معرفی چند راهکار که به کمک آن می توانید رنگ موی سر را پاک کنید
چند راهکار که به کمک آن می توانید رنگ موی سر را پاک کنید

چند راهکار که به کمک آن می توانید رنگ موی سر را پاک کنید

سلام عزیزان ماه سرایی ما در این مطلب به چند راهکار که به کمک آن می توانید رنگ موی سر را پاک کنید پرداختیم. لطفاً در ادامه با ما همراه باشید.

چند راهکار که به کمک آن می توانید رنگ موی سر را پاک کنید

در این متن به چند راهکار که به کمک آن می توانید رنگ موی سر را پاک کنید می پردازیم. مسئله ای که حتماً بسیاری از افراد مختلف با آن مواجه هستند این است که پس از رنگ کردن موهای خود پشیمان می شوند. وقتی افراد با این موضوع روبرو می‌شوند اکثراً به دنبال محصولات آرایشی گران قیمت می روند. تا شاید بتوانند رنگ موی خود را پاک کند. ولی صحبتی که با این افراد داریم این است که این مواد شیمیایی چه مقدار می‌تواند امن و موثر باشد. ما به این افراد مواد طبیعی را پیشنهاد می کنیم. خوب است بدانید در میان مواد طبیعی موجود جوش‌شیرین نقش بسیار زیادی را در پاک کردن رنگ موی سر ایجاد می‌کند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا از چند راهکار برای پاک کردن رنگ موی سر بهره ببرید.

روش‌هایی برای پاک کردن رنگ مو:

1-دکلره کردن مو:

در این روش که می خواهیم از آن صحبت بکنیم به عنوان یکی از رایج ترین گزینه ها برای پاک کردن رنگ مو یاد می شود. ولی خوب است که این موضوع را نیز بدانید. که به دلیل اینکه این روش ممکن است به موهای شما آسیب وارد کند خوب است که شما به دنبال یک روش دیگر باشید. و در نهایت اگر چاره‌ای نداشتید از این راه استفاده کنید. ولی درکل دکلره کردن مو ممکن است آسیب جدی به مو وارد کند. ولی اگر شما این قصد را دارید که رنگ مو را به طور دائمی پاک کنید این روش مناسب است.

2-شامپوی ضد شوره:

از روش‌های جالب برای پاک کردن رنگ مو می توان به استفاده از شامپوی ضدشوره اشاره کرد. که این گزینه بسیار مناسب است برای موهایی که به صورت نیمه رنگ شده اند. ولی این را در نظر داشته باشید که باید چند بار از این شامپو استفاده کنید. تا نتیجه‌ای که مد نظر خود است را ببینید. در موقعی که از این روش استفاده می کنید باید از یک نرم کننده نیز کمک بگیرید. برای اینکه شامپوی ضد شوره ممکن است موهای شما را خشک کند.

3-ویتامین C:

از این روش نیز برای استفاده بر روی موهایی که کاملا رنگ نشده است یاد می شود. چیزی که شما به آن نیاز دارید ترکیب قرص ویتامین c و شامپو است. می توانید از یک یا دو قرص ۱۰۰۰ میلی گرم از ویتامین c استفاده بکنید. و یا اینکه شما می‌توانید از ۱ یا ۲ گرم پودر ویتامین c نیز استفاده کنید. ولی این را در نظر داشته باشید که قرص کارایی و تاثیر بسیار بهتر و بیشتری دارد. حالا قرص ویتامین سی و شامپو را با هم ترکیب کنید. و بر روی موهای خود قرار دهید. تمام موهای خود را با این مخلوط بپوشانید. و بگذارید که ۲۰ دقیقه این محصول بر روی سر شما باقی بماند. و پس از ۲۰ دقیقه سر خود را  بشویید.

4-حمام نمک:

این را بدانید که شما می‌توانید به کمک یک حمام نمکی که حاوی سدیم بی کربنات و نمک اپسوم است رنگ موی خود را پاک کنید. از این روش نیز به عنوان پاک کننده برای موهای نیمه رنگ شده که بسیار مناسب است یاد می شود. چیزی که شما برای این روش نیاز دارید تنها یک وان است. درون یک وان نمک بریزید. و موهای خود را به آن داخل کنید. ولی حتماً مراقبت چشم ها و پوست صورت خود باشید.

5-استفاده از پاک کننده‌های رنگ مو:

این گونه از محصولات را شما می توانید به راحتی تهیه کنید. که بسیار مناسب است برای پاک کردن رنگ موها به صورت دائمی. دو نوع پاک کننده رنگ مو را می توان نام برد. که اولین آن کاهنده رنگ مو و پاک کننده رنگ مو است. این گزینه باعث می شود که کمترین آسیب به مو وارد شود. دومین گزینه را می توان گفت بمانند دکلره عمل می‌کند. که آسیب زیادی نیز به مو وارد خواهد کرد. این موضوع را در نظر داشته باشید که وقتی که می‌خواهد از کاهنده رنگ مو استفاده کنید. از این موضوع مطمئن شوید که رنگ موی طبیعی شما با این گونه مواد از بین نمیرود. به این فکر نکنید که حتماً باید برای پاک کردن رنگ مو به سالن آرایشی بسیار گرانقیمت بروید. و هزینه بسیار زیادی را صرف کنید.

فقط یک کار نیاز است. و آن هم انتخاب و استفاده از مواد مناسب است. موضوع مهم دیگر این است که بعد از انجام تمام مراحل از نرم کننده استفاده کنید تا موی نرم و صاف را دارا باشید.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *