26 مدل مو مردانه که با آشنایی آن می توانید یک آرایشگر مردانه حرفه ای شوید.
26 مدل مو مردانه که با آشنایی آن می توانید یک آرایشگر مردانه حرفه ای شوید.

26 مدل مو مردانه که با آشنایی آن می توانید یک آرایشگر مردانه حرفه ای شوید.

با سلام خدمت همراهان همیشگی مجله ماه سرا در این مقاله می خواهیم 26 مدل مو مردانه که با آشنایی آن می توانید یک آرایشگر مردانه حرفه ای شوید.نکات جذابی رابیان کنیم باماهمراه باشید.

آرایشگر مردانه:

آرایشگری حرفه ای،در جهان به یک مهارت و تخصص علمی تبدیل شده و اصول خاص خودش را دارد.و هر شخصی می تواند با آموزش چند نکته خاص و تمرین زیاد یک آرایشگر حرفه ای شود در این مقاله با ما همراه باشید تا آموزش 26 مدل مو مردانه یک آرایشگر حرفه ای شوید.

26 مدل مو مردانه:

1_مدرسه ای:

در این مدل موهای سر به چند دسته تقسیم می شود و دور سر را با شانه شماره 8 تقریبا شبیه به آلمانی ،روی سر شانه شماره 16 بدون پله و جلوی سر با قیچی کوتاه و پرداخت می شود.

2_کرنلی:

مدل کرنلی یابالا بغل به چپ و راست،تفاوتی ندارد و بسته پیچ و تاب موهای مشتری دارد.در این مدل دور سر را باشانه شماره 8 تقریبا مدل موهای آلمانی کوتاه کرده و بقیه موها را با قیچی اصلاح می کنیم.البته در این مدل موهای جلو باید بلندتر باشد.

3_طاق وسط پر:

در این مدل جلوی مو به دو قسمت مساوی تقسیم شده و رو به بالا فیکس می شود.و کوتاهی دور موها بسته به نظر و سلیقه مشتری دارد.

4_تیکه تیکه :

در این مدل تنها ابزاری که می توانیم استفاده کنیم شانه و تیغ است در این مدل با استفاده از تیغ قد موها را کوتاه کرده به صورت نامنظم وخرد(خطوط کوتاه و بلند از جلوی سر شروع می شود و رو به عقب) حالت داده می شود.

5_سون کج:

ان مدل مانند همان مدل خامه ای است که موهای پشت سر را به صورت سون(هفت) در آورده  و در گوشه چپ یا راست پشت سر با ماشین و قیچی در می آوریم و جلوی سر انتخاب مدلش با مشتری است ولی توصیه می شود که موها بلند باشد به رو به عقب حالت داده شود.

6_سون:

در مدل سون (seven) موهای روی سر با شانه شماره 8به حالت هفتی تا وسط پشت سر به صورت تیز یا گرد و یا مربعی در آورده و بلندی و کوتاهی جلو مو بسته به سلیقه مشتری دارد.ولی توصیه می شود موها ی جلو بلند و به طرف چپ یا راست حالت داده شود.

7_ مصری:

در مدل مصری مدل جلوی مو بسته به نظر مشتری دارد،روی گوش ها تا شقیقه گوش کم مو تر از تاج سر است، نسبت پشت سر به جلو مو از نصفه گوش راست تا نصفه گوش چپ را باماشین می زنیم شماره شانه 10 باید باشد.

8_دم موشی:

در این مدل مو همانند مدل سون عمل کرده ولی وسط پشت مو مشتری را از نصف ارتفاع پشت سر به پایین بسیار باریک کرده و به صورت یک تکه نخ ضخیم در می آوریم.از خط شقیقه به طرف پشت سر را با شانه شماره 6 زده می شود.

9_بوکسری:

در این مدل از بالای شقیقه سمت راست به صورت گرد تا سمت چپ با شانه شماره 6 به صورت گرد زده و سعی کنید بدون پله و کاملا پرداخت شده باشد،و جلو مو بسته به نظر مشتری دارد که کوتاه یا بلند باشد.

10_تیفوسی:

در این مدل دور سر را با ماشین مدل آلمانی زده و موها تقریبا خیلی کوتاه می شود.قد موهای جلو سر باید 2 سانتی متر بلندتر باشد تا به صورت گرد و رو به بالا بایستد.موهای جلو سر را باید بپیچید و موهای بالا گوش را با شانه شماره 12 زده شود.

26 مدل مو مردانه که با آشنایی آن می توانید یک آرایشگر مردانه حرفه ای شوید.

11_تهمتن:

در این مدل بجز جلوی سر همه را با ماشین زده البته به اندازه متفاوت به صورتی که از بالای بین دو گوش تا پشت و انتهای موها با شانه شماره 6 و پشت سر با شانه شماره 16 زده می شود.این مدل شباهت زیادی به مدل مدرسه دارد.

12_مردانه:

در این مدل کل موهای سر را با معمولی و ساده  می زنیم با شانه شماره 20 و دور سر را با قیچی کوتاه می کنیم.

13_روگوشی:

در این مدل همه موها با قیچی اصلاح می شودو جلو پشت موها بسته به نطر مشتری دارد.ولی روی گوش ها حتما باید صاف یا نصفه یا خط زاویه دار رو به پایین زده شود.

14_یال اسبی:

در این مدل از تاج سر گرفته تا خط پشت سر را به صورت بلند گذاشته و هر چه به طرف پشت سر میی رویم موها باریکتر شده و به شکل یال اسب در می آوریم.و مو های دور سر را شانه شماره 4 می زنیم و ارایش جلو مو بسته به نظر مشتری دارد.

15_دیزل:

در این مدلدور تا دور سر با شانه شماره 8 مانند مدل خامه ای می زنیم.در این مدل موها باید حالت پله ای داشته باشد.و اصلا از شقیقه تا انتهای گوش به هیچ عنوان کوتاه نشود تا موها بلند و حالت دار باشد و به خوبی فیکس شود.

16_قارچی:

در این مدل بغل سر مانند مدل کوپ 1 سانتی متر (با شانه شماره 6)و در پشت سر صاف ادامه می دهیم و همه باید پله دار باشد و پایین سر بلند و این مدل مخصوص موهای لخت و صاف است.

17_قیصر:

در این مدل همه موها تقریبا به یک اندازه اصلاح و کوتاه می شود.البته می شود دور موها را بیشتر کوتاه کرد ولی نه به اندازه ای که سفیدی کف سر نمایان شود.موهای جلو را 3 سانتی متر رو به پایین زده و فیکس شود.موهای پشت سر را می توان به یک اندازه کوتاه کرد.

18-خامه ای:

در این مدل تمام دور سر با شانه شماره 8 پله دار و عمیق زده می شود.و موهای روی سر بلند و به یک طرف صورت حالت داده می شود.

19_سایه:

در این مدل موها با انواع شانه کوتاه می شود و از پایین به بالا از شانه شماره 2 شروع شده و به ترتیب شانه شماره 4،6،8 استفاده می شود و موهای جلو بسته به نظر مشتری دارد.

20_کوپ:

در این مدل تنظیم موها با دور سر انجام می شود (دور سر با ماشین کوتاه می شود)به صورت پله ای و با قطر 2 سانتی متری دور سر را باشانه شماره 6 زده و پایین پشت سر کمی پهن تر یعنی 2/5 سانت تا دید و زیبایی بیشتری داشته باشد.مدل موها جلو بازهم بستگی به نطرمشتری دارد که بخواهد کوتاه یا بلند باشد.

21_آلمانی(افسری):

در این مدل موهای دور سر را باشانه شماره 8 و چسبانده و عمیق می زنیم ،از بالا به پایین و حرکت قوسی ماشین باید بدون پله و جلو مو بسته به نظر مشتری است.

22_پشت بلند:

در این مدل کمی بغل گوش را با ماشین کوتاه کرده تا روی نصفه گوش و بقیه موها را با قیچی کوتاه کرده و قد موهای پشت سر باید چند سانتی متر از خط گردن پایین بیاید.البته جلوی مو بسته به سلیقه مشتری داردو اگر موها کمی موج داشت پیتاژ زده شود.

23_پشت پر:

در این مدل بغل سر تا روی گوش را خیلی کوتاه کرده و با ماشین می زنیم (بطوریکه موها موها به حالت چپ و راستی در هم شود).بطوریکه موهای پشت سر با موهای جلو متفاوت باشد.و موها جلو بستگی به نظر مشتری دارد.و موهای پشت سر کوتاه و در هم ریخته است و حالت پف دارد.(موهای جلو رامی توان بلند گذاشت و روبه عقب حالت داد)

24_جلو کوتاه:

در این مدل تمام موها را باشانه شماره 12 کوتاه م ی کنیم و موهای جلو سر کوتاه کوتاه است فقط می توانیم در این مدل به صورت شاهینی یا خروسی کمی حالت داده و فیکس کنیم.

25_میکروبی:

در این مدل دور سر را مدل کوپ می زنیم(با شانه شماره 6) و از بالای کوپ تا نرسیده به روی سر را بلند می گذاریم به حالت گرد و پشت سر را حالت دار از بغل می زنیم به طوری که به طرف وسط جمع شوند.

26 مدل مو مردانه که با آشنایی آن می توانید یک آرایشگر مردانه حرفه ای شوید.

26_ترکیبی:

در این مدل بقل موها و دور سر را با چند شماره ماشین می توانیم بزنیم.تا یک نوع خطای دید ایجاد کند.و هیچ کوتاهی و بلندی خاصی وجود نداشته باشد.و بیقه موها را به روش معمولی کوتاه می کنیم.و این موج روی موها بسیار زیبا خواهد بود (برای بالای گوش و بغل گوش از شانه شماره 6 یا 8 و دور سر و پایین سر شانه شماره 16 یا 20)

در این مقاله 26 مدل موی مردانه برایتان معرفی شد تا با آشنایی و رعایت این نکات بتوانید زیباتر و جذابتر از گذشته بدرخشید امیدوارم با 26 مدل مو مردانه بتوانید زیبایی های بیشتری را تجربه کنید.

منبع:مجله ماه سرا

 

درباره‌ی فاطمه

فاطمه اربابی هستم کارشناس حقوق علاقمند به کامپیوتر و دنیای آموزش در فضای مجازی و اینترنت، در حال حاضر مشغول به محتوا نویسی و وبمستری هستم.

حتما ببینید

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

کاشت ناخن به روش دیپینگ و فواید دیپینگ برای ناخن

دیپینگ و فواید آن برای ناخن : تا به حال در مورد روش های کاشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *