معرفی هر آنچه که شما نیاز دارید تا از میکروبلیدینگ ابرو بدانید
هر آنچه که شما نیاز دارید تا از میکروبلیدینگ ابرو بدانید

هر آنچه که شما نیاز دارید تا از میکروبلیدینگ ابرو بدانید

سلام عزیزان ماه سرایی در این مطلب ما به هر آنچه که شما نیاز دارید تا از میکروبلیدینگ ابرو بدانید پرداخته ایم.لطفا با ما همراه باشید.

 

هر آنچه که شما نیاز دارید تا از میکروبلیدینگ ابرو بدانید

ما در این مطلب به هر آنچه که شما نیاز دارید تا از میکروبلیدینگ ابرو بدانید پرداخته ایم.

میکروبیلدینگ را می‌توان به عنوان یکی از داغ‌ترین ترندهای زیبای ابرو عنوان کرد. در این روش نیمه دائمی که کمترین میزان آسیب را همراه دارد شما می توانید تصویری از بروهای پرپشت و زیبا را برای خود ایجاد کنید. در انجام این روش شما باید ابتدا با تیغه های میکرو بلید ضربه های آرامی را به پوست بزنید. و پس از آن این شیار ها را با رنگدانه ها پر کنید. با انجام این کار باعث می‌شود که این شیار ها شکلی شبیه به مو ایجاد بکند.و در نهایت باعث می‌شود که بسیار طبیعی به نظر برسد. این روش بسیار مناسب است. تا بتواند جایگزین مداد و یا سایه برای پر کردن ابروهای تان شود. علاوه بر این موارد شما می توانید با این کار ابروهای متقارن و کاملا متناسب با فرم صورت خود داشته باشید. که دیگر نگران ظاهر ابروهای تان نباشید.

1-میکروبیلدینگ ابرو چیست؟

از میکروبیلدینگ به عنوان یک روش آرایشی نیمه دائمی که برای پر کردن و یا حتی تغییر شکل ابروها است یاد می شود.

روشی که این کار دارد این است که از یک تیغه دستی که بسیار ظریف است در آن کمک گرفته می‌شود. تا برش های بسیار ریز در پوست ایجاد شود و پس از ایجاد این برش ها رنگدانه ها را وارد این برش ها  کند. به دلیل ظرافت ای که تیغه ها دارد و شکلی که به آن برش داده می شود. نتیجه نهایی کار شما بسیار واقعی و شبیه به موهای خود به نظر می رسد. از این متد برای افرادی که دارای ابروهای نازک توخالی و یا دارای ابروهای نامتقارن هستند استفاده می شود. در ابتدای این کار با آرایشگرتان در مورد شکل و رنگ ابروی خود صحبت بکنید. و سپس آرایشگر شما متناسب با خواسته که شما از او دارید. شکل و ظاهر ابروهایتان را می کشد و پس از آن شروع به کار می کند.

2- تفاوت بین میکروبلیدینگ و پر کردن ابرو

از دیگر شکل های میکروبیلدینگ می توان به پر کردن دانه ای ابرو اشاره کرد. اما تفاوت این امر این است که به جای استفاده از یک ابزار چند تیغه ای. شما از یک ابزار تک تیغه ای برای این برش ها استفاده می کنید.

اما روش هر دو کار یکسان است. به این صورت که شما در ابتدا با استفاده از هرکدام از این تیغه ها در پوست خود بریدگیهای ایجاد می کنید. و سپس از این بریدگیها رنگدانه ها را به داخل پوست خود تزریق می‌کنید. که در ادامه این امر این برش‌ها ظاهری شبیه به موهای طبیعی شما ایجاد می کند. از این روش برای افرادی استفاده می‌کنند که به طور طبیعی از ابروهای پرپشت تری برخوردار هستند. ولی دارای ابروهای متقارن نیستند. و یا حتی می خواهند که ابروهای شان را کمی تغییر دهند. با استفاده از یک تیغه آرایشگر می تواند دقت بیشتری داشته باشد.

3- تفاوت بین میکروبلیدینگ و خالکوبی یا تتوی ابرو

در واقع خالکوبی ابرو نیز بسیار شبیه به خالکوبی منظم است. به این معنی که جوهر را به کمک یک قلم و سوز نی ریز که لرزشی با سرعت بالا دارد به پوست وارد می کنند.در واقع مهمترین تفاوتی که بین خالکوبی و میکرو بلیدینگ است استفاده از جوهر به جای رنگدانه است. این تفاوت به این معنی است که جوهر به عنوان یک روش دائمی است. که اثر آن همیشه وجود دارد ولی رنگدانه به مرور زمان تقریباً محو می شود.

ولی تتو ابرو در مقایسه با روش های دیگری نظیر میکروبلیدینگ از محبوبیت کمتری برخوردار است. و کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. به این دلیل که ابروهایی که تتو شده  در واقع ظاهری غیرطبیعی دارند. و در اصل مشخص است که کشیده شده اند. علاوه بر این امر تاتو ابرو هم مانند تاتو بدن این امکان را دارد که تغییر رنگ دهد. و ممکن است گاهی باعث خونریزی شود. موضوع دیگری که شما حتماً باید به آن توجه کنید این است که عنوان میکروبلیدینگ ها گاهی اوقات ممکن است با تاتو ابرو اشتباه شود. ما به شما پیشنهاد می کنیم همان چیزی را که نیاز دارید را به دقت تمام با آرایشگر خود در میان بگذارید.

4- تفاوت بین میکروسایه و میکروبلیدینگ

هدفی که از میکرو سایه برمی آید این است. که ابروهایی با ظاهری کامل تر ایجاد شود که این را نشان می دهد که با آرایش پر شدند.ولی در واقع میکروبلیدینگ ها تار هایی شبیه به مو را ایجاد می کنند. ولی با انجام میکرو سایه شما از نتیجه ای ملایم تر و شبیه به زمانی که از پودر سایه ابرو بهره برده اید برخوردار می شوید.

با توجه به همین امر از این روش به عنوان ابروهای پودری نیز یاد می شود. شما در انجام روش میکرو سایه با لکه های کوچکی به شکل نقطه در پوست خود روبرو می‌شوید. که رنگدانه ها از این لکه ها رسوب می کند. شما با انجام این روش یعنی روش میکرو سایه روشی را نظیر دو روش قبل به انجام می رسانید اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که تنظیماتی که برای سوزن میکروسایه به کار می‌رود گرد است برخلاف دو روش قبل که تیغه ای صاف و تخت دارند. با همین موضوع باعث می‌شود که ایجاد لکه ها ساده‌تر باشد و افرادی از روش میکرو سایه بهره می برند که دارای پوستی چرب باشند و یا این که ظاهر آرایشی مناسب را ترجیح بدهند.

 

منبع:مجله ماه سرا

درباره‌ی amirafshar

حتما ببینید

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره به روش ماه سرا

آموزش فرکردن مو های آسیب دیده از رنگ و دکلره

با سلام و درود خدمت همراهان عزیز و همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *