معرفی درباره شلاک ناخن چه می دانید؟با مزیا و معایب این تکنیک آشنا شوید
درباره شلاک ناخن چه می دانید؟با مزیا و معایب این تکنیک آشنا شوید

درباره شلاک ناخن چه می دانید؟با مزیا و معایب این تکنیک آشنا شوید

سلام عزیزان ماه سرایی ما در این مطلب به این پرداخته ایم که درباره شلاک ناخن چه می دانید؟با مزایا و معایب این تکنیک آشنا شوید.لطفا ما را در این متن همراهی کنید.

درباره شلاک ناخن چه می دانید؟با مزیا و معایب این تکنیک آشنا شوید

ما در این مطلب به این پرداخته ایم که درباره شلاک ناخن چه می دانید؟با مزایا و معایب این تکنیک آشنا شوید.با ما همراه باشید. اگر زمان زیادی را صرف مانیکور می‌کنید و در ادامه آن با خرد شدن ناخن خود مواجه می شوید. ما روش بسیار مناسبی را به شما پیشنهاد می کنیم. تکنیکی که ما به شما معرفی می کنیم تکنیک شلاک ناخن است. حال تنها زیبایی و مقاومت ناخن ها بلکه زیبایی و اعتماد به نفس خود را نیز افزایش دهید. این تکنیک جدیداً به دلیل اینکه کاربرد جالبی دارد. و این موضوع که دارای تنوع رنگ و طرح است در بین خانم ها بسیار محبوب و مرسوم شده است.

چیزی که باعث می شود این تکنیک محبوب باشد کارآمد بودن آن  و همچنین ظاهر زیبای آن است. در اصل از شلاک به عنوان نوعی لاک ناخن یاد می شود. پس از این تکنیک به عنوان بلند کردن ناخن و یا همان اکستنشن یاد نمی شود. با توجه به این مورد اما به دلیل این که دارای خاصیت ژلی است. باعث می شود که ناخن تقویت شود و ماندگاری آن بالا رود.  با این تفاصیل مزیت دیگر شلاک این است که در مقایسه با سایر پوشش های طولانی مدت ناخن عوارض کمتری را در بر دارد. مزیتی که این  مانیکور دارد از خرد شدن ناخن های شما جلوگیری می کند. و به آنها آسیب نمی‌زند.

از مزایا و معایب شلاک ناخن چه می دانید؟

بهترین مزیتی که  شلاک ناخن دارد باعث ماندگاری می شود. چیزی که بسیار حائز اهمیت است. این است که شلاک ناخن تا ۱۴ روز روی ناخن ثابت می ماند. و همچنین شما می توانید که شلاک ناخن را بسته به میزان رشد ناخن خود تا سه هفته بر روی ناخن نگه دارید. ولی زمانی بیشتر از این را برای شما توصیه نمی کنیم. به این دلیل که اگر بیش از این مدت بر روی ناخن شما باقی بماند. باعث میشود که ناخن سفت شود و برای پاک کردن آن شما دچار مشکل شوید.

از مزیت بسیار مهم دیگرشلاک ناخن این است. که شما با انجام این تکنیک در وقت خود صرفه جویی می کنید. به این دلیل که لازم نیست که شما زمان زیادی را صرف کنید لاک ناخن خشک شود. خوبی دیگری که این تکنیک دارد این است که به راحتی پوسته و یا شکسته نمی شود و برای دستان شما هم ضرری ندارد.  پس با خیال راحت از این تکنیک استفاده کنید.

معایب این تکنیک:

اما این تکنیک نیز دارای معایبی جزئی است چه خوب است شما به آن ها نیز توجه کنید.از جمله این معایب می توان به این اشاره کرد که همزمان با بلند شدن ناخن و رشد کوتیکول پایه‌های ناخن شما قابل مشاهده می‌شود. از اشکالات دیگر شلاک می‌توان به استفاده از اشعه ماورای بنفش برای تثبیت آن اشاره کرد. این موضوع از این نظر حائز اهمیت است که همان گونه که شما زمانی که در معرض نور آفتاب قرار می‌گیرید با خطراتی نظیر آسیب‌های پوستی ایجاد لکه و پیری و حتی سرطان مواجه می شوید احتمال این نیز وجود دارد که با قرار گرفتن در معرض اشعه ماورای بنفش در سالن آرایش با همان مشکلات نیز مواجه شوید. برای جلوگیری از این مشکلات فقط لازم است که از یک ضدآفتاب مناسب استفاده کنید و یا به سالنی مراجعه کنید که در آن سالن از نور ال ای دی بهره می برند.

علاوه بر این موارد پاک کردن شلاک مقداری وقت شما را می گیرد و این وقت چیزی در حدود ۱۵ دقیقه زمان است. حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که برای پاک کردن لاک ژلی برخلاف لاک به هیچ عنوان نباید انگشت خود را به استون آغشته کنید. شلاک می تواند باعث شود که به ناخن های نازک و شکننده آسیب وارد شود. پس با این موارد سعی کنید قبل از اینکه از شلاک استفاده کنید همه گزینه ها را بررسی کنید سلامتی خود را در صدر همه اولویت‌ها قرار دهید و بعد اقدام به انجام آن نمایید..

نکته مهم:

موضوع دیگری که خیلی مهم است این است که اگر شما در این زمینه تخصصی ندارید این کار را به افرادی که حرفه ای هستند بسپارید. چون ممکن است در خانه آسیب های جدی و جبران ناپذیری به پوست و ناخن خود وارد کنید. مهمترین چیز و بهترین گزینه برای انجام این کار یک سالن آرایشی مجهز و یک آرایشگر حرفه‌ای و آموزش دیده است. این را باور داشته باشید که اگر سلامتی خود را حفظ کنید قطعاً در وقت و هزینه نیز صرفه جویی خواهد شد.

 

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *