انواع روش های نزدیکی

انواع روش های نزدیکی

انواع روش های نزدیکی برای زوج ها یکی از مشکلاتی است که در رابطه به وجود می اید در این پست درباره انواع روش های نزدیکی در حالات مختلف میخوانیم:

روش نزدیکی برای زوجینی که نمیخواهند بچه دار شوند

در این حالت زن به پشت روی زمین دراز میکشد ویک پای خود را با زاویه ۹۰ درجه برروی زمین قرارمی دهد وپای دیگر خود را تقریبا باهمین زاویه در اختیار مرد میدهد . مرد میتواند با استفاده از بازوی خود پای زن را در وضعیت بالا نگه دارد حتی بسته به انعطاف بدن و کمر همسر میتوان پای سمت دیگر را کاملا باز کرده وآن را به روی شانه خود قرار دهد . زن دراین حالت نیاز به فعالیت زیادی ندارد. او میتوان هنگام کورس جنسی با دستان خود کمر مرد را نوازش دهد و وی را دچار احساس بهتری کند.همچنین زن میتوان دست آزاد خود را به روی باسن مرد قرار داده وبا فشار یا تکان دادن آن بدون استفاده ازهیچ کلامی به مرد تفهیم کند که میزان سرعت وهمچنین نفوذ وی درچه حدی باشد وآن را بدین صورت کنترل کند.

تقویت مهارت جنسی در مردان

روش نزدیکی برای مردانی که دارای دستگاه جنسی باریک وکوچک می باشند:

 دراین حالت زن بر روی یک صندلی طوری مینشیند که باسن خود را به راحتی بتواند بیرون از صندلی قرار دهدوسپس درکمر خود کمی قوس ایجاد کند وسر خود را به سمت بالا قرار میدهد.مرد نیز دستان خود را بر روی شانه زن قرار داده وکمی او را به سمت پایین فشار می دهد دراین حالت تا حد نیاز زن پاهای خود را به طور بسته قرار میدهد تا دستگاه تناسلی تنگ تر شده واحساس بهتری به هر دو دست دهد.دراین حالت نیز از کلمات شهوت انگیز استفاده شده و مرد با دستان خود به نوازش زن از قسمت شانه به سمت پایین میپردازد.

روش نزدیکی برای زنان باردار:

دراین حالت بهتر است که زن به پشت خوابیده ومرد برعکس به روی زن قرار گیرد به طوری که پاهای اودر کنار صورت زن وبرعکس باشد سپس ذستگاه جنسی را داخل دستگاه جنسی زن نموده وبا حرکت موجی کمر آن را هدایت نماید.

روش نزدیکی برای آبستن کردن

دراین حالت زن به پشت خوابیده و پاها را به طور آزاد باز میکند.سپس مرد به یک پهلو میخوابد به طوری که بدنش با بدن زن زاویه ۶۰ درجه تشکیل دهد.دراین حالت زن پایی را که نزدیک مرد است بلند کرده وبر روی ران های مرد می اندازد.آنگاه مرد خود را به زن نزدیک تر کرده و پای دیگر زن را بین دو ران خود میگیرد وبه آهستگی دخول را آغاز نموده وسپس با ریتم آرامی هربار دخول را عمیق تر می نماید

درباره‌ی امیر محمد

حتما ببینید

ازدواج :معرفی حرکاتی که برای تازه عروس ها بی کلاسی است.

ازدواج :معرفی حرکاتی که برای تازه عروس ها بی کلاسی است.

حرکات بی کلاس برای تازه عروس ها: بعد از ازدواج و تمام شدن مراسم عروسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *