معرفی معرفی هایلایتر یکی از برند های معروف بازار محصولات آرایشی هایلایتر از محصولات پرطرفدار آرایشی یکی از لوازم و محصولات آرایشی که در سالهای اخیر به دلیل استفاده ی زیاد و استقبال زیاد مصرف کنندگان محصولات آرایشی از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. به همین دلیل تولید کنندگان تنوع زیادی را به این محصولات اختصاص داده اند و امروزه انواع مختلف هایلایتر با ویژگی ها و کاربرد های مختلف در بازار موجود است. هایلایترهای پودری ، مایع و نیمه جامد از انواع این محصولات هستند. یکی از برندهایی که به تولید این محصول پرطرفدار با تنوع بالا پرداخته است وت اند وایلد میباشد. در این مقاله به بررسی انواع مختلف هایلایتر این برند پرداخته ایم و ویژگی ها و معایب و محاسن هر کدام را توضیح داده ایم. انواع هایلایتر برند Wet & Wild هایلایتر پودری مگا گلو افزایش استقبال مصرف کنندگان نسبت به هایلایتر این برند با استفاده از این نوع یعنی هایلایتر پودری اتفاق افتاد . این هایلایتر های مگا گلو با درخشش بالایی که دارند و رنگ های مختلف آن باعث میشود تا برای هر پوستی استفاده شود. هایلایترهای پودری پرطرفدار ترین نوع هایلایتر هستند که رنگ های مختلف آن باعث میشود تا روی هر پوستی با هر تناژ رنگی اجرا شود. رنگهای صورتی و رزگلد از نمونه های رنگ دین هایلایتر میباشد که ظاهری زیبا و متفاوت به پوست فرد می دهد. این هایلایتر برای افرادی که به دنبال ظاهری طبیعی و زیبا هستند بسیار مناسب است. هایلایتر مایع مگا گلو هایلایتر های مایع کاربردهای مختلفی دارند. هم میتوان از آنها به عنوان زیرساز آرایش و قبل از کرم پودر استفاده کرد و هم میتوان آنرا به تنهایی برای انجام آرایشی ملایم استفاده کرد. هایلایتر وت اند وایلد در نوک خود اپلیکاتوری دارد که به دلیل نیمه جامد بودن محتوای هایلایتر تعبیه شده است. به همین دلیل هنگام استفاده روی کرم پودر باید مراقب باشید تا کرم پودر را پاک نکند. مایع بودن این هایلایتر به پخش شدن بهتر آن روی پوست کمک میکند و به دلیل داشتن طیف رنگ های مختلف هم برای پوستهای روشن و هم برای پوست های تیره مناسب است. هایلایتر پودر شل مگا گلو جدیدترین عضو خانواده ی هایلایتر وت اند وایلد نوع پودری آن است. هایلایتر هایی که به صورت پودری شل میباشد جدیدا از محبوبیت بالایی برخوردار شده اند. این هایلایتر ها حجم بالایی دارند بعلاوه استفاده از آن بسیار راحت است و میتوان حتی با دست این آن را روی صورت پخش کرد و حالتی براق به صورت داد. هایلایتر ژلی همانطور که از اسمش پیداست این هایلایتر ها جنس ژله ای دارند و حالتی براق و زیبا ایجاد می کنند این نوع هایلایتر فقط یک رنگ دارد که زمینه ی آن طلایی است. اما این رنگ برای همه ی تناژ های پوست مناسب میباشد و میتوان از آن بعنوان سایه چشم استفاده کرد. هایلایتر استیکی این نوع هایلایتر اولین نوع خانواده ی هایلایتر های وت اند وایت بوده است. این نوع برای افرادی مناسب است که خیلی تمایل به براق شدن صورت ندارند. بهترین روش استفاده از آن هم این است که آن را روی اسفنج آرایشی بزنید و سپس اسفنج را به گونه هایتان بزنید نه اینکه به صورت مستقیم استفاده کنید. ما در این مقاله سعی کردیم کاربرد و نحوه عملکرد هر کدام از هایلایتر ها را برای شما بررسی کنیم تا در انتخابتان بیشتر دقت کنید و مورد متناسب با نیازتان را انتخاب نمایید
معرفی هایلایتر یکی از برند های معروف بازار محصولات آرایشی هایلایتر از محصولات پرطرفدار آرایشی یکی از لوازم و محصولات آرایشی که در سالهای اخیر به دلیل استفاده ی زیاد و استقبال زیاد مصرف کنندگان محصولات آرایشی از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. به همین دلیل تولید کنندگان تنوع زیادی را به این محصولات اختصاص داده اند و امروزه انواع مختلف هایلایتر با ویژگی ها و کاربرد های مختلف در بازار موجود است. هایلایترهای پودری ، مایع و نیمه جامد از انواع این محصولات هستند. یکی از برندهایی که به تولید این محصول پرطرفدار با تنوع بالا پرداخته است وت اند وایلد میباشد. در این مقاله به بررسی انواع مختلف هایلایتر این برند پرداخته ایم و ویژگی ها و معایب و محاسن هر کدام را توضیح داده ایم. انواع هایلایتر برند Wet & Wild هایلایتر پودری مگا گلو افزایش استقبال مصرف کنندگان نسبت به هایلایتر این برند با استفاده از این نوع یعنی هایلایتر پودری اتفاق افتاد . این هایلایتر های مگا گلو با درخشش بالایی که دارند و رنگ های مختلف آن باعث میشود تا برای هر پوستی استفاده شود. هایلایترهای پودری پرطرفدار ترین نوع هایلایتر هستند که رنگ های مختلف آن باعث میشود تا روی هر پوستی با هر تناژ رنگی اجرا شود. رنگهای صورتی و رزگلد از نمونه های رنگ دین هایلایتر میباشد که ظاهری زیبا و متفاوت به پوست فرد می دهد. این هایلایتر برای افرادی که به دنبال ظاهری طبیعی و زیبا هستند بسیار مناسب است. هایلایتر مایع مگا گلو هایلایتر های مایع کاربردهای مختلفی دارند. هم میتوان از آنها به عنوان زیرساز آرایش و قبل از کرم پودر استفاده کرد و هم میتوان آنرا به تنهایی برای انجام آرایشی ملایم استفاده کرد. هایلایتر وت اند وایلد در نوک خود اپلیکاتوری دارد که به دلیل نیمه جامد بودن محتوای هایلایتر تعبیه شده است. به همین دلیل هنگام استفاده روی کرم پودر باید مراقب باشید تا کرم پودر را پاک نکند. مایع بودن این هایلایتر به پخش شدن بهتر آن روی پوست کمک میکند و به دلیل داشتن طیف رنگ های مختلف هم برای پوستهای روشن و هم برای پوست های تیره مناسب است. هایلایتر پودر شل مگا گلو جدیدترین عضو خانواده ی هایلایتر وت اند وایلد نوع پودری آن است. هایلایتر هایی که به صورت پودری شل میباشد جدیدا از محبوبیت بالایی برخوردار شده اند. این هایلایتر ها حجم بالایی دارند بعلاوه استفاده از آن بسیار راحت است و میتوان حتی با دست این آن را روی صورت پخش کرد و حالتی براق به صورت داد. هایلایتر ژلی همانطور که از اسمش پیداست این هایلایتر ها جنس ژله ای دارند و حالتی براق و زیبا ایجاد می کنند این نوع هایلایتر فقط یک رنگ دارد که زمینه ی آن طلایی است. اما این رنگ برای همه ی تناژ های پوست مناسب میباشد و میتوان از آن بعنوان سایه چشم استفاده کرد. هایلایتر استیکی این نوع هایلایتر اولین نوع خانواده ی هایلایتر های وت اند وایت بوده است. این نوع برای افرادی مناسب است که خیلی تمایل به براق شدن صورت ندارند. بهترین روش استفاده از آن هم این است که آن را روی اسفنج آرایشی بزنید و سپس اسفنج را به گونه هایتان بزنید نه اینکه به صورت مستقیم استفاده کنید. ما در این مقاله سعی کردیم کاربرد و نحوه عملکرد هر کدام از هایلایتر ها را برای شما بررسی کنیم تا در انتخابتان بیشتر دقت کنید و مورد متناسب با نیازتان را انتخاب نمایید

معرفی هایلایتر یکی از برند های معروف بازار محصولات آرایشی

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله سلامت و زیبایی ماه سرا. دراین مقاله درباره ی معرفی هایلایتر یکی از برند های معروف بازار محصولات آرایشی میخوانید. با ما همراه باشید.

معرفی هایلایتر یکی از برند های معروف بازار محصولات آرایشی

هایلایتر از محصولات پرطرفدار آرایشی

یکی از لوازم و محصولات آرایشی که در سالهای اخیر به دلیل استفاده ی زیاد و استقبال زیاد مصرف کنندگان محصولات آرایشی از محبوبیت زیادی برخوردار شده است. به همین دلیل تولید کنندگان تنوع زیادی را به این محصولات اختصاص داده اند. و امروزه انواع مختلف هایلایتر با ویژگی ها و کاربرد های مختلف در بازار موجود است. هایلایترهای پودری ، مایع و نیمه جامد از انواع این محصولات هستند. یکی از برندهایی که به تولید این محصول پرطرفدار با تنوع بالا پرداخته است وت اند وایلد میباشد. در این مقاله به بررسی انواع مختلف  هایلایتر این برند پرداخته ایم و ویژگی ها و معایب و محاسن  هر کدام را توضیح داده ایم.

انواع هایلایتر برند Wet & Wild

هایلایتر پودری مگا گلو

افزایش استقبال مصرف کنندگان نسبت به هایلایتر این برند با استفاده از این نوع یعنی هایلایتر پودری اتفاق افتاد . این هایلایتر های مگا گلو با درخشش بالایی که دارند و رنگ های مختلف آن باعث میشود تا برای هر پوستی استفاده شود. هایلایترهای پودری پرطرفدار ترین نوع هایلایتر هستند که رنگ های مختلف آن باعث میشود تا روی هر پوستی با هر تناژ رنگی اجرا شود. رنگهای صورتی و رزگلد از نمونه های رنگ دین هایلایتر میباشد که ظاهری زیبا و متفاوت به پوست فرد می دهد. این هایلایتر برای افرادی که به دنبال ظاهری طبیعی و زیبا هستند بسیار مناسب است.

هایلایتر مایع مگا گلو

هایلایتر های مایع کاربردهای مختلفی دارند. هم میتوان از آنها به عنوان زیرساز آرایش و قبل از کرم پودر استفاده کرد و هم میتوان آنرا به تنهایی برای انجام آرایشی ملایم استفاده کرد. هایلایتر وت اند وایلد در نوک خود اپلیکاتوری دارد که به دلیل نیمه جامد بودن محتوای هایلایتر تعبیه شده است. به همین دلیل هنگام استفاده روی کرم پودر باید مراقب باشید تا کرم پودر را پاک نکند. مایع بودن این هایلایتر به پخش شدن بهتر آن روی پوست کمک میکند و به دلیل داشتن طیف رنگ های مختلف هم برای پوستهای روشن و هم برای پوست های تیره مناسب است.

هایلایتر پودر شل مگا گلو

جدیدترین عضو خانواده ی هایلایتر وت اند وایلد نوع پودری آن است. هایلایتر هایی که به صورت پودری شل میباشد جدیدا از محبوبیت بالایی برخوردار شده اند. این هایلایتر ها حجم بالایی دارند بعلاوه استفاده از آن بسیار راحت است و میتوان حتی با دست این آن را روی صورت پخش کرد و حالتی براق به صورت داد.

هایلایتر ژلی

همانطور که از اسمش پیداست این هایلایتر ها جنس ژله ای دارند و حالتی براق و زیبا ایجاد می کنند این نوع هایلایتر فقط یک رنگ دارد که زمینه ی آن طلایی است. اما این رنگ برای همه ی تناژ های پوست مناسب میباشد و میتوان از آن بعنوان سایه چشم استفاده کرد.

هایلایتر استیکی

این نوع هایلایتر اولین نوع خانواده ی هایلایتر های وت اند وایت بوده است. این نوع برای افرادی مناسب است که خیلی تمایل به براق شدن صورت ندارند. بهترین روش استفاده از آن هم این است که آن را روی اسفنج آرایشی بزنید و سپس اسفنج را به گونه هایتان بزنید نه اینکه به صورت مستقیم استفاده کنید.

ما در این مقاله سعی کردیم کاربرد و نحوه عملکرد هر کدام از هایلایتر ها را برای شما بررسی کنیم تا در انتخابتان بیشتر دقت کنید و مورد متناسب با نیازتان را انتخاب نمایید

منبع: مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *