معرفی چند استایل بسیار زیبا و مناسب زمستانه با کمک کاپشن پفی
چند استایل بسیار زیبا و مناسب زمستانه با کمک کاپشن پفی

چند استایل بسیار زیبا و مناسب زمستانه با کمک کاپشن پفی

سلام عزیزان ماه سرایی ما در این مطلب به چند استایل بسیار زیبا و مناسب زمستانه با کمک کاپشن پفی پرداخته ایم. لطفا با ما همراه باشید.

 

چند استایل بسیار زیبا و مناسب زمستانه با کمک کاپشن پفی

در این متنی که به آن پرداخته ایم درباره چند استایل بسیار زیبا و مناسب زمستانه با کمک کاپشن پفی صحبت کرده ایم.زمستان امسال با ترندی ترین ژاکت ها راحت ترین و بغلی ترین ژاکت های موجود در بازار رو به رو هستیم.

با وجود اینکه زمان زیادی بود که کت های پفی طرفداران بسیاری را نداشت. اما در زمستان امسال به لطف و کمک طراحان و مدل‌هایی که از استایل های خیابانی برگرفته شدن بازهم این کت ها از طرفداران زیادی برخوردار شدند. خوشبختانه تقریباً با هر ترتیبی هماهنگ می‌شوند. اعم از شلوارهای جین مختلف و پیراهن های بلند. اما این گفته ها به این معنی نیست که پوشیدن کاپشن های پفی به صورت مناسب کار راحتی باشد. این نوع کاپشن ها به علت اینکه لایه های متعدد دارند و همچنین دارای ظاهری نسبتا ورزشی هستند. پس باید بدانید که در کجا و چگونه از آنها استفاده کنید. تا دارای ظاهری مناسب و درست باشید.در ادامه شما را با استایل های خیابانی مناسبی آشنا می کنیم. که از کاپشن های پفی بهره برده اند و تیپ زمستانی مناسبی را دارند.

1. آن را با شلوار جین پاچه کوتاه بپوشید

در زمستان امسال بهترین انتخابی را که می‌توانید برای یک بالاپوش با انواع و اقسام شلوارهای جین داشته باشید. یک ژاکت ورزشی است که از ورزش اسکی الهام گرفته شده است. به نظر ما استایل خیابانی بسیار مناسب برای فصل پاییز و زمستان است. که در آن از یک شلوار جین پاچه کوتاه به همراه یک کاپشن پفی نواری خاکی رنگ بهره برده می‌شود. چیزی که این طراحی را زیباتر نیز می‌کند جزئیاتی است که با اضافه شدن به آن طرحی دلنشین می دهد. اگر می خواهید این طرح زیبا تر نیز شود و یک ایده بسیار مناسبی پیدا کنید. این است که میان رنگ‌هایی که در کاپشن تان استفاده شده است یک کدام را انتخاب کنید. و کیف دستی و بوت های تا بالای مچ پای خود را با آن رنگ هماهنگ کنید.

2. تیپ خانومانه با ژاکت نقره‌ای پفی

ممکن است زمانی باشد که بخواهید برای تعطیلات آخر هفته خود دارای ظاهری متفاوت باشید. ولی حوصله آن را هم ندارید که کل ظاهر خود را تغییر بدهید. برای همین  به شما یک روش بسیار ساده معرفی می‌کنیم. که با انجام آن یک ظاهر دلنشین و جذاب داشته باشید. تنها کافی است که شما یک کاپشن پفی نقره ای رنگ را بر روی یک شلوار جین تنگ و بوت های تخت که مورد علاقه شما است بپوشید. در ادامه لازم است که کیف دستی زنانه خوش استایل را نیز به تیپ خود اضافه کنید. تا ظاهری مناسب داشته باشید. با انجام این کار و داشتن چنین ظاهری شما آماده اید تا در آخر هفته از خرید مفصل تا یک قرار عصرانه آمادگی لازم را داشته باشید.

3. کاپشن پفی روی پیراهن مینی ژوپ و جوراب شلواری توری

اگر شما قدرت این موضوع را دارید که هوا که کاملاً سرد است یک پیراهن مینی‌ژوپ و جوراب شلواری بپوشید. چیزی که این دو را کامل می‌کند این است که یک کاپشن پفی که تا بالای زانوی شما را در بر می گیرد بپوشید. تا بدن شما در نهایت گرمی و راحتی قرار بگیرد. همچنین شما می توانید از جوراب شلواری هایی که توری است استفاده بکنید. که باعث می‌شود ظاهر کلی شما جلوی بسیار زیبا و جالب بگیرد.

4. یک جلیقه پفی را روی کت و شلوار بپوشید

از جمله مدل های بسیار مناسبی که امسال زمستان آماده شده است.ژاکت‌های پفی است که مدلی بدون آستین دارد و یا به عبارتی جلیقه ای است. این نوع از ژاکت ها باعث می شود که شما به آسانی و راحتی در محل کار خود حضور پیدا کنید. برای بهره بردن از این نوع استایل کافی ست که جلیقه پفی سفید رنگی را بر روی یک دست کت و شلوار زنانه جذاب پوشید تا از یک ظاهر شیک و امروزی به رهبری ببرید.

5. کمی جزئیات امروزی را به ظاهر کلاسیک‌تان اضافه کنید

درست مثل ژاکت های پر زرق و برق کاپشن های پفی نیز بر روی هر لباسی که پوشیده شود باعث می شود که آن ظاهر چشمگیر باشد. پس با توجه به این موضوع با انتخاب یک کاپشن پفی مناسب و زیبا می توانید ظاهری کلاسیک و همیشه مدرن و به روز را تجربه کنید. برای این کار کافی است که شما از یک شلوار جین پاچه کوتاه مشکی تنگ و یک بلوز سفید و یک جفت کفش پاشنه بلند قرمز استفاده کنید. و این ترکیب زیبا را با اضافه کردن یک کاپشن پفی قهوه‌ای رنگ آن به یک استایل و یک ظاهر امروزی و مدرن جذاب تبدیل کنید.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *