا که می تواند برای آمادگی های قبل از انجام رابطه جنسی مناسب باشد. با این وجود، وقتی صحبت از عملکرد روغن می شود، برخی از افراد متوجه شدند که روغن آووکادو به اندازه روغن بادام و روغن نارگیل انتخاب محبوبی نیست. مانند دیگر روغن ها، اگر از کاندوم استفاده می کنید، نباید از این روغن استفاده نمایید.

 

سایت اصلی ماه سرا

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

بارداری و زایمان : بررسی علت سوزش ادرار بعد از نزدیکی و راه درمان آن

بارداری و زایمان : بررسی علت سوزش ادرار بعد از نزدیکی و راه درمان آن

سوزش ادرار بعد از نزدیکی : امکان دارد تصور کنید که یک رابطه زناشویی پایانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *