انواع روش های نزدیکی

تقویت مهارت جنسی در مردان

رابطه جنسی که مرد در ازدواج به آن نیاز دارد مشکلی است که امروز هم به اندازه دو هزار سال پیش بوده است.تقویت مهارت جنسی در مردان هم مثل سایر مشکلاتی که زمان و مکان ندارند، موضوع بسیار پیچیده است. اما از دیدگاه بیشتر مردان نباید اینطور باشد. در این پست درمورد تقویت مهارت جنسی در مردان میخوانیم:

چرا باید رابطه جنسی داشته باشیم؟

به مردها پیشنهاد میشود که بحثشان را با سوال بسیار مهم «چرا باید رابطه جنسی داشته باشیم؟» شروع کنند. پاسخ آنها به این سوال متفاوت با همسرشان خواهد بود. مردها بیشتر اوقات نیاز به رابطه جنسی را تجربه میکنند که از چند روز بعد از آخرین ارضای جنسیشان شروع میشود. ازاین رو برای بیشتر مردها پاسخ به این سوال این است که «رابطه جنسی برای از بین بردن نیاز و عطش جنسی لازم است.» ما کاری که اکثر آقایان برای دست یافتن به این رضایت انجام میدهند را «عمل جنسی» می گوییم

چطور باید رابطه جنسی برقرار کنیم؟

بیشتر مردها اگر به حال خودشان گذاشته شوند مدلی از رابطه جنسی را انتخاب میکنند که نشانگر هدف آنها، یعنی ارضای میل و نیازی است که در آنها بسیار زیادتر و بیشتر از همسرشان است، میباشد. آنها شروع کننده عمل جنسی خواهند بود که با ایجاد اعمالی برای تحریک خودشان آغاز خواهد شد. برای بیشتر مردها نگاه کردن به بدن همسرانشان و حس کردن آن، مخصوصاً سینه ها، باسن و اندام جنسیشان بهترین کار است. بهترین موقع برای انجام این عمل  زمانیست است که همسرشان قبل از خواب کنار آنها دراز کشیده است و یا در زمان بیدار شدن از خواب. عمل جنسی خود معمولاً شامل رابطه جنسی کامل است اما خیلی از مردها رابطه جنسی دهانی را چون سریعتر و قویتر است دوست دارند.

چطور میتوانیم رابطه جنسی بیشتری داشته باشیم؟

زمانی که مردی محیط محبت آمیز درست میکند، شرایطی را فراهم میکند که رابطه جنسی برای همسرش تبدیل به یک اتفاق شود. لازمه آن حتماً داشتن گفتگوی عاشقانه است. اگر این محبت و گفتگوهای عاشقانه منظم باعث شود زن بتواند با شوهر خود پیوند احساسی برقرار کند، رابطه جنسی بُعد بسیار مهمی از حس صمیمیت زن خواهد شد.

مشکلات خاص

این روش در ابتدای کار برای خیلی از زوجها اثر نمیکند زیرا زن نسبت به رابطه جنسی حالت دفاعی و دشمنی پیدا کرده است چون در ابتدای ازدواج دیدگاه مرد درمورد رابطه جنسی بر دیدگاه او غلبه کرده و به همین دلیل مرد زن را مجبور به داشتن رابطه جنسی به دلخواه او کرده است. به همین دلیل رابطه جنسی برای او به تجربه ای دردناک هم از نظر جسمی و هم احساسی تبدیل شده است. درنتیجه هیچ تمایلی به برقراری رابطه جنسی با همسر خود ندارد.

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

ختنه و مراقبت های ویژه و مهم قبل و بعد از عمل ختنه کردن

ختنه و مراقبت های ویژه و مهم قبل و بعد از عمل ختنه کردن

با سلام خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *