ماساژ جنسی و سکسی را چگونه انجام دهیم؟

آمورش ماساژ جنسی

هر موقع که آماده انجام یک ماساژ جنسی و باشکوه هستید، براي خلق یک جو عاشقانه وقت بگذارید تا شریک شما بفهمد که این یک حالت خاص است.

روشهای انجام ماساژ جنسی:

1 انتخاب روغن مناسب

نخستین قدم، چرب کردن موضع ماساژ است. اندازه کمی روغن را در کف یک دست ریخته و بعد هر دو دست را بهم بمالید تا قبل از گستردن آن بر روی بدن به وسیله حرکات قابل انعطاف و آرام و با بکار بردن بخش قابل انعطاف کف دست آن را گرم کرده باشید

2 دنبال کردن برجستگیها

در حین ماساژ جنسی تمامی تنشها را از دستانتان بیرون کنید تا بتوانند بر روی برآمدگیها و فرورفتگیهای بدن شریکتان بامهارت بلغزند و سُر بخورند و ذوب شوند و بدین گونه تعبیر واضحتری از فرم و ساختمان بدن هم براي شما و هم براي وی به ارمغان آورند.

3 در ماساژ جنسی باید تماس نزدیکی با همسرتان داشته باشید

با مستقر شدن بصورت باز بر روی کمر شریکتان میتوانید به آسودگی وی را محاصره کرده و تمامی سطح پشت وی را توسط یک حرکت مالشی طولانی مدت و جارو مثل دستان خود در زمان شانه ها و پشت وی مالش دهید. نزدیکی فیزیکی شما، بر جنبه تحریکی ماساژ جنسی می افزاید، ولی مراقب باشید وزن بدنتان را در یک محل متمرکز نکنید.

4 در ماساژ جنسی باید حرکات دورانی داشته باشد

مدام دستان خود را در حول برامدگی های بدن به نرمي حرکت دهید. تمامی تنش هائی را که امکان دارد داشته باشد، از یاد ببرد و براي حس لمس دستان شما پذیرنده و آماده تر شود. با به حرکت دراوردن دستهایتان از ناحیه کمر به طرف ساقها و به شکل حرکات ساده عطوفت آمیز و یا، زمانی که قسمت جلوئی بدن را از ناحیه ران به طرف شکم مالش میدهید.

5 مالشهای بادبزنی و دایره ای

مالشهای بادبزنی و دایره ای در زمان ماساژ جنسی سبب بیرون آمدن تنش و ازاد کردن فشارها از بافتهای قابل انعطاف بدن گشته، یک حرکت هیپنوتیزم کننده و یک جریان دل پذیر و لذتبخش را در یک ماساژ جنسی بهمراه می آورند.

6 مالش های بادبزنی یکی از شیوه های ماساژ جنسی میباشد

حرکات بادبزنی می توانند به طرف بالا و یا پایین انجام شوند. در یک حرکت رو به پایین اگر دستان شما به قاعده کمر رسید، با لغزاندن دستها به طرف بالا و در زمان لبه های قفسه دنده ها، به بالای ستون مهره ها باز شوید.

7 مالش های دایره ای

هر دو دست را صاف و بطور موازي بر روی بدن بگذارید ، بطوریکه انگشتان دستها وضعیت دور شونده از هم داشته باشند. وجود فاصله ای در حدود ۱۰ سانتیمتر بین دستان شما کافی است. در حالیکه دست راست وضعیت برتری دارد، با یک فشار یکسان بر روی کمر، مالش را در جهت حرکت عقربه های ساعت انجام دهید، اما باید دست راست در جلوی دست چپ حرکت کند.

8 مالشهای قدرتی:

حرکت دایره وار انجام شود که طی آن، فشار بر روی نیمه خارجی دایره بیش تر است. حرکات اصطکاکی و سایشی را زمانی انجام دهید که در ناحیه های مجاور استخوان مثل طول ستون مهره ها، در نزدیک تیغه شانه ها، زیر و روی جمجمه، و یا بر روی دستها، پاها و صورت در حال کار کردن هستید.

9 مالشهای تسکین دهنده

مالشهای با دایره بزرگ بر روی شکم بسیار تسلابخش بوده، به شریک شما کمک می کند تا عمیق تر نفس بکشد، بطوریکه بیش تر در تماس با حس جنسی و عاطفی خود قرار میگیرد. مدام بآرامی به شکم نزديک شوید زیرا شکم، ناحیه ای اسیب پذیر است.

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

بارداری و زایمان : بررسی علت سوزش ادرار بعد از نزدیکی و راه درمان آن

بارداری و زایمان : بررسی علت سوزش ادرار بعد از نزدیکی و راه درمان آن

سوزش ادرار بعد از نزدیکی : امکان دارد تصور کنید که یک رابطه زناشویی پایانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *