معرفی انتخاب کرم پودر و مقایسه دو برند مشهور لوازم آرایشی
انتخاب کرم پودر و مقایسه دو برند مشهور لوازم آرایشی

انتخاب کرم پودر و مقایسه دو برند مشهور لوازم آرایشی

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله سلامت و زیبایی ماه سرا. دراین مقاله درباره ی انتخاب کرم پودر و مقایسه دو برند مشهور لوازم آرایشی میخوانید. با ما همراه باشید.

انتخاب کرم پودر و مقایسه دو برند مشهور لوازم آرایشی

کرم پودر های وت اند وایلد و رولوشن

همانطور که میدانید بازار لوازم آرایشی بسیار شلوغ بوده و تنوع محصولات و برندها و کیفیت های متفاوت باعث میشود تا برای انتخاب مورد مناسب کمی به مشکل بخورید. یکی از لوازم آرایشی پرکاربرد کرم پودر است که از این قاعده مستثنی نیست. یکی از راه هایی که میتواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید مقایسه و نقد لوازم آرایشی موجود در سایتها و در کل بازار میباشد. در این مقاله ما دو کرم پودر از دو برند Wet&Wild و Revelation را مورد نقد بررسی قرار می دهیم و شما میتوانید با مطالعه ی این مقاله هر کدام را که متناسب با نیاز تان هست استفاده کنید

مواردی که در مقایسه اهمیت دارند

بسته بندی 

یکی از ملاک هایی که در انتخاب کرم پودر اهمیت دارد بسته بندی محصول میباشد. این دو برند کرم پودر هم از این قاعده مستثنی نیستند

کرم پودر هردو برندی که نام بردیم درون قوطی های شیشه ای نگهداری و محافظت میشود. اما کرم پودر وت اند وایت توسط یک غلطک مخصوص از ظرف خارج میشود و روی پوست قرار میگیرد. اما کرم پودر رولوشن در نوک ظرف شیشه ای خود اپلیکاتور دارد. اپلیکاتور اسفنجی است که محتویات درون ظرف را به مقدار لازم به پوست منتقل میکند.برخی افراد معتقدند اپلیکاتور به کار رفته در این محصول از لحاظ بهداشتی مورد تایید نیست اما این موضوع از نظر علمی اثبات نشده است.

ادعای هر محصول 

برند وت اند وایلد ادعا کرده است که این کرم پودر مثل پوست شماست حتی بهتر. همچنین ادعا کرده که این محصول زیر هفت مدل نور تست شده و مناسب برای عکاسی میباشد. نتیجه ی نهایی استفاده از این کرم پودر حالت مات به پوست میدهد تا پوست بی نقصی داشته باشید. اما برند رولوشن مدعی شده که فرمولاسیونی که در تولید این کرم پودر به کار رفته باعث شده تا محصولی سبک به وجود بیاید و بتوان میزان پوشش آن را روی پوست کنترل کرد. نتیجه ی نهایی این محصول روی پوست حالت نیمه مات میباشد.

عملکرد هر محصول 

عملکرد کرم پودر و کاربردی که دارد و نتیجه ای که روی پوست رقم میزند از دیگر ملاک هایی است که در انتخاب مورد مناسب می تواند کمک زیادی کند. کرم پودر وت اند وایت کاور بالایی دارد و فینیش مات دارد که این ویژگی هم می تواند بسیار عالی باشد و هم میتواند نتیجه ی عکس بگذارد. لذا افرادی که پوست خشک دارند نباید از این محصول استفاده کنند چرا که باعث نمایان شدن چین و چروک در پوست میشود اما افرادی که پوست چرب دارند و نیاز به کاور بالا و متناسب دارند این کرم پودر برایشان مناسب است.

اما کرم پودر رولوشن نسبت به وت اند وایلد پوشش مرطوب تری دارد و فینیش نیمه مات آن میتواند برای پوست های خشک کاربرد بیشتری داشته باشد. برای استفاده از کرم پودر رولوشن میتوانید با افزایش مقدار کرم پودر به پوشش دلخواهتان دست پیدا کنید.لذا این کرم پودر هم برای آرایش روزانه مناسب است و هم برای آرایش های مخصوص مهمانی و مراسمات خاص.

در مجموع به عنوان نتیجه گیری از مقایسه ی این دو برند کرم پودر به این مطلب باید اشاره کنیم که هر دو محصول با کیفیت هستند و می توان با خیال راحت از آنها استفاده کرد اما کاربرد های متفاوت آنها باعث شده تا هر کدام متناسب با کاربردشان انتخاب شوند و مورد استفاده قرار گیرند. کرم پودر رولوشن برای پوست های نرمال تا خشک مناسب تر است . و کرم پودر وت اند ویلد برای پوستهای چرب مناسب است.

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی Mohamad

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *