انواع برندهای عالی و جذاب سایه چشم که باید در لوازم آرایشتان داشته باشید.
انواع برندهای عالی و جذاب سایه چشم که باید در لوازم آرایشتان داشته باشید.

انواع برندهای عالی و جذاب سایه چشم که باید در لوازم آرایشتان داشته باشید.

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم درباره انواع برندهای عالی و جذاب سایه چشم که باید در لوازم آرایشتان داشته باشید.نکات جالب و جذابی را بیان کنیم با ما همراه باشید.

سایه زدن چشم:

سایه زدن یکی از هیجان انگیزترین قسمت‌های آرایش کردن صورت است، چون این مرحله از میکاپ با رنگ‌های متنوعی سر و کار دارد و مرحله رنگارنگ و جذابی محسوب می‌شود،پس برای داشتن زیبایی دو چندان در این قسمت هیجان انگیز باید سایه های عالی و خوبی داشته باشید.در این مقاله می خواهیم انواع برندهای عالی و جذاب سایه چشم که باید در لوازم آرایشتان داشته باشید.

 معرفی انواع برندهای عالی و جذاب سایه چشم و خواص آنها:

از آن جا که سایه در آرایش چشم‌ها نقش مهم و موثری ایفا می‌کند، بسیار مهم است که این وسیله آرایشی را از برندهای معتبر و شناخته شده تهیه کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع برندهای عالی و جذاب سایه چشم آشنا کنیم تا هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید.

انواع برندهای عالی و جذاب:

رایج ترین نوع سایه که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد پالت‌های سایه چشم هستند که بافت اکثر آن‌ها به صورت پودر فشرده است. بافت و ظاهر سایه‌های کرمی شبیه کرم بوده و برق زیادی دارند.سایه های پودری هم اکثرا به شکل تک رنگ و کاسه ای در بازار به فروش می‌رسند.که به معرفی انواع سایه چشم های موجود در بازار می پردازیم؛

سایه چشم مایع
سایه چشم مدادی
سایه چشم پودری فشرده
سایه چشم کرمی
سایه چشم پودری

سایه چشم رولوشن :

رولوشن یک مارک سایه چشم بسیار محبوب است. برند پرطرفدار و با کیفیت رولوشون در میان انواع محصولات آرایشی که تولید می‌کند، پالت‌های سایه چشم را هم طراحی و تولید می‌کند. رولوشون یک برند انگلیسی می‌باشد که از میان پالت‌های متنوع آن با رنگ‌های مات و براق می‌توانید با توجه به رنگ چشم یا لباس خود، پالت دلخواهتان را انتخاب کنید.

پالت سایه چشم ۱۵ رنگ:

پیشنهاد می‌کنیم پالت سایه چشم ۱۵ رنگ رولوشن مدل Velvet Rose را تهیه کنید. این محصول رنگ بندی متنوعی دارد و برای آرایش روز و شب مناسب است چون به شما کمک می‌کند در تمام طول مراسم، چشمانی گیرا و نافذ داشته باشید. در فرمولاسیون این محصول نهایت دقت به عمل آمده و فاقد مواد آلرژی زا می‌باشد. پس می‌توانیم بگوییم با خیال راحت این پالت را تهیه کنید چون دچار هیچ گونه حساسیتی نخواهید شد.

انواع سایه چشم رولوشن:

پالت سایه چشم رولوشن مدل Velvet Rose را می‌توان هم به صورت خشک و هم به صورت مرطوب استفاده کرد.

سایه رولوشن متناسب کدام پوست است؟

این محصول بسیار باکیفیت بوده و دارای طیف رنگی نارنجی و قرمز تا قهوه ای می باشد. این پالت مناسب افرادی است که تناژ رنگ پوست آن‌ها سرد است؛ چون رنگ‌های این پالت گرم و خنثی هستند.

ویژگی‌های سایه‌ چشم های رولوشن :

ماندگاری طولانی مدت
دارای پیگمنت ورنگدانه های قوی
دارای انواع رنگ های مات ودرخشان
نرم و سبک روی چشم
دارای رنگ های متنوع سرد ،گرم و خنثی

سایه چشم میبلین:

میبلین نام برند فرانسوی معروف است که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردارند. برند بسیار محبوب و با کیفیت میبلین در سری محصولات آرایشی طراحی و تولید نموده است.

سایه چشم طبیعی:

اگر به دنبال یک سایه چشم هستید که در عین طبیعی بودن ماندگاری بالایی هم داشته باشد، سایه چشم‌های میبلین بهترین گزینه هستند. شما می توانید با رنگ بندی متنوع سایه های مبیلین آرایش روز وشب مختص به خودرا داشته باشید.

ماندگاری طولانی مدت:

پالت‌های سایه چشم فرانسوی میبلین دارای ماندگاری بالایی بوده و نیازی به تمدید در طول روز ندارد. پس لازم نیست هیچ گاه نگران پاک شدن سایه خود در جشن باشید. براش موجود در پالت‌های میبلین کار را برای شما آسانتر کرده است و در صورتی که این پالت را تهیه کنید دیگر نیازی نیست به دنبال براش سایه چشم جدا برای آن باشید.

ویژگی‌های سایه چشم‌های میبلین:

دارای بافت مات وبراق
دارای پیگمنت‌های فشرده و غنی
مناسب برای آرایش در روز وشب
دارای رنگ بندی متنوع در یک پالت
ایجادبافت نرم ومخملی روی پلک
دارای کیفیت و ماندگاری بالا

سایه چشم دبورا:

پالت سایه چشم دبورا مدل Smoky Eye نمایی جذاب در آرایش شما ایجاد می کند و با ترکیب رنگهای متنوع جلوه بی نظیر به چشمهایتان می دهد. این پالت سایه چشم دبورا با رنگدانه های غنی خود و ترکیب اسان با پوست دارای ماندگاری بالایی است .در حال حاضر محصولات آرایشی برند دبورا جزو محصولات دسته یک آرایشی در ایتالیا به حساب می‌آیند

ویژگی‌های سایه چشم‌های دبورا:

ماندگاری و دوام بالا
دارای رنگ‌دانه های قوی
ایجاد بافت نرم وابریشمی پشت پلک
دارای رنگ های متنوع

سایه چشم لورال:

کار عمده این شرکت بر اساس رنگ مو، عطر، کرم های محافظت در مقابل خورشید (ضدآفتاب)، انواع ژل و نرم کننده و لوازم آرایشی است. شرکت لورال در زمینه هایی چون درمانولوژی، مهندسی بافت و تولید داروهای شیمیایی نیز فعالیت گسترده ای دارد، به طوریکه در بخش فناوری نانو نیز دارای اختراعات زیادی در آمریکا است.

تنوع رنگ:

پالت سایه چشم لورال با دارا بودن ۱۰ رنگ متفاوت و هارمونیک در یک قاب امکان ایجاد سایه‌ای بی نظیر بر پشت چشمان شما را دارد. بافت این سایه چشم ابریشمی و نرم است و به راحتی بر روی پلک شما می‌نشیند و ظاهری زیبا به آرایشتان میبخشد.

ترکیب رنگ روشن و خنثی :

شما از رنگ‌های روشن و خنثی این پالت چشم عالی می‌توانید به عنوان رنگ پایه استفاده نمایید و از رنگ‌های بسیار ملایم و روشن می‌توانید به عنوان قاب ابرو و جلوه‌ای برای زیر ابرو، پشت پلک و حتی اطراف چشم استفاده نمایید. از دیگر رنگ‌های پالت لورال که دارای تناژ پر رنگ‌تر و گرم‌تر هستند هم برای زیرچشمان خود می‌توانید استفاده کنید.

سایه چشم هدی بیوتی:

هدی بیوتی نام یک برند آمریکایی لاکچری و گران قیمت است. سایه چشم‌های هدی بیوتی مانند سایر محصولات این برند از قیمت بالایی برخوردارند. بسیاری از میکاپ آرتیست‌های مطرح دنیا با این برند کار می‌کنند.

پیگمنت هدی بیوتی:

پالت سایه هدی بیوتی مدل New Nude یکی از مدل‌های جدید پالت سایه هدی بیوتی است که از بی نظیرترین و خاص ترین رنگ ها ساخته شده این پالت بسیار حرفه ای طراحی شده و از پیگمنت‌های بسیار غنی و رنگ های فوق العاده قوی در آن استفاده شده است.پس اگر به دنبال یک پالت سایه چشم هستید که زیبایی چشمان شما را دو چندان کند این برند سایه چشم را از دست ندهید.

پالت سایه هدی بیوتی مدل Desert Dusk یکی دیگر از پالت‌های هدی بیوتی می‌باشد که دارای رنگ های درخشان و پیگمنت بسیار بالایی است.

سایه شاین و مات :

اگر این پالت سایه چشم را از نزدیک ببینید، مشاهده می‌کنید که همه رنگ های این پالت پر انرژی بوده و در دو نوع شاین و مات ارائه شده اند. اگر به سراغ رنگ‌های متنوع و گرم این پالت بروید به شما قول می‌دهیم که آرایش های بسیار متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

سایه چشم آرکانسیل:

آرکانسیل یک برند فرانسوی است که محصولات آرایشی تولید و به بازار عرضه می‌کند. این برند در سراسر دنیا شناخته شده و طرفداران بسیاری دارد. پالت‌های سایه چشم آرکانسیل انواع مختلفی دارند پالت سایه چشم آرکانسیل مدل Ohh LaLa یکی از آن دسته سایه چشم ها است که برای انواع آرایش‌های روزانه و مجلسی گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. بافت این سایه بسیار قوی بوده و یکی از بهترین عملکردهای ممکن را بر روی پلک های شما دارد. اگر از سایه چشم آرکانسیل مدل Ohh LaLa استفاده کنید، یک آرایش چشم ماندگار و بدون ریزش را تجربه خواهید کرد.

پالت‌های سایه چشم آرکانسیل:

استفاده از پالت‌های این برند بسیار راحت بوده و دارای مجموعه از رنگ‌های براق و زیبا می‌‌باشد. رنگ دانه‌های انعکاس دهنده نور که در سایه‌های براق این مارک سایه چشم بکار رفته، باعث می‌شود تا صورت شما براق و فوق العاده جذاب به نظر بیاید.

سایه چشم فلورمار:

خرید پالت سایه چشم فلورمار یک انتخاب اقتصادی است ،محصولات فلورمار به دلیل قیمت و کیفیت مناسب‌شان است که در میان خانوم‌ها پر طرفدارند.
بانوان  ایرانی کاملا با محصولات این برند ایتالیایی،ترکیه‌ای آشنایی دارند و آن‌هایی که یک بار این محصولات تهیه کرده‌اند، به مشتری همیشگی آن تبدیل شده‌اند.

 برندهای سایه چشم ایرانی:

مواردی که تا به اینجا به شما عزیزان معرفی کردیم برندهای خارجی سایه چشم بودند که علاوه بر کیفیت از قیمت تقریبا بالایی هم برخوردار هستند،اگر می خواهید هزینه کمتری برای سایه چشم پرداخت کنید،به سراغ برندهای  ایرانی بروید؛

برترین برندهای سایه چشم ایرانی:

سایه چشم کالیستا
سایه چشم کنویس
سایه چشم مای
سایه چشم این لی

و تمام این برندها با قیمت بسیار عالی و تخفیفات ویژه در فروشگاه اینترنتی ماه سرا به فروش می رسد.

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *