معرفی چند روش که به کمک آنها می توانید ترک های پا را درمان کنید
چند روش که به کمک آنها می توانید ترک های پا را درمان کنید

چند روش که به کمک آنها می توانید ترک های پا را درمان کنید

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب ما به چند روش که به کمک آنها می توانید ترک های پا را درمان کنید پرداخته ایم.لطفا با ما همراه باشید.

چند روش که به کمک آنها می توانید ترک های پا را درمان کنید

با ما همراه باشید تا از چند روش که به کمک آنها می توانید ترک های پا را درمان کنید اطلاع پیدا کنید.

پاشنه‌های پایه ترک خورده باعث میشود انسان خجالت زده بشود. و هر جایی نرود برای این که از پاشنه های پای ترک خورده خود خجالت می‌کشد. اما اگر می خواهید که این ترک های پاشنه پا را پنهان کنید راه مناسب و جدیدی را ما به شما پیشنهاد می کنیم. که دیگر احساس خجالت نکنید. این ترکها شاید ممکن باشد به خاطر بی آب شدن بدن رژیم غذایی نامناسب و حتی پوشیدن کفش‌های نامناسب به وجود بیاید. توصیه ای که ما برای شما داریم این است که پیش از این که باعث شود پاهای خود ترک بخورد و در ادامه آن منجر به درد و خونریزی شود. از این کار جلوگیری کنید. با ما همراه باشید تا با برخی نکات برای مراقبت کردن از پاهای خود که بسیار بهتر از یک روش روتین و ساده پدیکور است آشنا شوید.

چگونه پاهای خود را نرم کنید؟

چند روش که به آن می توانید بپردازید را به شما می گوییم. ما در ادامه به شما بعضی نکاتی را خواهیم گفت که بسیار ساده است. و با انجام آنها به‌طور روزانه میتوانید از پاهای خود مراقبت کنید و پاهای نرم و بی عیب داشته باشید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با چند درمان خانگی در این زمینه آشنا شوید.

  1. استفاده از جوش شیرین

در این مرحله اکثر موادی که شما به آنها نیاز دارید به صورت رایج در آشپزخانه شما پیدا می شود. در این روش ابتدا ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین بردارید و به آب گرم آنها را اضافه کنید. پس از آن پاهای خود را به مدت زمان ۱ ساعت و نیم در آن آب قرار دهید. حتی شما می توانید برای گرفتن نتیجه بهتر پس از این مرحله به آن نمک حمام نیز اضافه کنید. می‌توانید نمک‌حمام را به آسانی در بازار پیدا کنید و این عمل باعث می شود که پوست شما نرم شود و ماهیچه های پای شما ریلکس کند. سعی کنید که شما اینکار را به صورت منظم انجام دهید.

  1. جادوی موز

از موز به عنوان میوه استوایی که دارای مزایای بسیاری برای سلامتی است یاد می‌شود. که این میوه حتی می‌تواند باعث شود که ترک های عمیق پا بدون هیچ سختی درمان شود. در ابتدا یک موز را درون یک مخلوط کن له کنید. و بعد آن را به صورت خمیر یک دست بر روی پاپ پخش کنید. حالا بگذارید که این خمیر را به مدت ۱۰ دقیقه بر روی پا بماند.و خشک شود. و سپس آن را با آب گرم بشویید. و اگر می خواهید از این روش به یک نتیجه دلخواه برسید این کار را یک بار در هفته انجام دهید.                                                       

  1. روتین تمیز کردن روزانه پا

از کارهای پر اهمیت دیگر این است که برنامه روتین و سختگیرانه داشته باشید. برای تمیز کردن پاها به طور منظم و بسیار جدی است. با انجام این کار باعث می شود که از تجمع پوست های مرده جلوگیری شود و همچنین پوست شما در مقابل خشک شدن و پوست انداختن مراقبت شود. تنها کاری که برای جلوگیری از این موضوع لازم است انجام دهید یک سری مراحل ساده است. که سعی کنید هر شب قبل از خواب به آنها بپردازید. ابتدا کمی نمک را به آب گرم اضافه کنید. و بگذارید پاهایتان به مدت ۱۰ دقیقه در آب بماند. پس از این کار به کمک یک حوله و یا یک پارچه تمیز به پاهای خود ضربات آرام بزنید. و پس از انجام این کار به پاهای خود مرطوب کننده بزنید. همچنین پوشیدن جوراب در هنگام خواب به شما کمک می‌کند که پاهای شما مرطوب نگه داشته شود.

  1. روغن زیتون اعجاب انگیز

از روغن زیتون به عنوان مرطوب کننده بسیار عالی برای پوست های خشک یاد می شود. برای استفاده از روغن زیتون آسان ترین راهی که پیشنهاد می شود این است که یک تکه پنبه را در روغن زیتون فرو ببرید. و سپس آن را به ناحیه ای که آسیب دیده است بمالید. حالا پنبه را به آهستگی و با حرکات دایره وار بر روی پای خود ماساژ دهید. و پس از این کار جوراب پوشیده و اجازه بدهید که به خوبی روغن جذب پوست شما بشود. پس از یک ساعت پای خود را بشویید. اگر می خواهید از یک نتیجه بسیار مناسب برخوردار شوید. اجازه دهید که روغن زیتون در طول شب بر روی پاهای شما بماند و در صبح پاهای خود را بشویید.

  1. استفاده از سرکه

در استفاده از این روش کافیست برای اینکه بخواهید ترک های خشک و زشت بر روی پاشنه های پا درمان شود. فقط مقداری سرکه سیب را به آب گرم اضافه کنید. و پا های خود را در آن قرار دهید. چیزی که باعث می شود از این روش نتیجه بهتری بگیرید این است. که دو قطره مایع ظرفشویی را به آب اضافه کنید.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *